מתקשה להתרומם: פריון בתחזית פושרת לרבעון הראשון של 2015 - רווח של 9-11 מיליון דולר בלבד
חברת פריון נטוורק מפרסמת היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של שנת 2014 ולשנה כולה. פריון נטוורק סוגרת שנה קשה לאחר המיזוג עם חטיבת הקליינט קונקט של קונדואיט ומסתכלת על שנת 2015 באופטימיות זעירה ומספקת תחזיות פושרות ביותר להמשך.
התוצאות הכספיות של פריון נטוורק לרבעון הרביעי מעט משקרות. הכנסות של 78.7 מיליון דולר, רווח תפעולי תזרימי (EBITDA) של 25.1 מיליון דולר ורווח נקי מתואם של 20 מיליון דולר. עם זאת, "התוצאות הטובות" הושגו בעיקר בעקבות ירידה חדה בפעילות תחום החיפוש.
ברבעון הרביעי השקיעה פריון 29 מיליון דולר בלבד, ירידה חדה לעומת הרבעון המקביל שבו השקיעה 53.6 מיליון דולר. הירידה החדה - שיפרה את התוצאות הפיננסיות מאחר ומקור ההכנסות של הרבעון נובעות מהוצאות שנרשמו ברבעון השלישי ובמקביל נרשמה ירידה חדה בהוצאות.
התחזית של החברה לשנת 2015 אף היא מצביעה על המשך האטה בפעילות של החברה: מכירות של 50-53 מיליון דולר, EBITDA מתואם של 13-15 מיליון דולר ורווח נקי מתואם של 9-11 מיליון דולר. מדובר בנתונים חלשים ביותר ביחס לאופטימיות הרבה שליוותה את החברה בתחילת שנת 2014.
- פריון: ההכנסות עלו 8%, עוברת להפסד בשורה התחתונה
- פריון עוקפת את תחזית הרווח למניה וההכנסות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למרות המצב - מנכ"ל החברה ג'וזף מנדלבאום משדר אופטימיות קדימה: "אנו מאוד מרוצים מתוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2014 כולה, בייחוד לנוכח האתגרים שבפניה ניצבת התעשייה. אנו מציגים תוצאות ברף העליון של תחזית ההכנסות שלנו, ועולות הן על תחזית ה-EBITDA שלנו והן על תחזית הרווח הנקי שהצגנו".
"עשינו צעדים משמעותיים בפיתוח פלטפורמת השיווק במובייל שלנו, שתהווה מנוע משמעותי לצמיחה העתידית של פריון. השקנו בהצלחה את גרסת הבטא של פלטפורמת GrowMobile בשירות עצמי פתרון חוצה רשתות פרסום, ואנו מרוצים מאוד מהתגובות שקיבלנו עד כה מלקוחותינו".
"בעוד ששוק החיפוש עדיין ניצב בפני רוח נגדית, אנו רואים סימנים חיוביים בכך שמספר רב של גורמים בתעשייה נחושים לפעול סוף סוף לשיפור שיטות העבודה המקובלות. בינתיים, אנחנו ממשיכים לנהל את עסקינו בתבונה, באופן שיבטיח רווחיות ותזרים מזומנים חזקים, גם אם ברמת הכנסות נמוכה יותר. במקביל, אנו מקדישים משאבים להעצמת פורטפוליו המוניטיזציה שלנו באופן אורגני, ולפיתוח אמצעי פרסום נוספים שיתרחבו לתחום המובייל".
- ברן: צמיחה בהכנסות וברווח הנקי, אבל יש כוכבית
- התעשייה האווירית: הצבר צמח ל-26.5 מיליארד דולר
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- נייס התרסקה 18%, אורבניקה 12% וקסטרו 10% - נעילה אדומה...
- 2.מגיע לפריון, חברה זבל, מיץ של זבל, לכו כולכם הביתה (ל"ת)נגמר תור הזהב 25/02/2015 22:19הגב לתגובה זו
- 1.העתיד במובייל !!!!!!!!!! (ל"ת)יוני 25/02/2015 18:00הגב לתגובה זו

מור גמל ופנסיה: צמיחה בהכנסות אבל הרווח כמעט לא עלה
למרות עלייה של כ-22% בהכנסות ברבעון השלישי, הרווח הנקי של מור גמל ופנסיה עלה בכ-4% בלבד; ההוצאות הכוללות קפצו ב-23%, בין היתר בשל גידול בעמלות סוכנים, עלייה בהוצאות שכר והוצאה מבוססת מניות של כ-6.3 מיליון שקל, מה ששחק כמעט את כל הגידול בשורה העליונה
מור גמל ופנסיה מור גמל פנסיה -1.25% פרסמה את דוחות הרבעון השלישי לשנת 2025 המצביעים על המשך צמיחה בהכנסות, אך השורה התחתונה נותרה כמעט ללא שינוי.
הכנסות החברה, בניהולו של אלדד צינמן, מנכ"ל מור גמל ופנסיה, עמדו ברבעון השלישי של 2025 עמדו על כ-171.2 מיליון שקל, עליה של כ-22% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה בהכנסות מקורה בעלייה בהיקף הנכסים המנוהלים, לאור פעילותה של חטיבת הלקוחות וערוצי הפצה שמנוהלת על ידי אורי קיסוס, משנה בכיר למנכ"ל מור השקעות, אשר מאפשרת לכלל חברות הקבוצה ליהנות מסינרגיה בפעילותן.
נכון ל-13 בנובמבר 2025 היקף הנכסים המנוהלים על ידי מור גמל ופנסיה עמד על כ-117 מיליארד שקל, צמיחה של כ-34% מתחילת שנת 2025. מתוך סך היקף הנכסים, כ-15.5 מיליארד שקל מנוהלים בקרנות הפנסיה שהחלו את פעילותן בחודש מאי 2022. החברה עדכנה בדוחות כי פעילות הפנסיה צפויה להגיע לאיזון במהלך שנת 2027.
