סקר TIM: וואלה יורדת באחוזי החשיפה; YNET רושם עלייה ו-NRG בירידה
סקר TIM לחשיפה לאתרים בישראל, שבוצע על-ידי TNS טלסקר - למרץ 2008 משאיר את וואלה במקום השני בדירוג אבל מצביע גם על הירידה של כמעט 10% בחשיפה לאתר. וואלה יורדת מ- 73.5% בפברואר ל- 68.1% במרץ.
את המקום הראשון, כאמור שומרת גוגל לעצמה עם חשיפה של 89.7% המייצגת (ע"פ מדד TIM) נתח גולשים של כ- 3.15 מיליון בישראל. המקום ה-3 בדירוג שייך ל- YNET שעברה לאחרונה מתיחת פנים ועולה לחשיפה של 59.9% במרץ לעומת 57.4% בחודש הקודם.
אתר נענע 10 ממשיך להתחזק ומגיע כבר לחשיפה של 39.1%, פער עצום על מתחרותיה מגזרת הטלוויזיה - קשת ורשת המדשדשות במקומות נמוכים בדירוג, 13 ו-16 בהתאמה.
אתר NRG מאבד כ- 10% מנתוני החשיפה אליו ותופס נתח של 23.6% חשיפה לעומת 26.3% בחודש פברואר. אתר דפי זהב, במקום ה-9 רושם גידול יפה בחשיפה ועולה מ- 20.4% ל- 22.2% חשיפה במרץ.
את רשימת העשירייה הפותחת סוגר האתר זאפ עם 22.1% חשיפה - ירידה קלה לעומת 22.9% בפברואר. על גבול העשירייה, במקום ה-11 ניצבת פייסבוק עם קיפאון באחוזי החשיפה שעומדים על 21.3%.