בלתי שבירה
צילום: יח"צ/ יוטיוב
TV

לסיים ראשון זה לחלשים: M&C SAATCHI עם מהלך תוכן ייחודי למותג המשקפיים Gloryfy

מי הם אנשי הברזל שבאמת ניתן להגדיר כבלתי שבירים? אלה שסיימו ראשונים וזכו לעמוד על הפודיום, או אלו שסיימו אחרונים? ריקושט ו-M&C SAATCHI במהלך דוקו-תוכן מרשים
משה בנימין | (3)

תחרות ISRAMAN, אחת מ-10 תחרויות איש הברזל הקשות בעולם, כוללת בתוכה 3 חלקים: 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ אופניים ולקינוח, סיום "מפנק" של 42.2 ק"מ ריצה. פיזית, מנטלית ובכל רובד אחר מדובר באחד הדברים הקשים, המאתגרים והמספקים שיש. 

לסיים באחד המקומות הראשונים של התחרות הוא ללא ספק אחד ההישגים המשמעותיים שאדם יכול לאסוף במהלך חייו. עם זאת, רוב המשתתפים משתרכים מאחור ומסיימים בדבוקה גדולה בתוצאה ממוצעת, ובסוף יש גם את אלו שמסיימים בנשימה האחרונה, רגע לפני שהתחרות מסתיימת ולאחר שהאורות כבו והחגיגיה מתחילה להתפזר. למרות התוצאה האיטית כביכול, וכפי ששואל הסרטון שלפניכם: "מי הם אנשי הברזל שבאמת ניתן להגדיר כבלתי שבירים? אלה שסיימו ראשונים וזכו לעמוד על הפודיום, או אלו שסיימו אחרונים, אלו שבילו זמן כמעט כפול על המסלול והספיקו להגיע לקו הסיום ממש לפני סגירת התחרות?"

ריקושט המשווקת את מותג משקפי הספורט האוסטרי Gloryfy, סימנה את תחרות ה-ISRAMAN באמצעות משרד הפרסום M&C SAATCHI כאירוע שבאמצעותו ניתן לייצר מהלך תוכן ייחודי, שגיבורו יהיה אחד המסיימים האחרונים. הגיבורה שנבחרה היא מירית, שהצליחה לסיים את תחרות איש הברזל באילת בכוחותיה האחרונים, ובשיתוף שוונג - מפיקת התחרות - צולם סרט דוקו קצר עליה. 

 

צור גולן, מנהל הקריאטיב ושותף במשרד: "בחרנו להמחיש את הייחודיות של המותג דרך המקום האמוציונאלי, נתנו פרשנות מרגשת למושג "בלתי שביר" - לראשונה בתחרות איש ברזל ניתן תואר למי שסיים מהאחרונים והתואר הוא: הבלתי שביר האמיתי. יצאנו להפקה בחשש גדול, לא ידענו מי יסיים אחרון והאם הוא ישתף פעולה. למזלנו נתקלנו במירית, אישה מדהימה ובלתי שבירה אמיתית. מדובר במהלך תוכן ייחודי - שמחנו לקבל אור ירוק למהלך מהיצרן באוסטריה שעד היום, בקמפיינים שלו המחיש את הבלתי שבירות בדרכי הדגמה רציונאליות בלבד".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בורינג 21/02/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    האיש עסוק רק ביחסי ציבור. מעולם לא ידע לעשות משהו יצירתי
  • חיים 21/02/2016 21:50
    הגב לתגובה זו
    מתי אנשים יודעים שהם בכיוון הנכון? כשמגיעות תגובות כאלו. צור תמשיך בדרך שלך!
  • מרגש! (ל"ת)
    כלנית 21/02/2016 20:29
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.