דואר ישראל
צילום: דואר ישראל

מכה נוספת לחברות הסלולר, דואר ישראל פותח חזית בתחום הטסים לחו"ל

דואר ישראל מציע ליוצאים לחו"ל כרטיס Sim בינלאומי במחירים תחרותיים - החל מ-75 שקלים לחבילת 100 דקות שיחה או 100 סמס או 1 ג'יגה גלישה
ערן סוקול | (7)

יוצאים לחו"ל בחגים? בכל הקשור למכשיר הסלולר, עד עתה היו שתי אופציות עיקריות. האופציה הנוחה והיקרה בצורה חסרת פרופורציה - רוכשים חבילה מחברות הסלולר המקומיות. לחילופין, האופציה הפחות נוחה והזולה מאד באופן יחסי לאופציה הראשונה - רוכשים כרטיס Sim מקומי במדינת היעד.

כעת, חברת דואר ישראל מספקת אופציה נוספת - משהו באמצע, עדיין יקרה מאד ביחס לרכישת כרטיס Sim מקומי במדינת היעד, אולם זולה מספיק בשביל לפתוח את התחרות בתחום עם חברות הסלולר המקומיות. דואר ישראל מציעה ליוצאים לחו"ל כרטיס Sim בינלאומי של חברת WORLD8 במחיר כרטיס Sim מקומי של 49 שקלים, המתאים לשימוש ב-150 מדינות ברחבי העולם.

המסלולים המוצעים

המסלול המינימלי - טעינה ב-75 שקלים, לשימוש ברוב העולם, הכולל 100 דקות שיחה או 100 Sms או 1 ג'יגה גלישה, לשימוש מעורב ביניהם, כאשר לארה"ב מוצעת במחיר זה חבילה הכוללת 100 דקות שיחה או 100 סמס או 2 ג'יגה גלישה בשימוש מעורב.

תמורת 125 שקלים תקבלו ג'יגה גלישה פלוס 100 דק' שיחה במדינות אירופה או 6 ג'יגה גלישה. בנוסף, ניתן לרכוש חבילה של 150 שקלים לשימוש מעורב ברוב העולם הכוללת 200 דקות שיחה או 200 Sms או 2 ג'יגה כאשר ניתן לשלב ביניהם. 

  

כרטיס הסים הבינלאומי

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    lon 15/09/2019 16:35
    הגב לתגובה זו
    קניתי השתמשתי וכשהתחיל להגיע לסוף נתן התראה:נשארו לך 25 שקלים מרגע זה ניתקתי את הכרטיס אך הכסף שנשאר בו המשיך לרדת בכל סוף יום כשהייתי מגיע למלון ומתחבר הייתי מקבל כל 5 דקות התראה שהכסף ממשיך לרדת.פניתי לדאר אך לא קיבלתי תגובה
  • 3.
    אחד 15/09/2019 14:00
    הגב לתגובה זו
    לא ברור למה אבל אחרי יום ה״חבילה שלי״ היתה ריקה. רוב מוחלט של הגלישה שהתבצעה היתה על וויפי, ולא בוצעו שיחות בכלל...
  • 2.
    שלומי רושפלד 15/09/2019 13:27
    הגב לתגובה זו
    מי שולח SMS?? יש ווטצאפ גם לשיחות הזוי
  • גולבל סים של פאלפון 5G 150 שח שווה ל 3 שנים (ל"ת)
    ביאליק 17/09/2019 11:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שמלוק מהגד"ש 15/09/2019 13:08
    הגב לתגובה זו
    המבצע הזה קיים כבר שנים ארוכות. לפחות בעבר התקשיתי להתחבר לשרות בחו"ל, וגיליתי שאפשר להסתדר מצוין עם רשתות וויפיי מקומיות וללא אינטרנט וטלפון סלולרי זמין בכל מקום. אני יצאתי בסה"כ לחופשות ואני לא איש עסקים עסוק, כך שהטלפון בחופשה מהווה מטרד, ולומדים לחיות, ואפילו טוב, בלעדיו.
  • מישהו 22/09/2019 21:09
    הגב לתגובה זו
    שווה הרבה כסף. אתה רוצה להזמין אובר, רוצה לברר אם הטיסה שלך מתאחרת, רוצה לבדוק עד מתי איזו אטרקציה מעניינת פתוחה, זמני רכבות ועוד. ובשביל זה שווה לשלם מאתים ש"ח לחברת הסלולר כדי שיהיה לך אינטרנט. ה200 ש"ח האלה יכולים לגרום לך שהטיול יזרום והכל יהיה אחלה. ואם אין לך אינטרנט ואתה לא יודע איך להגיע ממקום אחד לשני ואתה מפספס את הטיסה חזור וכדו' - והלך לך כל הטיול בגלל 200 ש"ח שלא שילמת.
  • בקיצור קמצן (ל"ת)
    פיני 21/09/2019 06:13
    הגב לתגובה זו
השקת הכרטיס החדש של מרכנתיל. קרדיט: מרכנתילהשקת הכרטיס החדש של מרכנתיל. קרדיט: מרכנתיל

