כך תגדילו את כמות הפניות באתר שלכם
כמעט כל בעל עסק שמקים לעצמו אתר אינטרנט מבין עד מהרה שיש צורך בשיווק האתר שלו בכדי להשיג פניות רלוונטיות באתר האינטרנט. אז במידה והקמת אתר וקידמתם אותו בגוגל או עשיתם שיווק בפייסבוק או כל פעילות שיווק דומה אשר מניבה לכם כניסות איכותיות לאתר פה צריך גם להפוך את התנועה הזו ללקוחות שמתעניינים במוצר ולהגדיל את אחוז ההמרה (Conversion Rate) בכדי למקסם את כמות הפניות מהפעילות השיווקית סביב האתר.
חברת אקסטרה קידום אתרים (https://www.extra.co.il) רכזה עבורכם 10 המלצות חשובות שיעזרו לכם להפוך יותר גולשים ללקוחות של ממש...
יש המון דרכים לשיפור יחסי המרה, אנחנו נתמקד בחשובות וביעילות ביותר שביניהן:
1. הביעו רגש– נסו לפנות אל הקהל שלכם בצורה ישירה ולדבר אליו בגובה העיניים במקום לשדר לו מסר קר ומנוכר. אל תשתמשו יותר מדי במסרים שיווקיים ובמילים כמו "אנחנו" , "לנו" מכיוון שאלו מרחיקים את הגולשים הפוטנציאלים ויוצרים תחושה של ניכור. הוסיפו מכתבי תודה והמלצות מלקוחות אמתיים שמעבירים תחושה שאתם באמת שם בשביל הלקוחות ותמיד שמחים לייעץ ולעזור.
2. צרו טפסי יצירת קשר פשוטים ובהירים – צרו טפסי יצירת קשר עם כמה שפחות שדות חובה למילוי ושברור לגולש כיצד צריך למלא אותם. למשל, תנו לגולש אפשרות לכתוב את מספר הטלפון שלו או את המייל, אבל אל תהפכו את שני השדות האלו ביחד לשדה חובה. לעומת זאת, תמיד השאירו שדה למילוי של פרטים נוספים (גם הוא כמובן לא שדה חובה) על מנת שתוכלו לדעת מראש מהו נושא הפנייה וכך תוכלו לתת מענה מהיר יותר ללקוחות פוטנציאלים.
- באטמ קיבלה הזמנה של 670 אלף דולר מחברה בארה״ב
- ממציא האינטרנט מזהיר: מודלי הבינה המלאכותית עלולים למוטט את כלכלת הרשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
3. הסירו אלמנטים מיותרים באתר – אם האתר שלכם מלא ביותר מדי תיבות טקסט, אלמנטים עיצוביים שלא באמת מוסיפים הרבה כמו למשל תמונות גדולות מדי או אפילו פרסומות, חשבו לדלל את המספר שלהם או להקטין אותם. זה יפחית את העומס הוויזואלי על המסך ויאפשר לגולשים להתמקד בעיקר ובמסרים אותם תרצו להעביר.
4. צרו עמודים ממוקדים יותר למנועי החיפוש – אם החלטתם למקד את הדף במילת מפתח מסוימת, חשבו איך אתם יכולים לכתוב את תוכן הדף כך שישקף באופן הטוב ביותר את הנושא שקשור למילת מפתח זו (הכוונה היא לא להשתמש בהכרח במילת המפתח המדויקת בכל פיסקה). כך למשל, אל תיצרו דף על "אינסטלטור ברמת השרון" (דוגמה קיצונית) אם אין לכם באמת מה לכתוב על אינסטלטורים ברמת השרון... במילים אחרות, נסו לכתוב באופן ספציפי וממוקד, אבל לא באופן ספציפי יתר על המידה.
כמו כן, אם הבטחתם משהו בתיאור הדף (שתי השורות שמופיעות בגוגל לפני שנכנסים לדף עצמו), קיימו אותו ואל תתנו לגולשים לחשוב שכתבתם את התיאור רק כדי לתפוס את תשומת ליבם.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
הדבר נכון כמובן גם למודעות Adwords ועמודי נחיתה: אל תשכחו שגוגל בודק גם עד כמה המודעה שלכם מתאימה למודעה ועל פי זאת קובע את ציון האיכות שלה, כך שחוץ ממיקוד יותר גבוה ויותר לידיים, תוכלו גם לפרסם בעלויות נמוכות יותר הודות לציון איכות גבוה יותר.
5. תמונות וסרטונים מחיי העסק – אל תשתמשו סתם בתמונות ממאגרי תמונות (במיוחד אם אתם בעלי מקצוע), אלא צלמו תמונות אמתיות מהעסק עצמו. העלו סרטונים בהם אתם מסבירים איך אתם פועלים בתוך העסק או תנו טיפים לגולשים. זה ייצור אמון בנכם לבינם.
6. פתחו בלוג – בלוג תמיד מעיד על המקצועיות שלכם. נסו לכתוב את הבלוג בטון אישי ובשפה קלילה וקולחת (זכרו שבלוג לא צריך להיות רשמי יתר על המידה). אל תהפכו אותו סתם לפינה של מאמרים שאף אחד לא מתעניין בהם. נסו לעורר דיון ושימו לב לתגובות כך שתוכלו לענות לכל אחת מהן באופן אישי. אם תעשו זאת נכון, תוכלו לשים בבלוג גם מיני באנרים שיקשרו ישירות לטופס צור קשר באתר שלכם, וכך תקבלו עוד פניות מקהל יעד שכבר סומך עליכם.
7. היו פעילים ברשתות חברתיות – אל תשכחו שהיום פעילות ברשתות חברתיות היא חלק מהאתר שלכם לכל דבר ועניין. שתפו בעמוד העסקי שלכם קישורים מעניינים שיובילו אל עמודים בולטים באתר שלכם או פוסטים בבלוג שלכם (אם ישנו כזה).
8. דעו אילו עמודים ממירים יותר ואילו פחות – בעזרת Google Analytics קל מאוד לראות את משפך הזרימה באתר שלכם ולראות אילו עמודים מביאים להמרות ואילו לא. נסו לזהות נקודות תורפה ולחשוב למה ישנם עמודים שממירים יותר ואילו ממירים פחות. אם צריך לתקן או להפוך חלק מהעמודים לאטרקטיביים יותר, עשו זאת.
9. בדקו היטב שהאתר נראה טוב גם על טלפונים סלולאריים - הרבה אתרים היום עדיין לא עברו התאמה מלאה לטלפונים סלולריים והדבר פוגע בפוטנציאל ההמרה שלהם מכיוון שהגולשים לא יכולים לראות את האתר כמו שצריך "על הדרך" והסיכוי שהם יעברו לאתר הבא בגוגל גדלים (חוץ מזה שגם גוגל יכול לפגוע בדירוג שלהם בגלל חוסר ההתאמה הזו...). לכן, השקיעו בהפיכת האתר לרספונסיבי גם אם הדבר אומר שצריך לעצב חלקים ממנו או את כולו מחדש.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
