יש מותגים שהסופה באה להם טוב: לנד רובר עלתה במודעה לכבוד הסערה
בזמן שאתם נופלים לשלוליות, נרטבים ממכוניות או בכלל מתכסים בפוך בבית יש מי שמקבל את הסערה בידים פתוחות, כמו למשל מותג רכבי השטח/משפחה לנד רובר.
הדיווחים על הסערה המתקרבת (שלא הכזיבו) "הרימו להנחתה" עבור משרד הפרסום בן נתן גולן המטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב וזה החליט לנצל את ההזדמנות כדי להעלות במודעה שמנצלת לטובתה את הנושא שנמצא על סדר היום. המודעה "חוגגת" את הסערה שבחוץ תחת הכותרת: Happy Storm ומתחת בכותרת המשנה נכתב: ADVENTURE. ITS IN OUR DNA.
לדברי צור גולן, מנהל הקריאייטיב ומבעלי המשרד: "אין הרבה מותגים, אם בכלל שמבחינתם הסופה היא הזדמנות לייצר פוקוס על הבידול של המותג. המותג לנדרובר חי בהרמוניה עם הטבע והאתגרים שהוא מציב. לכן זאת הזדמנות לתת לנהגים עצות וטיפים לנהיגה אחראית בתנאי מזג אוויר שהנהג הישראלי לא רגיל אליהם".
- 2.מרגש ומפתיע (ל"ת)מתרגש מחדש 08/01/2015 12:00הגב לתגובה זו
- 1.'' 07/01/2015 16:18הגב לתגובה זומודעה יפה ובולטת. חוצמזה קצת הגהות: לא מופל אלא"מטפל", לא שמנה אלא "משנה".

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.