מטא
צילום: Dima Solomin on Unsplash

פייסבוק ואינסטגרם ללא פרסומות - בתמורה ל-13 אירו בחודש

מטא מציעה זאת לגולשם באירופה לצד המשך החבילה החינמית עם הפרסומות

מטא מתכוונת להציע גלישה ללא פרסומות בפייסבוק ובאינסטגרם באירופה תמורת דמי מנוי. המנוי יעלה עד 12.99 דולר בחודש. החבילות האלו יוצעו כבר בימים הקרובים והם באים על רקע ההגבלות החמורות באיחוד האירופי להשתמש בדטה של המשתמשים ולאסוף עליהם מידע. 

ההגבלות האלו מחייבים את אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות למצוא אפיקי הכנסה נוספים במקביל לפרסום הממוקד לקוח שעל רקע הרגולציה יהיה קשה מאוד להפעילו בהמשך. 

 

על פי הדיווחים הגולשים יוכלו להירשם כמנויים בדסקטופ בתמורה ל-9.99 אירו ודרך הסמארטפון בתמורה ל-12.99 אירו. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יצטרכו לשלם לי היטב (מאוד), כדי להשתמש בח-רא של צוקנברג (ל"ת)
    פייסבוק? לסבתות 06/11/2023 12:18
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    החיים 05/11/2023 12:34
    הגב לתגובה זו
    מסתדר מצויין בלי פייסבוק ושו"ת
  • 1.
    מי בכלל משתמש בזבל הזה?? בני +60, דודות וסבתות (ל"ת)
    חחח 31/10/2023 10:15
    הגב לתגובה זו
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".