לסיים ראשון זה לחלשים: M&C SAATCHI עם מהלך תוכן ייחודי למותג המשקפיים Gloryfy
תחרות ISRAMAN, אחת מ-10 תחרויות איש הברזל הקשות בעולם, כוללת בתוכה 3 חלקים: 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ אופניים ולקינוח, סיום "מפנק" של 42.2 ק"מ ריצה. פיזית, מנטלית ובכל רובד אחר מדובר באחד הדברים הקשים, המאתגרים והמספקים שיש.
לסיים באחד המקומות הראשונים של התחרות הוא ללא ספק אחד ההישגים המשמעותיים שאדם יכול לאסוף במהלך חייו. עם זאת, רוב המשתתפים משתרכים מאחור ומסיימים בדבוקה גדולה בתוצאה ממוצעת, ובסוף יש גם את אלו שמסיימים בנשימה האחרונה, רגע לפני שהתחרות מסתיימת ולאחר שהאורות כבו והחגיגיה מתחילה להתפזר. למרות התוצאה האיטית כביכול, וכפי ששואל הסרטון שלפניכם: "מי הם אנשי הברזל שבאמת ניתן להגדיר כבלתי שבירים? אלה שסיימו ראשונים וזכו לעמוד על הפודיום, או אלו שסיימו אחרונים, אלו שבילו זמן כמעט כפול על המסלול והספיקו להגיע לקו הסיום ממש לפני סגירת התחרות?"
ריקושט המשווקת את מותג משקפי הספורט האוסטרי Gloryfy, סימנה את תחרות ה-ISRAMAN באמצעות משרד הפרסום M&C SAATCHI כאירוע שבאמצעותו ניתן לייצר מהלך תוכן ייחודי, שגיבורו יהיה אחד המסיימים האחרונים. הגיבורה שנבחרה היא מירית, שהצליחה לסיים את תחרות איש הברזל באילת בכוחותיה האחרונים, ובשיתוף שוונג - מפיקת התחרות - צולם סרט דוקו קצר עליה.
צור גולן, מנהל הקריאטיב ושותף במשרד: "בחרנו להמחיש את הייחודיות של המותג דרך המקום האמוציונאלי, נתנו פרשנות מרגשת למושג "בלתי שביר" - לראשונה בתחרות איש ברזל ניתן תואר למי שסיים מהאחרונים והתואר הוא: הבלתי שביר האמיתי. יצאנו להפקה בחשש גדול, לא ידענו מי יסיים אחרון והאם הוא ישתף פעולה. למזלנו נתקלנו במירית, אישה מדהימה ובלתי שבירה אמיתית. מדובר במהלך תוכן ייחודי - שמחנו לקבל אור ירוק למהלך מהיצרן באוסטריה שעד היום, בקמפיינים שלו המחיש את הבלתי שבירות בדרכי הדגמה רציונאליות בלבד".
- 1.בורינג 21/02/2016 16:09הגב לתגובה זוהאיש עסוק רק ביחסי ציבור. מעולם לא ידע לעשות משהו יצירתי
- חיים 21/02/2016 21:50הגב לתגובה זומתי אנשים יודעים שהם בכיוון הנכון? כשמגיעות תגובות כאלו. צור תמשיך בדרך שלך!
- מרגש! (ל"ת)כלנית 21/02/2016 20:29הגב לתגובה זו

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.