'בן נתן גולן' יטפל בתקציב הפרסום להחדרת המותג Jack Wolfskin
משרד הפרסום בן-נתן גולן בבעלותם של ענת בן נתן וצור גולן נבחר לטפל בתקציב הפרסום של Jack Wolfskin - כך נודע לאייס.
קמפיין ההשקה למותג הבינלאומי שמתמחה באופנה וציוד Outdoor ומשווק בלעדית בישראל על ידי ריקושט, יעלה בימים הקרובים תחת הסיסמא הבינלאומית של המותג: AT HOME OUTDOORS בהשקעה של חצי מיליון שקל.
JACK WOLFSKIN בבעלות חברת 'בלקסטון' האמריקאית, נחשב לאחד המותגים המובילים באירופה בתחום מוצרי הטיולים, שטח, ספורט, פנאי ואופנת מטיילים. לחברה שהוכתרה כמותג ה-Outdoor המוביל באירופה לשנת 2014 על פי מגזין המטיילים Outdoor market יש 900 חנויות מותג ברחבי העולם ונוכחות במעל 4000 נקודות מכירה נוספות.
החל מהשבוע תשווק קולקציית החורף של המותג גם ב-44 סניפי רשת 'ריקושט' ברחבי הארץ. הקמפיין יכלול פרסום על שילוט חוצות ברחבי הארץ, פעילות בפייסבוק ונראות בנקודות המכירה.
דודי מנטין, מנכ"ל ריקושט: "חלק מהייעוד של ריקושט הינו לעודד ולאפשר לכמה שיותר ישראלים לצאת מהבית כשהם מצוידים במוצרים האיכותיים ביותר. לכן, אני גאה להשיק בישראל את אחד ממותגי הטיולים המובילים בעולם".
צור גולן, בעלים משותף בפרסום בן-נתן גולן: אנו שמחים על הבחירה בנו וגאים להיות חלק ממערך הפרסום הבינלאומי של ג'ק וולפסקין. טיפול במותגים בינלאומיים דורש רגישות ופתיחות לעבודה מול גורמים בחו"ל ובזה אנחנו מתמחים .
- 2.מותגים בינלאומים (ל"ת)תתיכת התמחות 30/11/2014 19:47הגב לתגובה זו
- 1.בהצלחה! אתם אלופים (ל"ת)דנידין 30/11/2014 12:21הגב לתגובה זו
- לימור 30/11/2014 19:50הגב לתגובה זומשרד שיוביל אתכם לתהום. כמה חודשים ותבינו שהבחירה שלכם פשוט גרועה!!!! משרד שאינו יודע את יסודות השיווק והפרסום. ענת אינה אשת מקצוע, יודעת לדברלמכור אבל פשוט ריקה מתוכן.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
