אורי תמוז
צילום: פזית אסולין

DoorLoop הישראלית מגייסת 100 מיליון דולר בסבב גיוס שני

החברה מתכננת להשתמש בהון החדש לטובת להאצת החדשנות והרחבת כוח האדם של מרכז הפיתוח בישראל. סיימה בהצלחה את הגיוס אחרי שחברה ל-JMI Equity, המתמקדת בהשקעות בחברות המובילות בשוק התוכנה
איציק יצחקי |
נושאים בכתבה DoorLoop סבב גיוס

חברת DoorLoop, המפתחת פלטפורמת SaaS לניהול נכסי נדל"ן להשכרה, חוברת ל-JMI וערכה סבב גיוס B על סך 100 מיליון דולר. DoorLoop מתכננת להשתמש בהון החדש לטובת להאצת החדשנות והרחבת כוח האדם של מרכז הפיתוח בישראל. סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך גיוסי החברה בשנה האחרונה לכ- 130 מיליון דולר ומגיע על רקע צמיחה של  יותר מ 100% בשנה האחרונה.

DoorLoop (פזית אסולין)

עובדי DoorLoop (פזית אסולין)

DoorLoop היא חברה מובילה בשוק התוכנה לניהול נכסי נדל"ן. JMI Equity מתמקדת בהשקעות בחברות המובילות בשוק התוכנה. בחברה אומרים כי השקעה זו תאפשר ל-DoorLoop להגדיל את היצע המוצרים שלה תוך גיוס אנשי מפתח בתחום, "בעוד היא ממשיכה לבסס את עצמה כפלטפורמה המובילה בשוק ניהול נכסי הנדל"ן בשוק האמריקאי והקנדי", לדברי החברה.

בטווח הקרוב מתכננת החברה גיוס מאסיבי של כוח אדם על מנת להאיץ את פיתוח חדשנות המוצר ללקוחות הקיימים תוך כדי הרחבת יכולות המוצר לשווקים חדשים. היא בחרה לבסס את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב מתוך אמונה  בעובד הישראלי והנהלת  החברה רואה חשיבות נעלה בהשקעה בתעשיית ההייטק הישראלית.

כחלק מהשלב הבא של התרחבות והתחדשות החברה, במהלך 18 החודשים הקרובים DoorLoop מתכוונת להרחיב את אנשי הצוות במרכז הפיתוח בתל אביב מ-50 עובדים ל-200 בדגש על מפתחים, מנהלי מוצר, ומהנדסי QA, כמו גם אנליסטים, אנשי מרקטינג, כספים ועוד.

Doorloop נוסדה ב 2019 על מנת לענות על צרכי שוק ניהול נכסי הנדל"ן, שוק שבו עד אותה נקודה לא הייתה אף תוכנת ניהול נכסים all-in-one, אמינה, מתקדמת ומאובטחת. כיום מונה החברה כ 150 עובדים כאשר 50 מתוכם עובדים במרכז בישראל.

הגיוס הנוכחי מגיע על רקע צמיחה של יותר מ 100% משנה שעברה. החברה כיום משרתת חברות ניהול נכסים ובעלי נכסים בכל אמריקה הצפונית והיא צומחת במהירות בשוק פוטנציאלי עצום.

"סבב הגיוס המוצלח פותח את השלב הבא בצמיחת החברה", אמר מנכ"ל ומייסד DoorLoop אורי תמוז. "מימון זה יאפשר לנו להאיץ  את הגידול המהיר, להרחיב את ההון האנושי ואת הטכנולוגיה שלנו, על מנת שנוכל להמשיך לספק את תוכנת ניהול נכסי הנדל"ן הטובה בשוק. אנחנו בטוחים שבאמצעות המשאבים של DoorLoop ,JMI, תמשיך לצמוח ולהעלות את רף איכות הטכנולוגיה וחווית הלקוח בתעשייה וזאת מבלי לשכוח לרגע את העיקרון החשוב ביותר: לאפשר ללקוחותינו לגדול ולהצליח".

"הצוות שלנו זיהה מהרגע הראשון את פוטנציאל הצמיחה יוצא הדופן, איכות וחדשנות  המוצר, ואת כוח האדם האיכותי של DoorLoop", ציין דייויד גרינברג, שותף בקרן JMI Equity. "חברת DoorLoop היא מובילה מובהקת בתעשייה ואנחנו נלהבים לשתף פעולה עם צוותה המוכשר בעוד קהל הלקוחות של הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה הולך וגדל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד

הונאה ברשת (AI)הונאה ברשת (AI)

המלחמה בהונאות: TrueScontrol סטארט-אפ ישראלי יקבע אם האתר אמין; למה זה חשוב?

על רקע ההונאות והאכזבה משירותים ומוצרים שמקבלים ברשת האינטרנט, פותח מנגנון שיספק קוד אימון לאתרים ולאנשי מקצוע; המטרה: לצמצם את ההונאות בתחום הזה ולייצר לעסקים אמינים גושפנקא אובייקטיבית שתוכר על ידי הציבור

רן קידר |
נושאים בכתבה הונאה

בעשור האחרון הכלכלה הדיגיטלית צמחה בקצב מואץ, אך במקביל צמחה גם תופעה שפוגעת ישירות בשורה התחתונה של עסקים שמשתמשים בדיגיטל: הונאות שגורמות לשחיקת האמון ברשת. 

צרכנים נחשפים לאינספור אתרים, בעלי מקצוע ושירותים מקוונים אך מתקשים לדעת מי מהם אמין, מוסמך ובעל זהות ברורה. התוצאה היא לרוב היסוס, נטישת עסקאות ופגיעה בהכנסות של העסקים האלו. על הרקע הזה הוקם  הסטארט־אפ הישראלי TrueScontrol שמבקש להתמודד עם הבעיה דרך מתן ביטחון לגולשים. 

מנהלי החברה, גל חזיזה ושחר ישראל בוטבול מסבירים כי התופעה של בריחת לקוחות מעסקים בגל חוסר אמון הובילה אותם להבין שהציבור רוצה קוד אימון ולא להסתמך על הבטחות וה"יהיה בסדר" המוכר. הם רוצים לדעת שהעורך דין, יועץ מס, מכונאי, טכנאי מחשבים הוא אמין ואת זה הם מתכוונים לספק להם דרך  TrueScontrol. 

הם יצרו שכבה אוטומטית עם תוספת של אימות אנושי מול בעלי האתר ונותני השירותים וכך הם מעבדים והופכים את המידע שהתגבש אצלם למדד אמון. 


אובדן אמון = אובדן הכנסות


מחקרים רבים מצביעים על קשר ישיר בין רמת אמון לבין החלטות רכישה. אתרים שאינם נתפסים כאמינים סובלים משיעורי נטישה גבוהים, יחס המרה נמוך ופגיעה במוניטין לטווח ארוך. זה נכון לכל סוגי האתרים, גם אתרי תוכן וגם אתרים של אנשי מקצוע. בעולמות שבהם השירות ניתן מרחוק כמו: מסחר מקוון, ייעוץ, רפואה, משפטים והנדסה, חוסר הוודאות הופך לחסם כלכלי של ממשעסקים לגיטימיים נאלצים כיום "להוכיח את עצמם" שוב ושוב רק משום שהצרכן אינו יודע להבדיל בינם לבין גורמים מתחזים וכאן הפתרון של  TrueScontrol יכול לספק להם מענה טוב.