DoorLoop הישראלית מגייסת 100 מיליון דולר בסבב גיוס שני
חברת DoorLoop, המפתחת פלטפורמת SaaS לניהול נכסי נדל"ן להשכרה, חוברת ל-JMI וערכה סבב גיוס B על סך 100 מיליון דולר. DoorLoop מתכננת להשתמש בהון החדש לטובת להאצת החדשנות והרחבת כוח האדם של מרכז הפיתוח בישראל. סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך גיוסי החברה בשנה האחרונה לכ- 130 מיליון דולר ומגיע על רקע צמיחה של יותר מ 100% בשנה האחרונה.
עובדי DoorLoop (פזית אסולין)
DoorLoop היא חברה מובילה בשוק התוכנה לניהול נכסי נדל"ן. JMI Equity מתמקדת בהשקעות בחברות המובילות בשוק התוכנה. בחברה אומרים כי השקעה זו תאפשר ל-DoorLoop להגדיל את היצע המוצרים שלה תוך גיוס אנשי מפתח בתחום, "בעוד היא ממשיכה לבסס את עצמה כפלטפורמה המובילה בשוק ניהול נכסי הנדל"ן בשוק האמריקאי והקנדי", לדברי החברה.
בטווח הקרוב מתכננת החברה גיוס מאסיבי של כוח אדם על מנת להאיץ את פיתוח חדשנות המוצר ללקוחות הקיימים תוך כדי הרחבת יכולות המוצר לשווקים חדשים. היא בחרה לבסס את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב מתוך אמונה בעובד הישראלי והנהלת החברה רואה חשיבות נעלה בהשקעה בתעשיית ההייטק הישראלית.
כחלק מהשלב הבא של התרחבות והתחדשות החברה, במהלך 18 החודשים הקרובים DoorLoop מתכוונת להרחיב את אנשי הצוות במרכז הפיתוח בתל אביב מ-50 עובדים ל-200 בדגש על מפתחים, מנהלי מוצר, ומהנדסי QA, כמו גם אנליסטים, אנשי מרקטינג, כספים ועוד.
Doorloop נוסדה ב 2019 על מנת לענות על צרכי שוק ניהול נכסי הנדל"ן, שוק שבו עד אותה נקודה לא הייתה אף תוכנת ניהול נכסים all-in-one, אמינה, מתקדמת ומאובטחת. כיום מונה החברה כ 150 עובדים כאשר 50 מתוכם עובדים במרכז בישראל.
הגיוס הנוכחי מגיע על רקע צמיחה של יותר מ 100% משנה שעברה. החברה כיום משרתת חברות ניהול נכסים ובעלי נכסים בכל אמריקה הצפונית והיא צומחת במהירות בשוק פוטנציאלי עצום.
"סבב הגיוס המוצלח פותח את השלב הבא בצמיחת החברה", אמר מנכ"ל ומייסד DoorLoop אורי תמוז. "מימון זה יאפשר לנו להאיץ את הגידול המהיר, להרחיב את ההון האנושי ואת הטכנולוגיה שלנו, על מנת שנוכל להמשיך לספק את תוכנת ניהול נכסי הנדל"ן הטובה בשוק. אנחנו בטוחים שבאמצעות המשאבים של DoorLoop ,JMI, תמשיך לצמוח ולהעלות את רף איכות הטכנולוגיה וחווית הלקוח בתעשייה וזאת מבלי לשכוח לרגע את העיקרון החשוב ביותר: לאפשר ללקוחותינו לגדול ולהצליח".
"הצוות שלנו זיהה מהרגע הראשון את פוטנציאל הצמיחה יוצא הדופן, איכות וחדשנות המוצר, ואת כוח האדם האיכותי של DoorLoop", ציין דייויד גרינברג, שותף בקרן JMI Equity. "חברת DoorLoop היא מובילה מובהקת בתעשייה ואנחנו נלהבים לשתף פעולה עם צוותה המוכשר בעוד קהל הלקוחות של הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה הולך וגדל".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

פורטיסימו רוכשת את MyVisit - מערכת לניהול תורים
התמורה כ-100 מיליון שקל; פורטיסימו נערכת לרכישת השליטה בנטפים; הרכישות הגדולות בשנה האחרונה - סלקום וסטרטסיס
קרן ההשקעות פורטיסימו רוכשת מאבי בר יהודה את חברת קולפלו (Callflow), שפיתחה את מערכת ניהול התורים MyVisit תמורת כ-100 מיליון שקל.
קולפלו, שפועלת בתחום ניהול תורים, תהליכי שירות לקוחות ואופטימיזציה רב-ערוצית, מפעילה מערכות קביעת התורים במשרדי ממשלה לחידוש רישיונות נהיגה, הוצאת דרכונים ותעודות זהות, וכן לניהול תורים בקופות חולים, בנקים ועוד. ברחבי העולם, פועלת החברה בשיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקיות טכנולוגיה כמו אמדוקס ומיקרוסופט, ומספקת פתרונות מתקדמים ללקוחות גלובליים דוגמת רשת בתי המרקחת Boots הבריטית וענקית התקשורת AT&T האמריקאית. עם זאת, ההצלחה היא חלקית ופורטיסימו סבורה שניתן לקחת את החברה למקום גבוה יותר.
מסע של שני עשורים: מהתורים הידניים לפלטפורמה גלובלית
הסיפור של קולפלו מתחיל בצורך בסיסי שהיה נפוץ בתחילת שנות האלפיים: ניהול תורים ידני, איטי ולא יעיל, שהוביל לתורים אינסופיים ולתסכול ציבורי רחב היקף. אבי בר יהודה, יזם פיתוח של מערכת שכללה ניהול יומנים דינמיים, ניטור זמינות נציגים בזמן אמת, חלוקת עומסים אוטומטית וניתוח מתקדם של נתונים על זמני המתנה. כיום, מגוון המוצרים התרחב כולל את Q-Flow לניהול תורים רב-ערוצי, Q-Place להזמנת מקומות ו-Q-Shift לניהול משמרות עובדים.
פורטיסימו, קרן פרייבט אקוויטי מהמובילות בישראל עם נכסים מנוהלים בשווי של 2.7 מיליארד דולר, רואה בקולפלו נכס אסטרטגי מרכזי להרחבת נוכחותה בתחום התוכנה לשירותי לקוחות - תחום שצומח בקצב שנתי מרשים של כ-15% ברחבי העולם, על פי דוחות שוק עדכניים.
הקרן צפויה להשקיע בקולפלו כדי להאיץ את הצמיחה הבינלאומית, כולל הרחבה משמעותית בשוק האמריקאי והאירופאי, ולהטמיע טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות לניתוח התנהגות לקוחות וחיזוי מגמות.
- סוגת בדרך לבורסה לפי שווי של 1.2-1.3 מיליארד שקל
- קבלת פנים חמה ליובל כהן: מורווח על ההשקעה בסטרטסיס כ-15 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פורטפוליו החברות הנוכחי של פורטיסימו כולל מעל 50 חברות, עם דגש מובהק על טכנולוגיה ותעשייה. בין ההשקעות הבולטות ניתן למנות את ריווחית בתחום התוכנה הפיננסית, פריוריטי שנמכרה חלקית לבלקסטון בשווי מרשים של 800 מיליון דולר ב-2024, וכן את Titan Security, Gigaspaces ו-Incredibuild.
