גיא פינס
צילום: גיא כושי ויריב פיין
רייטינג

פחות בהיי: גיא פינס מאבד 20% מההשקה, 6% לבית"ר

'ערב טוב' ירדה מ-11.1% ל-8.8%. פצצת הרייטינג לשעבר 'יצאת צדיק', הסתפקה ב-14.1% ברצועת פריים שנייה, מול המשחק המרכזי בכדורגל בערוץ הספורט
אלכסנדר כץ | (6)

אחרי ההשקה הנאה ביום ראשון, אתמול הרייטינג של ערב טוב עם גיא פינס בבית החדש שלה - קשת, ירד ב-20%. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי פינס קיבלה 8.8%, מול 11.1% בראשון.

 

אחריה קיבלה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) 11.2%, 'הכל כלול' (ערוץ 10) ניפקה 6.6%, ואילו 'שבע אקטואלי' (כאן 11) רשמה 2.4%.

 

הפריים טיים של קשת לא הרשים אמש: מי יכול על ישראל קיבלה רק 16.8% ויצאת צדיק – שפעם הייתה פצצת רייטינג של ממש – הסתפקה ב-14.1%. יש לזכור כי לאחרונה רק תכניות ריאליטי מצליחות לגרד את רף 20 הנקודות, ושאר התכנית נמצאות עמוק בתוך תחום  עושות חשבון (ערוץ 10) הניבה 9.8%, הצינור (ערוץ 10) עם טל ברמן קיבלה 6.9%, המשחק המרכזי בליגת העל בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקווה (ערוץ הספורט) ניפק 6%, השידור החוזר של תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) רשם 2.4%, עשירית האחוז יותר מקארפול קריוקי (כאן 11) בה אירח ניקי גולדשטיין את ישי לוי.

 

'רוקדים לגמר' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-6.3%, 'הרדאר' (ערוץ 10) הניבה 5.2%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.5%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 16.8% מול 8.5% ל'חדשות 10' ו-5.2% ל'חדשות הערב' (כאן 11).

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    איפה גיא פינס והמנגינה הקצבית?? (ל"ת)
    שימי 12/09/2017 17:37
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איציק 12/09/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    שתי הערות/שאלות: 1. יש מצב שאוהדי ביתר ירושלים רואים בדרך כלל גיא פינס אבל אתמול הם היו בדרך למשחק... 2. אתמול היו אספות הורים בהמון בתי ספר וגנים - אולי יש השפעה על נתוני הרייטינג?
  • 3.
    תכנית מאוסה (ל"ת)
    ככ 12/09/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ביבי מבטל את הפיצול בשבוע הבא. (ל"ת)
    צח 12/09/2017 10:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נגד כדורגל קשה להתמודד (ל"ת)
    אלון 12/09/2017 10:01
    הגב לתגובה זו
  • 6% זה לא משהו שקשה להתמודד איתו (ל"ת)
    אסתי 12/09/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״