מסתמן: 150-170 עובדים ב'מעריב' הסכימו להצעת הנהלת העיתון לפרוש מרצון
הנהלת מעריב רוצה ש-135 עובדים יעזבו את העיתון, אבל כבר כעת נראה כי מספר המעוניינים בפרישה מרצון, גבוה בהרבה. גורמים המעורים בפרטים, טוענים בשיחות עם אייס, כי המספר עומד על 150-170 איש.
הערב (יום ג') ב-17:00 צפויה להתקיים פגישה בין מו"ל 'מעריב' שלמה בן-צבי או אנשיו, לבין נציגי ארגון העיתונאים ו-ועד העובדים של 'מעריב'. בפגישה זו, שנדחתה מאתמול, תידון סוגיית הפרישה מרצון, אולם לא מן הנמנע כי גם
בכך מקרה,
135 העובדים שבן-צבי היה מעוניין לפטר, הם מתחום התוכן והמנהלה, מתוך כ-350 איש. על פי הערכות, חלק גדול מהמעוניינים לפרוש, הם מרשת המקומונים 'זמן מעריב', שנסגרה לאחרונה.
בין בן-צבי לנציגי העובדים אין התייחסות לגבי מספר העובדים שיפרשו מרצון, כלומר לא צוינה מגבלה מספרית, מה שאומר כי כל מי שהביע את רצונו לפרוש מ'מעריב', צפוי לעשות זאת ולזכות בהטבות. מאידך, ישנה גם סוגיית הווטו - דהיינו להנהלת 'מעריב' עומדת הזכות לסרב לאפשר לעובדים ספציפיים לפרוש מהעיתון, אם תפקידם נחוץ למערכת.
יש לשים לב כי אם מספר הפורשים מרצון אכן יהיה גבוה בהרבה מהמספר 135, הרי שזה מייתר מבן-צבי ומהנהלת 'מעריב' את סוגיית הפיטורים.
ב'מעריב' סירבו להגיב. מארגון העיתונאים טרם התקבלה תגובה.
הוועד טוען: מאיימים על העובדים
בתוך כך, שעה לפני קיומה של הפגישה, הפיץ ועד העיתונאים במעריב, מייל בקרב העובדים, על פיו "בימים האחרונים אנחנו מוצפים בפניות של עובדים שההנהלה מנסה לאיים עליהם בפיטורים, לכפות עליהם פרישה 'מרצון', לדרוש מהם שיסכימו להורדות בשכרם, להרע את תנאי העבודה שלהם, לטעון בפניהם שמעבר המחלקות שלהם לירושלים הוא 'סופי' - ועוד סיפורים מסיפורים שונים, והכל בסתירה להוראות ההסכם הקיבוצי שההנהלה מחויבת אליו".
לדברי הוועד, "כל השיחות שנעשות ביוזמת ההנהלה אחרי המועד הקובע להגשת הפרישה מרצון - לרבות לגבי סגירת מוספים, העברת מחלקות למקומות אחרים בעתיד (כולל ירושלים), ניסיון לקבוע מסגרת של יותר משבועיים בין הגשת מכתב הפרישה לסיום העבודה, ואיומים שונים - נעשות בניגוד חריף להסכמות שהושגו עם ועדי העובדים, ארגון העיתונאים וההסתדרות לגבי תוכנית הפרישה מרצון, בניגוד להסכם הקיבוצי, ובניגוד להתחייבויותיה של ההנהלה בבית הדין לעבודה".
- 4.עמי 01/06/2013 15:31הגב לתגובה זואת מעריב ניתן להשיג בכל מקום בעולם ואפילו בחינם דרך האינטרנט אבל זה לא עד כדי כך מעניין בכדי לשלם על זה כסף
- 3.bb 28/05/2013 15:21הגב לתגובה זואף אחד לא באמת רוצה להתפטר, אבל בגלל שכולם יודעים שמעריב ממילא ייסגר תוך חודשיים מעדיפים את זה ככה. אין פה שום בשורה טובה לא להם ולא לאלפי המפוטרים
- מנחם 28/05/2013 22:47הגב לתגובה זואני מאחל לך עסק משלך שבו תממש את כל עקרונות הניהול שמלמדים החיים ולא באוניברסיטה,ועקרונות אלו אומרים שצריך לעשות מספר דברים על מנת להצליח בעסקים ,ואת זה שלמה עושה היום ,מה שקודמיו לא ידעו לעשות.קפיש?
- bb 28/05/2013 23:10העובדים, והמנויים יורדים ומבטלים ואין להשיג מעריב באף מקום חוץ מת"א. צודק.
- 2.אף אחד לא רוצה לעבוד אצל בוס כזה (ל"ת)גד 28/05/2013 14:45הגב לתגובה זו
- 1.מנחם 28/05/2013 14:29הגב לתגובה זובשעה טובה ישנה כותרת חיובית בנוגע למעריב ושלמה בן צבי.עכשיו שלמה ומעריב יעלו על דרך המלך ויוכלו להרים עסק לגיטימי שחי גם מרווחים ולא רק מהפסדים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
