מעל 200 אלף שקל: לאחר הורדת הנקודות, כמה כסף שילמה חיפה על התפרעות אוהדיה?
לא רגוע בכדורגל הישראלי. בין הדין של ההתאחדות הכדורגל פסק על הורדת נקודה נוספת ממאזנה של מכבי חיפה, בהחלטה שהתקבלה היום (שלישי). הירוקים ירדו למקום השני בטבלה מאחורי מכבי תל אביב, כשהפער כאמור עומד על נקודה אחת בלבד.
זוהי לא הפעם הראשונה כאמור שהירוקים מהכרמל ספגו עונש שכזה, בנוסף לקנסות כספיים כבדים. הכל התחיל אי שם ביולי, אז מכבי חיפה, אלופת המדינה, פגשה את מחזיקת הגביע בית"ר ירושלים, כשהאוהדים הירוקים השליכו לדשא אמצעים פירוטכניים, ולאחר ערעור הקבוצה נענשה בהפחתת נקודה וקנס של 60 אלף שקלים.
שחקני מכבי חיפה העונה (באדיבות מכבי חיפה)
הקנסות המשיכו באמצע חודש ספטמבר, במשחק מול מכבי פתח תקווה, בו האוהדים הירוקים נאשמו על קריאות נאצה וזריקת חפצים, כשההנהלה נאלצה לשלם קנסות בגובה 7,500 ו-10,000 שקלים, בהתאמה.
- שחקנים בכירים בליגת העל הונו מיליונים מביטוח לאומי
- כמה מרוויח כדורגלן בליגת העל? לא מה שחשבתם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עשרה ימים לאחר מכן הקהל הירוק נאשם בגין התפרעות במשחק נגד בני סכנין, כשבכרמל נאלצו לשלם קנס גבוה נוסף בגובה 40 אלף שקלים. קופצים לדצמבר, כשבהתמודדות נגד מ.ס. אשדוד החיפאים נשפטו בגין התנהגות בלתי הולמות של קהל הקבוצה וספגו קנס של 5,000 שקלים.
בסוף השנה האזרחית הקהל הירוק התפרע שוב במשחק ליגה מול הפועל תל אביב והקבוצה חזרה לבית הדין, שפסק על התפרעות וקנס נוסף בגובה 15 אלף שקלים. לאחר מכן, חיפה פגשה את הפועל כפר סבא במסגרת גביע המדינה כשבעקבות הדלקת אבוקות הקבוצה נענשה בגין התנהגות בלתי הולמת של הקהל וספגה קנס של 3,000 שקלים.
וכעת, הגענו עד הלום. בנוסף להורדת הנקודה, הירוקים ספגו קנס גבוה בסך 61.5 אלף שקלים. סך הכל, הנהלת מכבי חיפה שילמה 202 אלף שקלים מתחילת העונה בעקבות התפרעות אוהדיה, בנוסף להורדת הנקודות.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
קפטן הקבוצה, ליאור רפאלוב, הגיב על הסיטואציה: “הגיע הזמן לומר בקול כל מה שכולנו השחקנים מרגישים. אני באופן אישי חזרתי לישראל אחרי 12 שנים בבלגיה לסגור מעגל ולזכות באליפות. בהמון משחקים במהלך השנים פירוטכניקה ביציעים הייתה חלק בלתי נפרד מהחוויה שלי שם. אוהד או אוהדים שהיו בעד הקבוצה והשליכו אבוקות לכר הדשא נענשו בחומרה בקנס מאוד גבוה והרחקה לצמיתות מהמגרשים".
- 2.גילי 06/03/2024 17:01הגב לתגובה זואם היה איכפת לו מהספורטיביות של המשחק, הוא היה מגיב כבר בקיץ על העונש הלא ספורטיבי שבית"ר ירושלים קיבלה. אבל אותו לא מעניינת הספורטיביות. רק בכיינות על עונש לא ספורטיבי שהפעם מכבי חיפה היא הקורבן שלו.
- 1.הכל אינטרסים של תל אביבים מורמים מעם לדעתם (ל"ת)שלמה 05/03/2024 19:42הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