עם זאת, ההוצאות עלו משמעותית. עמלות הוצאות שיווק ורכישה עלו לכ-64.5 מיליון שקל לעומת 66.5 מיליון שקל, והוצאות הנהלה וכלליות עלו לכ-52.8 מיליון שקל לעומת 45.9 מיליון שקל אשתקד. העלייה נובעת בין היתר מהוצאות גבוהות לעמלות סוכנים, גידול בהוצאות שכר והוצאה גדולה מבוססת מניות בגובה של כ-6.3 מיליון שקל. כולל הוצאות מימון (שרשמו ירידה קלה לעומת הרבעון המקביל), סך ההוצאות עמד על 141.2 מיליון שקל לעומת 114.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה, עלייה של 23% ששחקה את מרבית הגידול בהכנסות.
הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2025 עמד על 18.9 מיליון שקל, צמיחה של כ-4% בלבד ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-18 מיליון שקל, אשר מצטרפים ל-39 מיליון שקל שחולקו השנה.
נתונים נוספים
מעבר לעלייה בהכנסות, הדוח של מור גמל ופנסיה מציג תמונה חיובית של המשך התרחבות בקצב מהיר: מספר העמיתים הכולל חצה את רף המיליון והגיע ליותר מ-1.01 מיליון חשבונות, גידול חד של כמעט 180 אלף עמיתים בתוך שנה. הצמיחה הזו נובעת מהרחבת הפעילות בכל הערוצים, ומורגשת היטב גם בהיקף הנכסים, שעמד בסוף הרבעון על כ-112.9 מיליארד שקלים, ובתאריך העדכני אף טיפס ל-117 מיליארד. מדובר בזינוק של כ-34% מתחילת השנה, שהגיע משילוב של צבירות נטו גבוהות ותשואות חיוביות בשוק.

מור גמל ופנסיה: צמיחה בהכנסות אבל הרווח כמעט לא עלה
למרות עלייה של כ-22% בהכנסות ברבעון השלישי, הרווח הנקי של מור גמל ופנסיה עלה בכ-4% בלבד; ההוצאות הכוללות קפצו ב-23%, בין היתר בשל גידול בעמלות סוכנים, עלייה בהוצאות שכר והוצאה מבוססת מניות של כ-6.3 מיליון שקל, מה ששחק כמעט את כל הגידול בשורה העליונה
מור גמל ופנסיה מור גמל פנסיה -1.25% פרסמה את דוחות הרבעון השלישי לשנת 2025 המצביעים על המשך צמיחה בהכנסות, אך השורה התחתונה נותרה כמעט ללא שינוי.
הכנסות החברה, בניהולו של אלדד צינמן, מנכ"ל מור גמל ופנסיה, עמדו ברבעון השלישי של 2025 עמדו על כ-171.2 מיליון שקל, עליה של כ-22% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה בהכנסות מקורה בעלייה בהיקף הנכסים המנוהלים, לאור פעילותה של חטיבת הלקוחות וערוצי הפצה שמנוהלת על ידי אורי קיסוס, משנה בכיר למנכ"ל מור השקעות, אשר מאפשרת לכלל חברות הקבוצה ליהנות מסינרגיה בפעילותן.
נכון ל-13 בנובמבר 2025 היקף הנכסים המנוהלים על ידי מור גמל ופנסיה עמד על כ-117 מיליארד שקל, צמיחה של כ-34% מתחילת שנת 2025. מתוך סך היקף הנכסים, כ-15.5 מיליארד שקל מנוהלים בקרנות הפנסיה שהחלו את פעילותן בחודש מאי 2022. החברה עדכנה בדוחות כי פעילות הפנסיה צפויה להגיע לאיזון במהלך שנת 2027.
עם זאת, ההוצאות עלו משמעותית. עמלות הוצאות שיווק ורכישה עלו לכ-64.5 מיליון שקל לעומת 66.5 מיליון שקל, והוצאות הנהלה וכלליות עלו לכ-52.8 מיליון שקל לעומת 45.9 מיליון שקל אשתקד. העלייה נובעת בין היתר מהוצאות גבוהות לעמלות סוכנים, גידול בהוצאות שכר והוצאה גדולה מבוססת מניות בגובה של כ-6.3 מיליון שקל. כולל הוצאות מימון (שרשמו ירידה קלה לעומת הרבעון המקביל), סך ההוצאות עמד על 141.2 מיליון שקל לעומת 114.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה, עלייה של 23% ששחקה את מרבית הגידול בהכנסות.
הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2025 עמד על 18.9 מיליון שקל, צמיחה של כ-4% בלבד ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-18 מיליון שקל, אשר מצטרפים ל-39 מיליון שקל שחולקו השנה.
נתונים נוספים
מעבר לעלייה בהכנסות, הדוח של מור גמל ופנסיה מציג תמונה חיובית של המשך התרחבות בקצב מהיר: מספר העמיתים הכולל חצה את רף המיליון והגיע ליותר מ-1.01 מיליון חשבונות, גידול חד של כמעט 180 אלף עמיתים בתוך שנה. הצמיחה הזו נובעת מהרחבת הפעילות בכל הערוצים, ומורגשת היטב גם בהיקף הנכסים, שעמד בסוף הרבעון על כ-112.9 מיליארד שקלים, ובתאריך העדכני אף טיפס ל-117 מיליארד. מדובר בזינוק של כ-34% מתחילת השנה, שהגיע משילוב של צבירות נטו גבוהות ותשואות חיוביות בשוק.
