פרסום "גל-אורן BSD" זכה בתקציב גלידות "ריו"

תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ-350 אלף דולר
אפרת אדיר |

משרד הפרסום "גל- אורן BSD" זכה בימים אלו בתקציב הפרסום של חברת הגלידות "ריו", המייצרת גלידות עם הכשר בד"ץ של העדה החרדית.

שרה גל, מנכ"לית משותפת במשרד, מציינת שהשנה תצא "ריו" בקמפיין פרסום רחב בתקציב שנתי של כ-350 אלף דולר.

הסיבה להשקעה התקציבית הגדולה היא התחרות הגוברת בשוק החרדי לקראת הקיץ בין גלידות "ריו" לגלידות "נסטלה", כאשר זאת השנה הראשונה שגלידות "נסטלה" מתחרים על השוק החרדי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה