ענת בן נתן
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

הג'וב החדש של ענת בן נתן: מצטרפת לטוויסטד כסמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי

מספר חודשים לאחר שנפרדה מהמשרד אותו ייסדה וניהלה, בן נתן מוצאת תחנה חדשה וחוברת למשרד הפרסום טוויסטד. "צופה שאמצה כאן את יכולותיי וקשריי גם בחיבור לקוחות נוספים שייהנו מהחדשנות שהיא ב DNA  של העסק הזה"
משה בנימין | (4)

מספר חודשים לאחר שנפרדה ממשרד הפרסום אותו ייסדה וניהלה, ענת בן נתן מצטרפת למשרד הפרסום טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור. בן נתן תשמש כסמנכ"לית לקוחות ופיתוח עסקי - כך נודע לאייס.

בן נתן היא מוותיקות ענף הפרסום ואחת הנשים הבודדות שהקימה, ניהלה ועמדה בראש משרד פרסום מצליח. לאחר שנים שעבדה לצד הפרסומאי ג'רי ירקוני תחת שם המשרד בן נתן ירקוני, היא פנתה לדרך עצמאית בשנת 2010. ב-2013 חבר אליה צור גולן, שהיה עד אז סמנכ"ל קריאייטיב בכיר בשלמור אבנון עמיחי ועבד שנים רבות לצד גדעון עמיחי בימי תור הזהב של שלמור, עד שירש את מקומו לאחר שזה פרש.

בתחילת 2015 נכנס לתמונה אלון הוכדורף לאחר שסיים את תפקידו בחברת רכש המדיה של פובליסיס - זניט. הוכדורף קישר למשרד את רשת הפרסום הבינלאומית M&C SAATCHI וזו רכשה את השליטה במשרד הפרסום של גולן ובן נתן כאשר הוכדורף מצטרף במקביל לשותפות. לאחר שהסדירה את מכירת מניותיה לשאר הצדדים השותפים במשרד באופן שווה, פרשה בן נתן ולא חיכתה הרבה זמן בטרם החלה לחפש אחר התחונה הבאה שלה בענף הפרסום. 

החיבור בין הצדדים מפגיש בין האינטרסים של בן נתן וטוויסטד. מצד אחד, משרד הפרסום שהחל את דרכו באוריינטציה דיגיטלית בלבד, מבקש לחזק את כוחו בגזרת האופליין שצומחת בקרב לקוחותיו - טריטוריה שבה בן נתן יכולה להביא עימה ערך רב מניסיונה בתחום. מנגד, עבור בן נתן מדובר בהזדמנות להישאר באזור שבו "דברים קורים", וכך להישאר רלוונטית באמצעות חבירה למשרד שנמנה על השחקנים הבולטים בשוק מזה שנים. 

בן נתן אישרה את הפרטים ואמרה לאייס: "טוויסטד הופכים בהדרגה לסוכנות פרסום מלאה - אבל עם נשמה דיגיטלית. ואני מביאה אליהם את הערך של ניהול תקציבי אוף ליין גדולים. כפי שקורה גם בעולם. סוכנויות הדיגיטל החזקות שהופכות למשרדי פרסום מלאים הם טרנד חם בעולם ואיום מרכזי על הסוכנויות הגדולות. מפני שהם ערוכים בצורה הטובה ביותר לצרכן הדיגיטלי, ומאידך מציעים בצורה מלאה את סל השרותים שמציע משרד קונבנציונלי. (בוודאי משרד עטור פרסים קריאטיביים כמו טוויסטד). אני צופה שאמצה כאן את יכולותיי וקשריי גם בחיבור לקוחות נוספים שייהנו מהחדשנות שהיא ב-DNA  של העסק הזה".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מישהו 16/03/2016 07:54
    הגב לתגובה זו
    מה מבריח אותם? מעניין !!!
  • 3.
    בולבול לשעבר 15/03/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    הבעיה המרכזית במשרד הזה יושבת על תקן הקריאייטיב, נותנת לה שלושה חודשים עד שאיל גן מור יצליח להבריח גם אותה. מוליאן תתעורר ותעיף את הפוץ הנפוח
  • 2.
    אחתאפס 15/03/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    להתבונן וללמוד. בהצלחה!
  • 1.
    מ ק ס י מ ה !!! בהצלחה עצומה (ל"ת)
    דנידין 15/03/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.