הג'וב החדש של ענת בן נתן: מצטרפת לטוויסטד כסמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי
מספר חודשים לאחר שנפרדה ממשרד הפרסום אותו ייסדה וניהלה, ענת בן נתן מצטרפת למשרד הפרסום טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור. בן נתן תשמש כסמנכ"לית לקוחות ופיתוח עסקי - כך נודע לאייס.
בן נתן היא מוותיקות ענף הפרסום ואחת הנשים הבודדות שהקימה, ניהלה ועמדה בראש משרד פרסום מצליח. לאחר שנים שעבדה לצד הפרסומאי ג'רי ירקוני תחת שם המשרד בן נתן ירקוני, היא פנתה לדרך עצמאית בשנת 2010. ב-2013 חבר אליה צור גולן, שהיה עד אז סמנכ"ל קריאייטיב בכיר בשלמור אבנון עמיחי ועבד שנים רבות לצד גדעון עמיחי בימי תור הזהב של שלמור, עד שירש את מקומו לאחר שזה פרש.
בתחילת 2015 נכנס לתמונה אלון הוכדורף לאחר שסיים את תפקידו בחברת רכש המדיה של פובליסיס - זניט. הוכדורף קישר למשרד את רשת הפרסום הבינלאומית M&C SAATCHI וזו רכשה את השליטה במשרד הפרסום של גולן ובן נתן כאשר הוכדורף מצטרף במקביל לשותפות. לאחר שהסדירה את מכירת מניותיה לשאר הצדדים השותפים במשרד באופן שווה, פרשה בן נתן ולא חיכתה הרבה זמן בטרם החלה לחפש אחר התחונה הבאה שלה בענף הפרסום.
החיבור בין הצדדים מפגיש בין האינטרסים של בן נתן וטוויסטד. מצד אחד, משרד הפרסום שהחל את דרכו באוריינטציה דיגיטלית בלבד, מבקש לחזק את כוחו בגזרת האופליין שצומחת בקרב לקוחותיו - טריטוריה שבה בן נתן יכולה להביא עימה ערך רב מניסיונה בתחום. מנגד, עבור בן נתן מדובר בהזדמנות להישאר באזור שבו "דברים קורים", וכך להישאר רלוונטית באמצעות חבירה למשרד שנמנה על השחקנים הבולטים בשוק מזה שנים.
בן נתן אישרה את הפרטים ואמרה לאייס: "טוויסטד הופכים בהדרגה לסוכנות פרסום מלאה - אבל עם נשמה דיגיטלית. ואני מביאה אליהם את הערך של ניהול תקציבי אוף ליין גדולים. כפי שקורה גם בעולם. סוכנויות הדיגיטל החזקות שהופכות למשרדי פרסום מלאים הם טרנד חם בעולם ואיום מרכזי על הסוכנויות הגדולות. מפני שהם ערוכים בצורה הטובה ביותר לצרכן הדיגיטלי, ומאידך מציעים בצורה מלאה את סל השרותים שמציע משרד קונבנציונלי. (בוודאי משרד עטור פרסים קריאטיביים כמו טוויסטד). אני צופה שאמצה כאן את יכולותיי וקשריי גם בחיבור לקוחות נוספים שייהנו מהחדשנות שהיא ב-DNA של העסק הזה".
- 4.מישהו 16/03/2016 07:54הגב לתגובה זומה מבריח אותם? מעניין !!!
- 3.בולבול לשעבר 15/03/2016 20:24הגב לתגובה זוהבעיה המרכזית במשרד הזה יושבת על תקן הקריאייטיב, נותנת לה שלושה חודשים עד שאיל גן מור יצליח להבריח גם אותה. מוליאן תתעורר ותעיף את הפוץ הנפוח
- 2.אחתאפס 15/03/2016 16:01הגב לתגובה זולהתבונן וללמוד. בהצלחה!
- 1.מ ק ס י מ ה !!! בהצלחה עצומה (ל"ת)דנידין 15/03/2016 14:12הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
