האלטרנטיבה ל- YES ו- HOT? ערוץ סרטים VOD באינטרנט הושק על-ידי Zoola tv
למעלה משנתיים של פיתוח ו-2 מיליון דולר השקעה מביאים את חברת שידורי אינטרנט בע"מ (webbycasting) ו- Zoola.tv להשקת ערוץ הסרטים המקוון הראשון בישראל, המספק מגוון סרטים לצפיה בתשלום דרך האינטרנט בשיטת VOD.
להבדיל מכל השיטות הפיראטיות האהובות על הציבור הישראלי כדי לצפות בסרטים ברשת מבקשות החברות להבהיר כי "זהו למעשה המיזם הראשון החוקי לשידור סרטים הפועל בישראל המגן על זכויות היוצרים של בעלי התוכן הכולל טכנולוגיה ייחודית ובלעדית של הערוץ שאינה מאפשרת העתקת השידור או תוכנו".
ערוץ Zoola.tv כולל בתוכו ספרית תוכן מגוונת הכוללת מאות כותרי סרטים בקטגוריות שונות – דרמה, קומדיה, אקשן, ילדים, זרים, תעודה, פסטיבלים, מבוגרים ועוד.
בקרוב יתווספו קטגוריות נוספות בתחום סדרות טלוויזיה, ספורט, סרטי סטודנטים והפקות מקור. כחלק מתפיסת העולם של מקימי הערוץ תאפשר החברה העלאת סרטים "דלי תקציב" של יוצרים חדשים שפלטפורמת הערוץ תשמש להם במה רחבה לביטוי וחשיפה, כולל שיתוף ברווחים.
ערוץ זולה טי וי טוען גם למהפכה גם בפן הצרכני, כאשר לראשונה קיימת האפשרות לציבור הלקוחות להשתמש בערוץ VOD ללא דמי מנוי וללא צורך ברכישת חבילות בסיס. התשלום הינו לפי צפייה ותג המחיר הינו שווה לכל נפש.
עומר שושני יו"ר פורטל הסרטים המקוון בע"מ: "אין צורך לצאת אל ספריות הוידיאו או אל הוידאומטים. הכל בהישג לחיצת עכבר קצרה. גם התחרות על העותק האחרון של הסרט כבר אינה קיימת, אין הגבלה לכמות המשתמשים או לשעת ההקרנה - הכל על פי הרצון והצורך של המשתמש".
איך זה עובד וכמה זה עולה?
תכני הערוץ מתבססים על סרטים באורך מלא, סרטי קולנוע, סרטי טלוויזיה, תעודה, סרטי איכות ותכנים נוספים אשר הופקו במדינות ובשפות רבות (כל הסרטים באתר מתורגמים לעברית).
התכנים משודרים למחשב הלקוח בשיטת STREAMING באיכות שידור גבוהה המאפשרת לצפות בסרט על גבי מסך הטלוויזיה או המחשב במסך מלא ובחיבור ישיר.
איכות השידור גבוהה ובאמצעות אלגוריתם ייחודי שפותח בחברת שידורי אינטרנט, ניתן להתאים את איכות השידור לאופן ומהירות החיבור של כל משתמש ומשתמש, ובכך לשמור על רצף שידור אחיד ואיכותי.
השכרת הסרטים מתבצעת על ידי תשלום בגין השכרה לתקופת זמן מוגדרת מראש לכל סרט. בתקופה זו יכול המשכיר לצפות בסרט מספר פעמים בלתי מוגבל, לעצור את הצפייה ולהמשיכה במועד מאוחר יותר (בתקופת הזמן המוגדרת), להריץ את הסרט קדימה ואחורה ולחזור ולצפות בקטעים שיבחר ללא הגבלה.
לכל סרט בערוץ יש טריילר בו ניתן לצפות לפני שכירת הסרט לצפייה, הצפייה בטריילר מאפשרת לשוכר ללמוד על תוכנו של הסרט ולבדוק את איכות ותקינות החיבור שלו לאינטרנט לפני ההזמנה.
- 1.שרון ג. 19/07/2011 12:37הגב לתגובה זואזהרה!!, עומר שושני הוא גנב, שרלטן עם פה חלקלק, אל תתעסקו איתו!!!
מותגי השנה - 2025מסכמים שנה: 6 המותגים שנסקו ב-2025
שישה מותגים, שישה תחומי פעילות, ומכנה משותף אחד: 2025 הייתה השנה שבה מי שהצליח לחבר בין מוצר נכון, קמפיינים מדוייקים ולבסס קשר עם הצרכנים, השיג הרבה יותר משורת הרווח - מי המותגים שהובילו השנה ומה האתגרים שעומדים להם בדרך?
כבכל שנה, יש מותגים שהשנה האירה להם פנים ושמה אותם במקום אחר לגמרי מנקודת הפתיחה. זה יכול להיות גורל הנסיבות וזה בפעמים אחרות תלוי יוזמה ותעוזה של המותגים עצמם. חלק עשו פריצת דרך של ממש וחלק פשוט בלטו יותר מהאחרים, בזכות רצף של מהלכים שיצרו עקביות ושיח ציבורי חיובי לאורך השנה.
