גיא פינס
צילום: גיא כושי ויריב פיין
רייטינג

פחות בהיי: גיא פינס מאבד 20% מההשקה, 6% לבית"ר

'ערב טוב' ירדה מ-11.1% ל-8.8%. פצצת הרייטינג לשעבר 'יצאת צדיק', הסתפקה ב-14.1% ברצועת פריים שנייה, מול המשחק המרכזי בכדורגל בערוץ הספורט
אלכסנדר כץ | (6)

אחרי ההשקה הנאה ביום ראשון, אתמול הרייטינג של ערב טוב עם גיא פינס בבית החדש שלה - קשת, ירד ב-20%. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי פינס קיבלה 8.8%, מול 11.1% בראשון.

 

אחריה קיבלה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) 11.2%, 'הכל כלול' (ערוץ 10) ניפקה 6.6%, ואילו 'שבע אקטואלי' (כאן 11) רשמה 2.4%.

 

הפריים טיים של קשת לא הרשים אמש: מי יכול על ישראל קיבלה רק 16.8% ויצאת צדיק – שפעם הייתה פצצת רייטינג של ממש – הסתפקה ב-14.1%. יש לזכור כי לאחרונה רק תכניות ריאליטי מצליחות לגרד את רף 20 הנקודות, ושאר התכנית נמצאות עמוק בתוך תחום  עושות חשבון (ערוץ 10) הניבה 9.8%, הצינור (ערוץ 10) עם טל ברמן קיבלה 6.9%, המשחק המרכזי בליגת העל בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקווה (ערוץ הספורט) ניפק 6%, השידור החוזר של תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) רשם 2.4%, עשירית האחוז יותר מקארפול קריוקי (כאן 11) בה אירח ניקי גולדשטיין את ישי לוי.

 

'רוקדים לגמר' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-6.3%, 'הרדאר' (ערוץ 10) הניבה 5.2%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.5%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 16.8% מול 8.5% ל'חדשות 10' ו-5.2% ל'חדשות הערב' (כאן 11).

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    איפה גיא פינס והמנגינה הקצבית?? (ל"ת)
    שימי 12/09/2017 17:37
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איציק 12/09/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    שתי הערות/שאלות: 1. יש מצב שאוהדי ביתר ירושלים רואים בדרך כלל גיא פינס אבל אתמול הם היו בדרך למשחק... 2. אתמול היו אספות הורים בהמון בתי ספר וגנים - אולי יש השפעה על נתוני הרייטינג?
  • 3.
    תכנית מאוסה (ל"ת)
    ככ 12/09/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ביבי מבטל את הפיצול בשבוע הבא. (ל"ת)
    צח 12/09/2017 10:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נגד כדורגל קשה להתמודד (ל"ת)
    אלון 12/09/2017 10:01
    הגב לתגובה זו
  • 6% זה לא משהו שקשה להתמודד איתו (ל"ת)
    אסתי 12/09/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.