אחרי 3.5 שנים: המפיקה הראשית של כאן מיכל דגון פורשת
המפיקה הראשית של תאגיד השידור כאן, מיכל דגון, תסיים את תפקידה – כך נודע לאייס. ההחלטה הגיעה על רקע בריאותי.
מינויה של דגון בזמנו לתפקיד המפיקה הראשית בתאגיד עורר ביקורת, משום שלפני כן היא הייתה המפיקה הראשית של חברת ההפקות קודה תקשורת, שבעליה – רם לנדס, היה יו"ר הוועדה שהמליצה כי יש לסגור את רשות השידור ולפתוח את תאגיד השידור.
מיכל דגון מסרה כי "אני מודה להנהלת התאגיד, למועצת התאגיד ולעמיתי בתאגיד על דרך נפלאה, מרגשת ומאתגרת מאין כמותה במטרה להחזיר את היצירה הישראלית המקורית למרכז הבמה וללב העשייה של השידור הציבורי. אני גאה להימנות עם מייסדי התאגיד ומודה על ההזדמנות לתרום לשידור ציבורי איכותי".
סמנכ"לית הטלוויזיה טל פרייפלד מסרה כי "אני מודה למיכל על חלקה המשמעותי בהקמת התאגיד ועל עבודתה בחטיבת הטלוויזיה מול מאות בתי הפקה ויוצרים ישראלים".
- 7.היה עדיף להשאיר את רשות השידור על מקומה. חבל. (ל"ת)ארז 11/10/2019 16:43הגב לתגובה זו
- 6.איש צדק 06/10/2019 12:41הגב לתגובה זוא. בריאות מלאה ב. לא יתכן שלא יערך בירור על הקשר בינה ובין רם לנדס במהלך תיפקודה הציבורי, ביבי זה כמה מאות אלפים, פה מדובר במיליונים - הלו, מדובר בכסף ציבורי! ג. הבחירה במיכל דגון יצרה מחסום תעסוקתי עבור אחרים ובעיקר עבור התאגיד, היא הבהירה כבר בתחילת הדרך מי איתה ומי נגדה. למתנגדייה לא הייתה דריכת רגל בתאגיד. ד. פרשת "מחוז ירושלים" היוותה קו שפל נוראי," יום כיפור" של הדוקומנטרי בישראל, של אתיקה. אין מצב בעולם שמפיקה ראשית לא לוקחת אחריות. ה. כולנו נמשיך ונעקוב אחרי המשך דרכה המקצועית ו. בהצלחה!
- 5.החטא ועונשו (ל"ת)עיסה וויה 04/10/2019 16:27הגב לתגובה זו
- 4.המבקר 04/10/2019 14:57הגב לתגובה זומציקים ומפחידים את העובד, לפעמים גם מכפיפים אותו למנהל אחר ואז העובד עוזב. המקום הפך במקום לבית יצירה ובית עריצות.
- 3.יואב 04/10/2019 14:52הגב לתגובה זווכך קל לו לחלוב את הקופה הציבורית
- 2.אלי 04/10/2019 14:31הגב לתגובה זואיך שגלגל מסתובב לו. ירשתם את הטובים בעובדי הרשות ועכשיו גם אתם נפלטים. לא לקח הרבה זמן. יש צדק טבעי.
- יואב 04/10/2019 14:54הגב לתגובה זוחמש דקות אחרי ההצהרה על ביטול התקשרויות עם קודה תקשורת, גיא זוהר חזר עם התוכנית שלו ורם לנדס סופר מזומנים
- גיא מפיק בעצמו התכנית (ל"ת)צחי 08/10/2019 15:51
- היו למישהו אשליות שחיבור המליונים לנדס-קובלנץ יתפרק ?!? (ל"ת)עבודה בעיניים 06/10/2019 02:24
- 1.שחיתות שחיתות שחיתות! זה מה שקורה שם. (ל"ת)A 03/10/2019 19:13הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.74% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