זה לא תמיד מתבטא בתוצאות הכספיות, "מותג השנה" זה מכלול של פעולות שהארגון עשה שהצליחו למקם אותו בתודעה הצרכנית. מפעילויות שיווק, מהלכי קד"מ מדויקים וגם ובעיקר החלטות אסטרטגיות שהקפיצו את המותג
השנה היו עשרות מותגים שניסו לתפוס מקום מרכזי, אבל בסופו של דבר צריכים להכתיר מנצחים. ורק שישה מהם - כל אחד מתחום אחר - הצליחו להתברג בקטגוריית "מותגי-העל" מבחינתנו ב-2025.
אלו השישה ששיחקו בליגה של הגדולים:
לאומי
השנה שבה הבנק עבר את רף מאה מיליארד השקלים והפך למותג הדומיננטי בשוק הבנקאות.
2025 הייתה בראש ובראשונה השנה של בנק לאומי. הבנק נהיה לחברה הציבורית הגדולה בישראל וחצה לראשונה שווי שוק של 100 מיליארד שקל. התוצאות שלו בתשעת החודשים הראשונים של מציגות רווח של 7.7 מיליארד שקל ותשואה על ההון של 17%, נתון גבוה גם בהשוואה בינלאומית. בנוסף, חילק לאומי דיבידנד רבעוני של 2 מיליארד שקל, הגבוה שנרשם אי פעם בבנק בישראל.
- "נראה שיפור בדירוג האשראי ב-2026": הנתונים שמפתיעים את השווקים
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אלא שמעבר למספרים, המותג לאומי עצמו גם הוא המריא. המנכ"ל חנן פרידמן והסמנכ"לית מיטל שירן הראל בנו אסטרטגיית שיווק רחבה שהציבה את הבנק בנקודת פתיחה ברורה מול המתחרים. גל תורן הפך לדמות כמעט משפחתית בפרסומות, עומר אדם העביר את המסרים, ולאומי היה פשוט בכל מקום. הבנק גם הציב את השירות בקדמת הבמה, בפרט מול מזרחי טפחות, עם פתיחת מוקדים 24 שעות ביממה וחשיפת הטלפונים הישירים של מנהלי הסניפים.
מילואימניקים. קרדיט: Xבנק ישראל מסביר שחוק הגיוס הוא חוק השתמטות
בנק ישראל מתייחס לחוק הגיוס. הדברים ברורים וידועים, אבל הבנק נותן לזה תוקף, שם מספרים ומסביר בלשון פשוטה שזה "חוק השתמטות" ולא חוק גיוס. גיוס חרדים יוריד את העלויות למשק. בבנק מסבירים כי העלות הכלכלית המשקית של חודש גיוס של איש מילואים (בן כ-30) הנה כ-38 אלף שקל. הרחבת הגיוס של גברים חרדים באופן משמעותי יכולה להפחית במידה רבה את הנטל הכלכלי המשקי והאישי הנובע מהשימוש הנרחב של הצבא באנשי מילואים.
על פי בנק ישראל, הגדלת מחזורי הגיוס השנתיים בכ-7,500 גברים חרדים, למשל, (שתתבטא בהוספת כ-20,000 חיילי חובה לאחר הבשלת התהליך), אשר תאפשר חיסכון ניכר בהיקף המילואים, תקטין את העלות המשקית השנתית בלפחות 9 מיליארדי ש"ח (0.4 אחוז תוצר). זה מאוד משמעותי, וצריך לזכור שפוטנציאל הגיוס הרבה יותר גדול.
"הצעת החוק שתכליתה להסדיר את נושא גיוסם של צעירים חרדים לצה"ל לוקה בחסר", מדגישה הנהלת בנק ישראל, "יעדי הגיוס שהיא קובעת נמוכים והתמריצים הכלכליים לגיוס שכלולים בה הם בעלי אפקטיביות נמוכה. חשוב לתקן את נוסח החוק באופן שיענה על צרכי הצבא ולשם כך יקבע תמריצים חיוביים ושליליים אפקטיביים.
"סוגיית גיוס הציבור החרדי מלווה את החברה הישראלית מזה עשורים רבים. במהלך עשורים אלה משקלה של החברה החרדית גדל מאוד, מאחוזים בודדים ליותר מעשרה אחוזים היום, ועל בסיס התפלגות האוכלוסייה בגילים 15-0 הוא צפוי לשלש את עצמו בעשורים הבאים. לאור העליה החדה בהיקף הנדרש של שירות במילואים מאז ה-7 באוקטובר 2023, הפכה סוגיית גיוס הגברים החרדים לנושא ביטחוני עם השלכות מקרו-כלכליות משמעותיות. על כן, אנו מוצאים לנכון להביא את התייחסותנו לסוגיה בעת הזאת.
- הרוויח במילואים מעל 40 אלף שקל בחודש והוא פושט רגל; האם תגמולי המילואים יעברו לנושים?
- סמוטריץ' מבטיח - אבל לא בטוח שיכול לקיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"על פי אומדנים שגובשו בבנק ישראל, העלות הכלכלית המשקית המהוונת הנובעת מחודש גיוס של איש מילואים (בן כ-30) הינה כאמור כ-38 אלף ש"ח. 80% מסכום זה מבטאים את העלות הישירה והמיידית מאובדן התפוקה בעת שירות המילואים והיתרה את הפגיעה העתידית בגידול הפריון כתוצאה מהפסד ניסיון ו/או קידום בעבודה.
