אלי עזור בחקירה: "אם יש היום שחיתות זה ישראל היום"
אלי עזור הוא לא בן אדם שאוהב להתראיין. להיפך. למרות היותו מעצמת תקשורת של איש אחד, לא תצליחו למצוא יותר מאשר פירורי ציטוטים של הבעלים של מעריב, ג'רוזלם פוסט, 103 ו-99 FM, צ'רלטון (מפעילת ערוצי הספורט ספורט 1 עד 4), חברת שלטי חוצות ועוד עסקים רבים.
אבל כשאתה מגיע למשטרה, אלא אם כן יש לך סיבה באמת טובה לשמור על זכות השתיקה, עדיף לשתף פעולה. דווקא עזור השתקן, שנתן עדות במסגרת חקירת תיק 2,000, אחרי שרה"מ נתניהו טען כי יעץ לו בשנת 2008 להיפגש עם מוזס, פתח שם את הפה הרבה מעבר למה שהתבקש. וכשהוא מדבר הוא מדבר: על ביבי, נוני ובעיקר על שלדון אדלסון.
הנה עיקרי הדברים כפי שחשף רביב דרוקר מחדשות 13.
"אם יש היום שחיתות זה ישראל היום", טען עזור בפני חוקריו, "תראו כמה כסף הוא מוציא. בשביל מה? בשביל תעמולה הרי למה עשו את העיתון הזה? אין לו היתכנות כלכלית. העיתון הזה סתם יוצא. הוא מפסיד כל שעה, כל יום. זה הפסדים מטורפים. ההוא (נוני מוזס) מתגונן על הבית. כאילו ברמה אובייקטיבית אני מרחם עליו. הולכים לחסל לו את הבית. כאילו, חיסלו לו את הבית. חיסלו, חיסלו, חיסלו. מה רוצים ממנו? שהוא יהיה מה? שהוא ינשק אותו? זה תבדקו למה עושים את זה? למה בן אדם בא, שם שמונים מיליון דולר בשנה, למה?".
למרות שעל פניו נמנע כל העשור האחרון מלהתייחס לישראל היום או לשלדון אדלסון, בחקירה עזור לא פחד לדבר חופשי.
"ישראל היום פירק את ידיעות אחרונות. הוא חיסל את העסק. במדינה מתוקנת זה לא היה קורה", קבע הטייקון, "אני לא בעדו, אני לא בעד אף אחד, אני אובייקטיבי. ישראל היום הפסיד מאז שהוא התחיל הרבה יותר משבע מאות שלושים (מיליון שקל). אני מוכן להמר שהוא הפסיד בין 70 ל-80 מיליון דולר בשנה".
- חיסכון בקופת גמל להשקעה הציבור מעביר כספים, יש לכך סיבות טובות
- קרן טיטאן תקים קרן גלובלית חדשה בהיקף של 100 מ' ד'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר ששפך את כל מה שיש לו, התעשת עזור מעט וחשש כי דבריו יודלפו, כפי שקרה בסופו של דבר. "אנחנו מדינה שה-OWNER שלה זה לא...", הוא אמר ועצר לשנייה, "שלא יקראו לי לביהמ"ש – שתים עשרה דיבות, ירדוף אותי כל החיים. זה שיחה בינינו. אנחנו מדינה שה-OWNER שלה הוא בית קזינו. זה שיחה אני אומר לך מה – לא לעדות. אני לא אגיד את זה לעדות, אני לא רוצה להסתבך".
- 1.אלי עזור? חחחחחחחחחחחח (ל"ת)חחחחחחח 18/02/2020 11:09הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
