שנה חזקה לפריון: צופה מכירות של 460-470 מיליון דולר ב-2014

חברת האינטרנט פרסמה את הדוחות הכספיים האחרונים טרום המיזוג עם חברת קונדואיט
תומר קורנפלד |

חברת פריון נטוורק פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2013 ולשנה כולה. התוצאות השנתיות לכשעצמן מצביעות על תוצאות שיא בפעילות החברה, אך אינן כוללות את המיזוג עם חטיבת ה-ClientConnect של קונדואיט שרכישתה הושלמה בתחילת ינואר השנה. במקביל לדוחות, מספקת פריון תחזיות אופטימיות לשנת 2014.

בחזרה לדוחות הכספיים של החברה. ההכנסות של פריון ברבעון הרביעי הסתכמו ב-31.3 מיליון דולר, עלייה של 47% לעומת הרבעון המקביל. הרווח הנקי המתואם צמח ב-77% לרמה של 6.4 מיליון דולר. הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA) עמד על 7.7 מיליון דולר.

במסגרת הדוחות מספקת פריון את הנתונים הכספיים של החטיבה של קונדואיט שנרכשו. בשנת 2013 רשמה החטיבה הכנסות של 325.5 מיליון דולר ורווח נקי של 86.7 מיליון דולר. מתוך זה, ברבעון הרביעי רשמה החברה מכירות של 84.1 מיליון דולר כאשר 17.2 מיליון דולר הגיעו לשורה התחתונה.

ג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריון: "זהו סיום מרשים ותוצאות שיא לשנת מפנה משמעותית עבור פריון. עקפנו את התחזית שהצבנו לחברה לשנה זו, עם 71% צמיחה בהכנסות והכפלת הרווח הנקי על בסיס non-GAAP. חשוב מכך, השלמנו רכישה המהווה ציון דרך לחברה, הממצבת אותנו באופן מובהק בשורה אחת עם החברות המובילות בתעשייה והמאפשרת לנו לצמוח כחברה חזקה עוד יותר בעתיד".

ביחס למיזוג עם חטיבת ה-ClientConnect הוסיף מנדלבאום כי "המיזוג הושלם בהצלחה רבה, אף מעל למשוער, בעיקר בשל הכישרון והאיכות של הנהלת החברה הממוזגת. בפרק זמן קצר מאז השלמת הרכישה, הטמענו מספר יוזמות להאצת הצמיחה ואנו ממשיכים להתאים עצמנו בהצלחה לשינויים בתעשייה".

בשנת 2014 צופה פריון כי תסיים את השנה עם מכירות של 460-470 מיליון דולר. הרווח התפעולי התזרימי צפוי להסתכם ב-125-130 מיליון דולר והרווח הנקי צפוי לעמוד בטווח של 103-108 מיליון דולר.

"תזרים המזומנים החזק, המשאבים והמומחיות המוכחת שלנו יאפשרו לנו להתמודד עם שינויים בתעשייה, להגדיל את ההשקעה ברכישת לקוחות ולהגדיל את נתח השוק, כמו גם להשקיע בפלטפורמה שלנו ובאסטרטגית גיוון ההכנסות", סיכם מנדלבאום.

קיראו עוד ב"שוק ההון"

"במבט לעתיד, אנו נרגשים מההמשך ומאמינים שהמגמות בתעשייה והיצע השירותים של הפלטפורמה החדשה שלנו ימצבו אותנו היטב לצמיחה איתנה ורווחית לטווח הרחוק".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
סייברוואן יעקב טננבוים
צילום: איציק בירן, צילום מסך אתר יוניקורן טכנולוגיות
הלך הכסף

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים

אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים

רן קידר |
נושאים בכתבה סייברוואן

חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה  - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.

סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות  קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל. 

הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט. 

בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.      

סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:


סייברוואן יעקב טננבוים
צילום: איציק בירן, צילום מסך אתר יוניקורן טכנולוגיות
הלך הכסף

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים

אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים

רן קידר |
נושאים בכתבה סייברוואן

חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה  - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.

סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות  קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל. 

הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט. 

בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.      

סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל: