פרשת "האגדה האורבנית" בערוץ 10: השימוע בוטל - סיוון כהן תפרוש מהערוץ
כתבת המשפט בירושלים של 'חדשות 10' סיוון כהן, תצא לחופשה ללא תשלום, במה שיסלול על פניו את עזיבתה את חברת החדשות של הערוץ, בעקבות פרשת "האגדה האורבנית".
היום (יום ה') אמור היה להתקיים השימוע לכתבת בפניו של מ"מ מנכ"ל חברת החדשות אורי רוזן והיועצת המשפטית של חברת החדשות עו"ד איילת בן חיים-גת, אולם עוד לפני השימוע, ביקשה כהן לצאת לחופשה ללא תשלום.
גורמים המכירים את הפרטים, אמרו לפני שעה קלה לאייס כי ככל הנראה מדובר בפרישה בדומה למה שהיה בעבר עם טלי בן-עובדיה. "היא לא תעבור שימוע ולא תפוטר, אלא תעזוב", אמרו הגורמים. בכל מקרה בחברת החדשות נמצאים בחיפוש אחרי מחליף לכהן בתפקיד כתבת המשפט בירושלים.
כזכור, כהן פרסמה ביום ראשון שעבר - במהדורה האחרונה של יעקב אילון בערוץ - על ניסיון לחטוף ילדה ישראלית בפארק השעשועים דיסניוורלד בפלורידה. זמן קצר לאחר הפרסום, החלה רשת האינטרנט לרעוש בעקבות הפרסום - כאשר גולשים רבים הצביעו על כך שמדובר ב"אגדה אורבנית" שמתרוצצת כשמועות כבר לפחות 13 שנים.
ביום שני פורסם באייס כי בחברת החדשות פתחו בבדיקה בעקבות הטענות על אמינות האייטם, ובמהלך היום הוחלט להשהות את כהן, שהמשיכה לטעון כי דיברה עם הוריה של הילדה ועם פרקליטם. בשלישי זומנה כהן לשימוע לפני פיטורים שאמור היה להתקיים בפניו של רוזן, אולם היא ביקשה לדחות את השימוע מטעמים אישיים, ורוזן הסכים.
- 23.ל-22, אולי בטלויזיה של....קהיר....... (ל"ת)צח בוקר 13/05/2012 05:21הגב לתגובה זו
- 22.תנועת הצופים 12/05/2012 12:43הגב לתגובה זוטוב לא הכי טובה,אבל הכי כוסית
- 21.מקומה במדור רכילות. אם בכלל. (ל"ת)נילי לוין 12/05/2012 08:59הגב לתגובה זו
- 20.מה בדיוק חשב זה שהביא אותה בכלל לערוץ? (ל"ת)דודי מויאל 11/05/2012 21:57הגב לתגובה זו
- 19.איך אפשר להגדיר אותה בכלל ב"תואר"- כתבת ?! (ל"ת)רמי בלר 11/05/2012 17:17הגב לתגובה זו
- 18.שמח 11/05/2012 16:00הגב לתגובה זולא יפסיד אותה למתחרים
- 17.תמיד תוכלי לעבוד בדיסני לנד..... (ל"ת)מיקי מאוס 11/05/2012 13:02הגב לתגובה זו
- 16.הערוץ אשם שהביא אותה .-עלבון לאינטליגנציה (ל"ת)ניצן בוקר 11/05/2012 10:48הגב לתגובה זו
- 15.כשלוקחים כתבת רכילות לחדשות זה מה שקורה (ל"ת)רז לויט 11/05/2012 08:41הגב לתגובה זו
- 14.איליLA 11/05/2012 01:57הגב לתגובה זומחכה לך
- 13.לכל אנרגיות הרוע, תרגיעו. היא לא עוזבת. (ל"ת)יודע 11/05/2012 01:53הגב לתגובה זו
- 12.ג'וני 10/05/2012 20:39הגב לתגובה זוהיא עזבה או פוטרה על רקע של חילוקי דעות. לא רשלנות, ובטח לא עשתה בושות לערוץ
- 11.ויפה שעה אחת קודם..חבל שהמשיכה "להיאחז" בשקר (ל"ת)10/05/2012 19:38הגב לתגובה זו
- 10.כמה מניפולטיביות בבחורה אחת.קחי אחריות ולכי! (ל"ת)10/05/2012 19:35הגב לתגובה זו
- 9.באמת מודאג 10/05/2012 18:51הגב לתגובה זומי ייתן לה עבודה עכשיו?
- זה פאשלה של הערוץ.סיון כהן מבריקה,יחטפו אותה (ל"ת)לא לדאוג 11/05/2012 01:58הגב לתגובה זו
- 8.לא מאמין 10/05/2012 18:48הגב לתגובה זווזה הפרצוף של ערוץ 10. הם עוד יימצאו לה דרך חזרה...
- 7.תהיי חזקה מותק (ל"ת)חברה 10/05/2012 18:27הגב לתגובה זו
- ותשתדלי לא לשקר יותר (ל"ת)חברה 2 10/05/2012 18:47הגב לתגובה זו
- 6.היה נעים ועוד יותר נעים שהיה (ל"ת)ביי ביי סיוון 10/05/2012 18:26הגב לתגובה זו
- 5.סלח שבתי 10/05/2012 17:41הגב לתגובה זו"תפרוש" זה לא "תצא לחופשה לל תשלום". מה משך החופשה? מה נחתם עם הגברת? יש עניני כספים בסיפור? מה היא הולכת לעשות מעתה? קצת עבודה עיתונאית, משהו, מישהו??
- סיסי 10/05/2012 18:46הגב לתגובה זוכתבת צעירה שגרמה לערוץ לאחת הפאדיחות הגדולות בתולדותיו! שתלמד מקצוענות ועבודה עיתונאית מהי ואז אולי עוד כמה שנים מישהו ייקח אותה
- 4.עשתה טעות שכתבה ישראלית זה גם בהלה ופחד וחבל. (ל"ת)מנחם 10/05/2012 17:22הגב לתגובה זו
- 3.גם מי שהביא לחדשות כתבת רכילות צריך לעוף ! (ל"ת)יקי בלר 10/05/2012 17:10הגב לתגובה זו
- שטויות! נתנו לה צ'אנס היא פישלה אז ביי!! (ל"ת)ממממ יאללה ביי 10/05/2012 18:45הגב לתגובה זו
- 2.עשו לה את המוות בשובעיים האחרונים (ל"ת)זועם 10/05/2012 17:03הגב לתגובה זו
- ובצדק! על חובבנות משלמים! (ל"ת)מיקי מאוס 10/05/2012 18:44הגב לתגובה זו
- 1.איילת 10/05/2012 16:43הגב לתגובה זווככה חסכה לעצמה את הבושה שבפיטורים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
