תאגיד השידור כאן
צילום: אלכסנדר כץ

אחרי 3.5 שנים: המפיקה הראשית של כאן מיכל דגון פורשת

דגון הגיעה לתאגיד עם הקמתו הרשמית ב-2016, והוציאה לדרך מאות הפקות. היא הייתה אחראית לקהמת מערך שידורי היום ומשדרי דגל כגון המונדיאל ברוסיה
אלכסנדר כץ | (10)

המפיקה הראשית של תאגיד השידור כאן, מיכל דגון, תסיים את תפקידה – כך נודע לאייס. ההחלטה הגיעה על רקע בריאותי. 

 

דגון גויסה לתאגיד עם הקמתו הרשמית באביב 2016 (בשנה הראשונה פעלה מחלקת הדיגיטל, ובממאי 2017 - גם הרדיו והטלוויזיה, א"כ) כשהיא בעלת ניסיון עשיר של מעל 20 שנה בהפקות. ב-3.5 השנים האחרונות הוציאה דגון לדרך מאות הפקות בהשקעה של  מיליוני שקלים בתוכן מקומי מקורי ויצירה ישראלית. בנוסף, היא הייתה אחראית על הקמת מערך שידורי היום של התאגיד ועל משדרי דגל כגון פרויקט שידור משחקי המונדיאל שנערך ברוסיה בקיץ שעבר.

מינויה של דגון בזמנו לתפקיד המפיקה הראשית בתאגיד עורר ביקורת, משום שלפני כן היא הייתה המפיקה הראשית של חברת ההפקות קודה תקשורת, שבעליה – רם לנדס, היה יו"ר הוועדה שהמליצה כי יש לסגור את רשות השידור ולפתוח את תאגיד השידור.

 

מיכל דגון מסרה כי "אני מודה להנהלת התאגיד, למועצת התאגיד ולעמיתי בתאגיד על דרך נפלאה, מרגשת ומאתגרת מאין כמותה במטרה להחזיר את היצירה הישראלית המקורית למרכז הבמה וללב העשייה של השידור הציבורי. אני גאה להימנות עם מייסדי התאגיד ומודה על ההזדמנות לתרום לשידור ציבורי איכותי".

 

סמנכ"לית הטלוויזיה טל פרייפלד מסרה כי "אני מודה למיכל על חלקה המשמעותי בהקמת התאגיד ועל עבודתה בחטיבת הטלוויזיה מול מאות בתי הפקה ויוצרים ישראלים".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    היה עדיף להשאיר את רשות השידור על מקומה. חבל. (ל"ת)
    ארז 11/10/2019 16:43
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    איש צדק 06/10/2019 12:41
    הגב לתגובה זו
    א. בריאות מלאה ב. לא יתכן שלא יערך בירור על הקשר בינה ובין רם לנדס במהלך תיפקודה הציבורי, ביבי זה כמה מאות אלפים, פה מדובר במיליונים - הלו, מדובר בכסף ציבורי! ג. הבחירה במיכל דגון יצרה מחסום תעסוקתי עבור אחרים ובעיקר עבור התאגיד, היא הבהירה כבר בתחילת הדרך מי איתה ומי נגדה. למתנגדייה לא הייתה דריכת רגל בתאגיד. ד. פרשת "מחוז ירושלים" היוותה קו שפל נוראי," יום כיפור" של הדוקומנטרי בישראל, של אתיקה. אין מצב בעולם שמפיקה ראשית לא לוקחת אחריות. ה. כולנו נמשיך ונעקוב אחרי המשך דרכה המקצועית ו. בהצלחה!
  • 5.
    החטא ועונשו (ל"ת)
    עיסה וויה 04/10/2019 16:27
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    המבקר 04/10/2019 14:57
    הגב לתגובה זו
    מציקים ומפחידים את העובד, לפעמים גם מכפיפים אותו למנהל אחר ואז העובד עוזב. המקום הפך במקום לבית יצירה ובית עריצות.
  • 3.
    יואב 04/10/2019 14:52
    הגב לתגובה זו
    וכך קל לו לחלוב את הקופה הציבורית
  • 2.
    אלי 04/10/2019 14:31
    הגב לתגובה זו
    איך שגלגל מסתובב לו. ירשתם את הטובים בעובדי הרשות ועכשיו גם אתם נפלטים. לא לקח הרבה זמן. יש צדק טבעי.
  • יואב 04/10/2019 14:54
    הגב לתגובה זו
    חמש דקות אחרי ההצהרה על ביטול התקשרויות עם קודה תקשורת, גיא זוהר חזר עם התוכנית שלו ורם לנדס סופר מזומנים
  • גיא מפיק בעצמו התכנית (ל"ת)
    צחי 08/10/2019 15:51
  • היו למישהו אשליות שחיבור המליונים לנדס-קובלנץ יתפרק ?!? (ל"ת)
    עבודה בעיניים 06/10/2019 02:24
  • 1.
    שחיתות שחיתות שחיתות! זה מה שקורה שם. (ל"ת)
    A 03/10/2019 19:13
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.