סונול משיקה קונספט שיווקי חדש: "להיטען מחדש" בהשקעה של 5 מיליון שקל
סונול תעלה בסוף השבוע הקרוב בקמפיין השקה לקונספט חדש תחת הסיסמא "יצאת חדש", הראשון מתוך מערך פרסומי רחב, בהיקף כולל של כ- 5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי.
תמיר פוליקר, מנכ"ל סונול: "אנו רואים בהשקת הקונספט השיווקי החדש צעד אסטרטגי חשוב אשר משלים את השינויים המבניים בתשתיות החברה ובמערכות התפעוליות שלה ומחבר את לקוחותינו לעולם הערכים החדש אשר יצרנו בסונול".
בחודשים האחרונים הובילה סונול, באמצעות חברת המיתוג "קונספטיקה", ומשרד הפרסום רגב קויצקי, תהליך חשיבה אסטרטגית אשר הוביל ליצירת קונספט שיווקי ואסטרטגי חדש. במסגרת תהליך זה נערכו מחקרים, קבוצות מיקוד וראיונות עומק, במטרה להביא לביטוי בצורה אופטימאלית את השינויים שערכה החברה ואת יתרונותיה כלפי קהלי המטרה.
במסגרת השקת הקונספט החדש תצא סונול המהלך השנה במספר שיתופי פעולה ומבצעים שיתמכו בקונספט החדש. קמפיין ההשקה להצגת הקונספט החדש יעלה בסוף השבוע הקרוב, בהיקף כולל של כ- 3 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי.