אחרי 3.5 שנים: המפיקה הראשית של כאן מיכל דגון פורשת
המפיקה הראשית של תאגיד השידור כאן, מיכל דגון, תסיים את תפקידה – כך נודע לאייס. ההחלטה הגיעה על רקע בריאותי.
מינויה של דגון בזמנו לתפקיד המפיקה הראשית בתאגיד עורר ביקורת, משום שלפני כן היא הייתה המפיקה הראשית של חברת ההפקות קודה תקשורת, שבעליה – רם לנדס, היה יו"ר הוועדה שהמליצה כי יש לסגור את רשות השידור ולפתוח את תאגיד השידור.
מיכל דגון מסרה כי "אני מודה להנהלת התאגיד, למועצת התאגיד ולעמיתי בתאגיד על דרך נפלאה, מרגשת ומאתגרת מאין כמותה במטרה להחזיר את היצירה הישראלית המקורית למרכז הבמה וללב העשייה של השידור הציבורי. אני גאה להימנות עם מייסדי התאגיד ומודה על ההזדמנות לתרום לשידור ציבורי איכותי".
סמנכ"לית הטלוויזיה טל פרייפלד מסרה כי "אני מודה למיכל על חלקה המשמעותי בהקמת התאגיד ועל עבודתה בחטיבת הטלוויזיה מול מאות בתי הפקה ויוצרים ישראלים".
- 7.היה עדיף להשאיר את רשות השידור על מקומה. חבל. (ל"ת)ארז 11/10/2019 16:43הגב לתגובה זו
- 6.איש צדק 06/10/2019 12:41הגב לתגובה זוא. בריאות מלאה ב. לא יתכן שלא יערך בירור על הקשר בינה ובין רם לנדס במהלך תיפקודה הציבורי, ביבי זה כמה מאות אלפים, פה מדובר במיליונים - הלו, מדובר בכסף ציבורי! ג. הבחירה במיכל דגון יצרה מחסום תעסוקתי עבור אחרים ובעיקר עבור התאגיד, היא הבהירה כבר בתחילת הדרך מי איתה ומי נגדה. למתנגדייה לא הייתה דריכת רגל בתאגיד. ד. פרשת "מחוז ירושלים" היוותה קו שפל נוראי," יום כיפור" של הדוקומנטרי בישראל, של אתיקה. אין מצב בעולם שמפיקה ראשית לא לוקחת אחריות. ה. כולנו נמשיך ונעקוב אחרי המשך דרכה המקצועית ו. בהצלחה!
- 5.החטא ועונשו (ל"ת)עיסה וויה 04/10/2019 16:27הגב לתגובה זו
- 4.המבקר 04/10/2019 14:57הגב לתגובה זומציקים ומפחידים את העובד, לפעמים גם מכפיפים אותו למנהל אחר ואז העובד עוזב. המקום הפך במקום לבית יצירה ובית עריצות.
- 3.יואב 04/10/2019 14:52הגב לתגובה זווכך קל לו לחלוב את הקופה הציבורית
- 2.אלי 04/10/2019 14:31הגב לתגובה זואיך שגלגל מסתובב לו. ירשתם את הטובים בעובדי הרשות ועכשיו גם אתם נפלטים. לא לקח הרבה זמן. יש צדק טבעי.
- יואב 04/10/2019 14:54הגב לתגובה זוחמש דקות אחרי ההצהרה על ביטול התקשרויות עם קודה תקשורת, גיא זוהר חזר עם התוכנית שלו ורם לנדס סופר מזומנים
- גיא מפיק בעצמו התכנית (ל"ת)צחי 08/10/2019 15:51
- היו למישהו אשליות שחיבור המליונים לנדס-קובלנץ יתפרק ?!? (ל"ת)עבודה בעיניים 06/10/2019 02:24
- 1.שחיתות שחיתות שחיתות! זה מה שקורה שם. (ל"ת)A 03/10/2019 19:13הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
