אלי עזור
צילום: בוצ'צ'ו

אלי עזור בחקירה: "אם יש היום שחיתות זה ישראל היום"

בעדות שנתן בתיק 2,000, ירה בעלי מעריב וג'רוזלם פוסט לכל הכיוונים. על הקלטת השיחות של נתניהו: "התנהגות עבריינית", על שלדון אדלסון: "פירק את ידיעות, במדינה מתוקנת זה לא היה קורה" ועל המדינה: "ה-OWNER שלה הוא בית קזינו"
אייס | (1)

אלי עזור הוא לא בן אדם שאוהב להתראיין. להיפך. למרות היותו מעצמת תקשורת של איש אחד, לא תצליחו למצוא יותר מאשר פירורי ציטוטים של הבעלים של מעריב, ג'רוזלם פוסט, 103 ו-99 FM, צ'רלטון (מפעילת ערוצי הספורט ספורט 1 עד 4), חברת שלטי חוצות ועוד עסקים רבים.

אבל כשאתה מגיע למשטרה, אלא אם כן יש לך סיבה באמת טובה לשמור על זכות השתיקה, עדיף לשתף פעולה. דווקא עזור השתקן, שנתן עדות במסגרת חקירת תיק 2,000, אחרי שרה"מ נתניהו טען כי יעץ לו בשנת 2008 להיפגש עם מוזס, פתח שם את הפה הרבה מעבר למה שהתבקש. וכשהוא מדבר הוא מדבר: על ביבי, נוני ובעיקר על שלדון אדלסון.

הנה עיקרי הדברים כפי שחשף רביב דרוקר מחדשות 13.

"אם יש היום שחיתות זה ישראל היום", טען עזור בפני חוקריו, "תראו כמה כסף הוא מוציא. בשביל מה? בשביל תעמולה הרי למה עשו את העיתון הזה? אין לו היתכנות כלכלית. העיתון הזה סתם יוצא. הוא מפסיד כל שעה, כל יום. זה הפסדים מטורפים. ההוא (נוני מוזס) מתגונן על הבית. כאילו ברמה אובייקטיבית אני מרחם עליו. הולכים לחסל לו את הבית. כאילו, חיסלו לו את הבית. חיסלו, חיסלו, חיסלו. מה רוצים ממנו? שהוא יהיה מה? שהוא ינשק אותו? זה תבדקו למה עושים את זה? למה בן אדם בא, שם שמונים מיליון דולר בשנה, למה?".

למרות שעל פניו נמנע כל העשור האחרון מלהתייחס לישראל היום או לשלדון אדלסון, בחקירה עזור לא פחד לדבר חופשי.

"ישראל היום פירק את ידיעות אחרונות. הוא חיסל את העסק. במדינה מתוקנת זה לא היה קורה", קבע הטייקון, "אני לא בעדו, אני לא בעד אף אחד, אני אובייקטיבי. ישראל היום הפסיד מאז שהוא התחיל הרבה יותר משבע מאות שלושים (מיליון שקל). אני מוכן להמר שהוא הפסיד בין 70 ל-80 מיליון דולר בשנה".

לאחר ששפך את כל מה שיש לו, התעשת עזור מעט וחשש כי דבריו יודלפו, כפי שקרה בסופו של דבר. "אנחנו מדינה שה-OWNER שלה זה לא...", הוא אמר ועצר לשנייה, "שלא יקראו לי לביהמ"ש – שתים עשרה דיבות, ירדוף אותי כל החיים. זה שיחה בינינו. אנחנו מדינה שה-OWNER שלה הוא בית קזינו. זה שיחה אני אומר לך מה – לא לעדות. אני לא אגיד את זה לעדות, אני לא רוצה להסתבך".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלי עזור? חחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    חחחחחחח 18/02/2020 11:09
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״