10% הנחה בסופר- בנק מרכנתיל עם כרטיס חדש

המהלך החדש של הבנק צפוי לחסוך למשקי הבית, מחזיקי הכרטיס החדש, עד 1,500 שקל בשנה על קניות המזון; הכרטיס יינתן ללא דמי כרטיס חודשיים עד שנת 2027. בין הרשתות המשתתפות: קארפור, ויקטורי, קינג סטור ודבאח

רן קידר |
נושאים בכתבה מרכנתיל

על רקע יוקר המחייה המאמיר ועליית מחירי המזון בישראל, בנק מרכנתיל משיק כרטיס מועדון חדש שנועד להקל ישירות על ההוצאה הכבדה ביותר של משק הבית הישראלי: הקניות בסופר. הבנק השיק את Mercantile First, כרטיס אשראי המעניק הנחה של 10% ברשתות מזון מובילות בפריסה ארצית. 

השימוש בכרטיס החדש צפוי לחסוך ללקוחות עד 1,500 שקל בשנה בהוצאות המזון. הכרטיס מיועד לשמש ככרטיס העיקרי בארנק ("Top of Wallet") ולהעניק ללקוחות הבנק הטבות המזוהות בדרך כלל רק עם מועדוני צרכנות גדולים.

ורד אביטן, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית: "אחד היתרונות החזקים של בנק מרכנתיל הוא היכולת להקשיב ללקוחותיו ובעיקר להבין אותם. כרטיס אשראי מרכנתיל First עונה בדיוק על הצרכים הבסיסיים של הלקוחות שלנו, תורם משמעותית להתמודדות עם יוקר המחיה ומאפשר ללקוחותינו ליהנות מהנחות שמותאמות להם אישית, ללא צורך להשתייך למועדון לקוחות".

המהלך, כולל שיתוף פעולה עם מגוון רחב של רשתות המותאמות לכלל פלחי האוכלוסייה של הבנק. בין הרשתות המשתתפות ניתן למצוא את ענקיות המזון קארפור ו-ויקטורי, לצד רשתות בולטות נוספות כמו קינג סטור, סאלח דבאח, בר כל, נתיב החסד ושירה מרקט.

כדי ליהנות מההנחה, פיתח הבנק יחד עם חברת דולצ'ה ויטה מנגנון של טעינת "תו דיגיטלי". לאחר הזמנת הכרטיס, הלקוחות נכנסים לאפליקציה או לאתר הבנק וטוענים כסף לתו ייעודי. על טעינת 500 השקלים הראשונים בכל חודש, מקבלים 10% הנחה (משלמים בפועל 450 ש"ח ומקבלים שווי של 500 ש"ח לקניה). ועל טעינת 1,500 שקל נוספים מקבלים 5% הנחה. סך הכל ניתן לטעון עד 2,000 שקל בחודש קלנדרי. התשלום בקופה מתבצע באמצעות הצגת מספר כרטיס אשראי דיגיטלי, תוקף ו-CVV המתקבלים באתר לאחר הטעינה.