פחות בהיי: גיא פינס מאבד 20% מההשקה, 6% לבית"ר
אחרי ההשקה הנאה ביום ראשון, אתמול הרייטינג של ערב טוב עם גיא פינס בבית החדש שלה - קשת, ירד ב-20%. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי פינס קיבלה 8.8%, מול 11.1% בראשון.
אחריה קיבלה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) 11.2%, 'הכל כלול' (ערוץ 10) ניפקה 6.6%, ואילו 'שבע אקטואלי' (כאן 11) רשמה 2.4%.
הפריים טיים של קשת לא הרשים אמש: מי יכול על ישראל קיבלה רק 16.8% ויצאת צדיק – שפעם הייתה פצצת רייטינג של ממש – הסתפקה ב-14.1%. יש לזכור כי לאחרונה רק תכניות ריאליטי מצליחות לגרד את רף 20 הנקודות, ושאר התכנית נמצאות עמוק בתוך תחום עושות חשבון (ערוץ 10) הניבה 9.8%, הצינור (ערוץ 10) עם טל ברמן קיבלה 6.9%, המשחק המרכזי בליגת העל בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקווה (ערוץ הספורט) ניפק 6%, השידור החוזר של תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) רשם 2.4%, עשירית האחוז יותר מקארפול קריוקי (כאן 11) בה אירח ניקי גולדשטיין את ישי לוי.
'רוקדים לגמר' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-6.3%, 'הרדאר' (ערוץ 10) הניבה 5.2%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 16.8% מול 8.5% ל'חדשות 10' ו-5.2% ל'חדשות הערב' (כאן 11).
- 5.איפה גיא פינס והמנגינה הקצבית?? (ל"ת)שימי 12/09/2017 17:37הגב לתגובה זו
- 4.איציק 12/09/2017 11:17הגב לתגובה זושתי הערות/שאלות: 1. יש מצב שאוהדי ביתר ירושלים רואים בדרך כלל גיא פינס אבל אתמול הם היו בדרך למשחק... 2. אתמול היו אספות הורים בהמון בתי ספר וגנים - אולי יש השפעה על נתוני הרייטינג?
- 3.תכנית מאוסה (ל"ת)ככ 12/09/2017 10:53הגב לתגובה זו
- 2.ביבי מבטל את הפיצול בשבוע הבא. (ל"ת)צח 12/09/2017 10:41הגב לתגובה זו
- 1.נגד כדורגל קשה להתמודד (ל"ת)אלון 12/09/2017 10:01הגב לתגובה זו
- 6% זה לא משהו שקשה להתמודד איתו (ל"ת)אסתי 12/09/2017 10:24הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
