מודעת ריינג' רובר
צילום: יח"צ

יש מותגים שהסופה באה להם טוב: לנד רובר עלתה במודעה לכבוד הסערה

מותג רכבי השטח/משפחה עלה היום בפרינט ובדיגיטל במודעה שמחזקת את זהות המותג על רקע הסערה. צור גולן: "זו הזדמנות לייצר פוקוס על הבידול"
משה בנימין | (2)

בזמן שאתם נופלים לשלוליות, נרטבים ממכוניות או בכלל מתכסים בפוך בבית יש מי שמקבל את הסערה בידים פתוחות, כמו למשל מותג רכבי השטח/משפחה לנד רובר.

הדיווחים על הסערה המתקרבת (שלא הכזיבו) "הרימו להנחתה" עבור משרד הפרסום בן נתן גולן המטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב וזה החליט לנצל את ההזדמנות כדי להעלות במודעה שמנצלת לטובתה את הנושא שנמצא על סדר היום. המודעה "חוגגת" את הסערה שבחוץ תחת הכותרת: Happy Storm ומתחת בכותרת המשנה נכתב: ADVENTURE. ITS IN OUR DNA.

לדברי צור גולן, מנהל הקריאייטיב ומבעלי המשרד: "אין הרבה מותגים, אם בכלל שמבחינתם הסופה היא הזדמנות לייצר פוקוס על הבידול של המותג. המותג לנדרובר חי בהרמוניה עם הטבע והאתגרים שהוא מציב. לכן זאת הזדמנות לתת לנהגים עצות וטיפים לנהיגה אחראית בתנאי מזג אוויר שהנהג הישראלי לא רגיל אליהם".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מרגש ומפתיע (ל"ת)
    מתרגש מחדש 08/01/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    '' 07/01/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    מודעה יפה ובולטת. חוצמזה קצת הגהות: לא מופל אלא"מטפל", לא שמנה אלא "משנה".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.