אלי עזור בחקירה: "אם יש היום שחיתות זה ישראל היום"
אלי עזור הוא לא בן אדם שאוהב להתראיין. להיפך. למרות היותו מעצמת תקשורת של איש אחד, לא תצליחו למצוא יותר מאשר פירורי ציטוטים של הבעלים של מעריב, ג'רוזלם פוסט, 103 ו-99 FM, צ'רלטון (מפעילת ערוצי הספורט ספורט 1 עד 4), חברת שלטי חוצות ועוד עסקים רבים.
אבל כשאתה מגיע למשטרה, אלא אם כן יש לך סיבה באמת טובה לשמור על זכות השתיקה, עדיף לשתף פעולה. דווקא עזור השתקן, שנתן עדות במסגרת חקירת תיק 2,000, אחרי שרה"מ נתניהו טען כי יעץ לו בשנת 2008 להיפגש עם מוזס, פתח שם את הפה הרבה מעבר למה שהתבקש. וכשהוא מדבר הוא מדבר: על ביבי, נוני ובעיקר על שלדון אדלסון.
הנה עיקרי הדברים כפי שחשף רביב דרוקר מחדשות 13.
"אם יש היום שחיתות זה ישראל היום", טען עזור בפני חוקריו, "תראו כמה כסף הוא מוציא. בשביל מה? בשביל תעמולה הרי למה עשו את העיתון הזה? אין לו היתכנות כלכלית. העיתון הזה סתם יוצא. הוא מפסיד כל שעה, כל יום. זה הפסדים מטורפים. ההוא (נוני מוזס) מתגונן על הבית. כאילו ברמה אובייקטיבית אני מרחם עליו. הולכים לחסל לו את הבית. כאילו, חיסלו לו את הבית. חיסלו, חיסלו, חיסלו. מה רוצים ממנו? שהוא יהיה מה? שהוא ינשק אותו? זה תבדקו למה עושים את זה? למה בן אדם בא, שם שמונים מיליון דולר בשנה, למה?".
למרות שעל פניו נמנע כל העשור האחרון מלהתייחס לישראל היום או לשלדון אדלסון, בחקירה עזור לא פחד לדבר חופשי.
"ישראל היום פירק את ידיעות אחרונות. הוא חיסל את העסק. במדינה מתוקנת זה לא היה קורה", קבע הטייקון, "אני לא בעדו, אני לא בעד אף אחד, אני אובייקטיבי. ישראל היום הפסיד מאז שהוא התחיל הרבה יותר משבע מאות שלושים (מיליון שקל). אני מוכן להמר שהוא הפסיד בין 70 ל-80 מיליון דולר בשנה".
- חיסכון בקופת גמל להשקעה הציבור מעביר כספים, יש לכך סיבות טובות
- קרן טיטאן תקים קרן גלובלית חדשה בהיקף של 100 מ' ד'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר ששפך את כל מה שיש לו, התעשת עזור מעט וחשש כי דבריו יודלפו, כפי שקרה בסופו של דבר. "אנחנו מדינה שה-OWNER שלה זה לא...", הוא אמר ועצר לשנייה, "שלא יקראו לי לביהמ"ש – שתים עשרה דיבות, ירדוף אותי כל החיים. זה שיחה בינינו. אנחנו מדינה שה-OWNER שלה הוא בית קזינו. זה שיחה אני אומר לך מה – לא לעדות. אני לא אגיד את זה לעדות, אני לא רוצה להסתבך".
- 1.אלי עזור? חחחחחחחחחחחח (ל"ת)חחחחחחח 18/02/2020 11:09הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
