שטראוס, דיסקונט וקבוצת הארץ זוכים בפרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק
ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה ב-3 השקות, של שטראוס, דיסקונט וקבוצת הארץ למוצלחות ביותר ברבעון הראשון של שנת 2013. מדי רבעון מוענק פרס ההשקה המנצחת למהלכי השקות מוצלחים העומדים בקריטריונים אותם קבעה הועדה. ברבעון החולף הוגשו כ-15 מהלכי השקה ושיווק חדשנים מענפים שונים.
הוועדה בחרה בשלוש השקות מנצחות מתוך המועמדויות: 'כיף כף מקלות' מבית שטראוס עלית - קטגוריית המזון והמשקאות. 'דיסקונט, זה טוב למשפחה' של בנק דיסקונט - קטגוריית הפיננסים ומנויים למהדורות הדיגיטליות של הארץ של קבוצת הארץ - קטגורית המדיה.
על המהלך המפתיע של קבוצת הארץ - המעבר לתכנים בתשלום באינטרנט, אמרו השופטים: "הארץ היה לכלי התקשורת הראשון בישראל שהכריז על מודל עסקי חדש ואמיץ מבחינה שיווקית: מנויים דיגיטליים בתשלום. מהלך ההשקה מציג חדשנות ברמה המוצרית לקוראיו - מודל חדש לעיתון, לקוראים, למפרסמים ולענף. למעשה - גוף שהיה עד כה פאבלישר בפרינט ובדיגיטל הפך כחלק מהמהלך לאתר אי-קומרס הראשון בתחומו בישראל".
במקביל הוצעה חדשנות גם למפרסמים. הארץ הוא אתר התוכן הראשון בישראל ולו מנויים משלמים וכפועל יוצא - בעלי מוכנות גבוהה לרכישה באינטרנט . כמו כן הארץ מעניק שירותים נוספים לגולשים רשומים ולמנויים משלמים.
תלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "מרגש אותנו שהקהילה השיווקית אימצה בהתלהבות את "ההשקה המנצחת" שהינו מותג חדש בעולם השיווק, וזוהי הוכחה נוספת עבורנו לכך שאנשי השיווק הם הראשונים לזהות חדשנות בשלל אספקטים, ולהעריך את חשיבותה העצומה לארגון, שכן ללא חדשנות אין יתרון ואין צמיחה. אנו מברכים את הזוכים ברבעון הראשון של 2013 וקוראים לחברות החתומות על מהלכי השקה מצליחים להגיש מועמדות לרבעון הבא".
בראש ועדת החדשנות של האיגוד עומד רן גוראון - המשנה למנכ"ל בזק וסמנכ"ל השיווק של החברה. הועדה מונה 17 מנהלים בכירים מכל הענפים והקטגוריות במשק. הועדה מתכנסת פעם ברבעון להכרזה על ההשקה המנצחת של הרבעון.