ענת בן-נתן וצור גולן מצרפים תקציב חדש: המשרד יטפל במותג הדרין ONCE

משרד הפרסום בן-נתן גולן שיצא לדרך חדשה עם הצטרפותו של צור גולן כשותף, עלה לאחרונה בקמפיין למותג הדרין: "תופסים את הכינים בביצים"
משה בנימין | (11)

משרד הפרסום בן-נתן גולן המוחזק בשותפות על ידי ענת בן נתן וצור גולן, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של שלמור אבנון עמיחי, שהצטרף אליה לאחרונה, מצרף לשורותיו תקציב חדש.

התקציב של מותג הדרין ONCE, להשמדת כינים וביצי כינים, מבית מעבדות רפא לא טופל בעבר על ידי משרד פרסום. הקמפיין הראשון למותג - תכשיר ייחודי עם שילוב 2 מרכיבים להשמדת כינים וביצי כינים, עלה לאחרונה לאוויר תחת הסלוגן: "הדרין ONCE תופס את הכינים בביצים". הקמפיין עלה ברדיו, באינטרנט ובהמשך גם בנקודות המכירה.

צור גולן: "אני שמח על הבחירה בנו כמשרד הפרסום שילווה את הקמפיין להדרין ONCE, בחרנו בקונספט המעלה למודעות את החשיבות שבהשמדת ביצי כינים ולא רק כינים - מה שהוביל אותנו לקמפיין עם מסר חזק וחד".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    אסף 03/12/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    כיני ערווה הם לא מה שהתכשיר מכוון אליו... :)
  • 9.
    אין אף כינה, יש רק קנאה... (ל"ת)
    הדוד של אורי 15/10/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אחלה קמפיין! (ל"ת)
    eva 13/10/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ממש גזעי (ל"ת)
    שנות השמונים 11/10/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אהבתי, רעיון מדליק, בהצלחה. (ל"ת)
    אלירן 10/10/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    משרד מעולה. אנשים טובים (ל"ת)
    דניאל 10/10/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ואחלה משרד! (ל"ת)
    אחלה תשדיר 10/10/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אלי 10/10/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    לתכשיר דומה ונדמה לי שזה היה בשלמור אבנון עמיחי
  • גדעון 10/10/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    קשקוש (-: לא היה כזה
  • 2.
    תשדיר 10/10/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    יפה ביותר!
  • 1.
    אביטל 10/10/2013 08:11
    הגב לתגובה זו
    מאזינה לרדיו ושומעת את הפרסומת. כל הכבוד! אציין שאין לי כל קשר לעולם הפרסום אך לדעתי הסלוגן גאוני. מזמן לא שמעתי יצירתיות כזו בארץ שלנו. אני ממש נהנית לשמוע את הפרסומת.
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.