ענת בן נתן
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

הג'וב החדש של ענת בן נתן: מצטרפת לטוויסטד כסמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי

מספר חודשים לאחר שנפרדה מהמשרד אותו ייסדה וניהלה, בן נתן מוצאת תחנה חדשה וחוברת למשרד הפרסום טוויסטד. "צופה שאמצה כאן את יכולותיי וקשריי גם בחיבור לקוחות נוספים שייהנו מהחדשנות שהיא ב DNA  של העסק הזה"
משה בנימין | (4)

מספר חודשים לאחר שנפרדה ממשרד הפרסום אותו ייסדה וניהלה, ענת בן נתן מצטרפת למשרד הפרסום טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור. בן נתן תשמש כסמנכ"לית לקוחות ופיתוח עסקי - כך נודע לאייס.

בן נתן היא מוותיקות ענף הפרסום ואחת הנשים הבודדות שהקימה, ניהלה ועמדה בראש משרד פרסום מצליח. לאחר שנים שעבדה לצד הפרסומאי ג'רי ירקוני תחת שם המשרד בן נתן ירקוני, היא פנתה לדרך עצמאית בשנת 2010. ב-2013 חבר אליה צור גולן, שהיה עד אז סמנכ"ל קריאייטיב בכיר בשלמור אבנון עמיחי ועבד שנים רבות לצד גדעון עמיחי בימי תור הזהב של שלמור, עד שירש את מקומו לאחר שזה פרש.

בתחילת 2015 נכנס לתמונה אלון הוכדורף לאחר שסיים את תפקידו בחברת רכש המדיה של פובליסיס - זניט. הוכדורף קישר למשרד את רשת הפרסום הבינלאומית M&C SAATCHI וזו רכשה את השליטה במשרד הפרסום של גולן ובן נתן כאשר הוכדורף מצטרף במקביל לשותפות. לאחר שהסדירה את מכירת מניותיה לשאר הצדדים השותפים במשרד באופן שווה, פרשה בן נתן ולא חיכתה הרבה זמן בטרם החלה לחפש אחר התחונה הבאה שלה בענף הפרסום. 

החיבור בין הצדדים מפגיש בין האינטרסים של בן נתן וטוויסטד. מצד אחד, משרד הפרסום שהחל את דרכו באוריינטציה דיגיטלית בלבד, מבקש לחזק את כוחו בגזרת האופליין שצומחת בקרב לקוחותיו - טריטוריה שבה בן נתן יכולה להביא עימה ערך רב מניסיונה בתחום. מנגד, עבור בן נתן מדובר בהזדמנות להישאר באזור שבו "דברים קורים", וכך להישאר רלוונטית באמצעות חבירה למשרד שנמנה על השחקנים הבולטים בשוק מזה שנים. 

בן נתן אישרה את הפרטים ואמרה לאייס: "טוויסטד הופכים בהדרגה לסוכנות פרסום מלאה - אבל עם נשמה דיגיטלית. ואני מביאה אליהם את הערך של ניהול תקציבי אוף ליין גדולים. כפי שקורה גם בעולם. סוכנויות הדיגיטל החזקות שהופכות למשרדי פרסום מלאים הם טרנד חם בעולם ואיום מרכזי על הסוכנויות הגדולות. מפני שהם ערוכים בצורה הטובה ביותר לצרכן הדיגיטלי, ומאידך מציעים בצורה מלאה את סל השרותים שמציע משרד קונבנציונלי. (בוודאי משרד עטור פרסים קריאטיביים כמו טוויסטד). אני צופה שאמצה כאן את יכולותיי וקשריי גם בחיבור לקוחות נוספים שייהנו מהחדשנות שהיא ב-DNA  של העסק הזה".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מישהו 16/03/2016 07:54
    הגב לתגובה זו
    מה מבריח אותם? מעניין !!!
  • 3.
    בולבול לשעבר 15/03/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    הבעיה המרכזית במשרד הזה יושבת על תקן הקריאייטיב, נותנת לה שלושה חודשים עד שאיל גן מור יצליח להבריח גם אותה. מוליאן תתעורר ותעיף את הפוץ הנפוח
  • 2.
    אחתאפס 15/03/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    להתבונן וללמוד. בהצלחה!
  • 1.
    מ ק ס י מ ה !!! בהצלחה עצומה (ל"ת)
    דנידין 15/03/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.