
לסיים ראשון זה לחלשים: M&C SAATCHI עם מהלך תוכן ייחודי למותג המשקפיים Gloryfy
תחרות ISRAMAN, אחת מ-10 תחרויות איש הברזל הקשות בעולם, כוללת בתוכה 3 חלקים: 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ אופניים ולקינוח, סיום "מפנק" של 42.2 ק"מ ריצה. פיזית, מנטלית ובכל רובד אחר מדובר באחד הדברים הקשים, המאתגרים והמספקים שיש. לסיים באחד המקומות הראשונים של התחרות הוא ללא ספק אחד ההישגים המשמעותיים שאדם יכול לאסוף במהלך חייו. עם זאת, רוב המשתתפים משתרכים מאחור ומסיימים בדבוקה גדולה בתוצאה ממוצעת, ובסוף יש גם את אלו שמסיימים בנשימה האחרונה, רגע לפני שהתחרות מסתיימת ולאחר שהאורות כבו והחגיגיה מתחילה להתפזר. למרות התוצאה האיטית כביכול, וכפי ששואל הסרטון שלפניכם: "מי הם אנשי הברזל שבאמת ניתן להגדיר כבלתי שבירים? אלה שסיימו ראשונים וזכו לעמוד על הפודיום, או אלו שסיימו אחרונים, אלו שבילו זמן כמעט כפול על המסלול והספיקו להגיע לקו הסיום ממש לפני סגירת התחרות?" ריקושט המשווקת את מותג משקפי הספורט האוסטרי Gloryfy, סימנה את תחרות ה-ISRAMAN באמצעות משרד הפרסום M&C SAATCHI כאירוע שבאמצעותו ניתן לייצר מהלך תוכן ייחודי, שגיבורו יהיה אחד המסיימים האחרונים. הגיבורה שנבחרה היא מירית, שהצליחה לסיים את תחרות איש הברזל באילת בכוחותיה האחרונים, ובשיתוף שוונג - מפיקת התחרות - צולם סרט דוקו קצר עליה.
צור גולן, מנהל הקריאטיב ושותף במשרד: "בחרנו להמחיש את הייחודיות של המותג דרך המקום האמוציונאלי, נתנו פרשנות מרגשת למושג "בלתי שביר" - לראשונה בתחרות איש ברזל ניתן תואר למי שסיים מהאחרונים והתואר הוא: הבלתי שביר האמיתי. יצאנו להפקה בחשש גדול, לא ידענו מי יסיים אחרון והאם הוא ישתף פעולה. למזלנו נתקלנו במירית, אישה מדהימה ובלתי שבירה אמיתית. מדובר במהלך תוכן ייחודי - שמחנו לקבל אור ירוק למהלך מהיצרן באוסטריה שעד היום, בקמפיינים שלו המחיש את הבלתי שבירות בדרכי הדגמה רציונאליות בלבד".- 1.בורינג 21/02/2016 16:09הגב לתגובה זוהאיש עסוק רק ביחסי ציבור. מעולם לא ידע לעשות משהו יצירתי
- חיים 21/02/2016 21:50הגב לתגובה זומתי אנשים יודעים שהם בכיוון הנכון? כשמגיעות תגובות כאלו. צור תמשיך בדרך שלך!
- מרגש! (ל"ת)כלנית 21/02/2016 20:29הגב לתגובה זו

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד.
רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן
עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד.
רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן
עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.