חולשה בהכנסות: איזו מהפכה מתכננת ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס?
לאחר שיזמינו מן הדלפק, למבקרים תהיה האפשרות לבחור, האם הם רוצים להמתין לביג מק בעמדה, או שמא יעדיפו שההמבורגר יוגש להם לשולחן
רשת המזון הגדולה בעולם מקדונלד'ס MCDONALDS ממשיכה לבחון דרכים חדשות בכדי להגדיל את המכירות ואת ההכנסות. היום הודיע החברה כי לראשונה בתולדותיה תבחן העסקת מלצרים בכמה מסניפיה בהולנד. כך על פי רשת החדשות המקומית ההולנדית באמסטרדם.
לאחר שיזמינו מן הדלפק, למבקרים תהיה האפשרות לבחור, האם הם רוצים להמתין לביג מק בעמדה, או שמא יעדיפו שההמבורגר יוגש להם לשולחן. השירות ינתן בחמישה מסניפי הרשת.
מטרת המהלך להפוך את הרשת לגמישה ומבשרת פנים יותר כלפי הלקוחות. הצעד הוא לא פחות ממהפכני לאחר שהרשת בנתה את כל הרפרטואר שלה על אספקת מזון ללקוחות בצורה מהירה וזולה. ארוחה שכוללת מלצרים דומה יותר לישיבה במסעדה מאשר לרשת מזון מהיר.
בשנתיים האחרונות מכירות הרשת נמצאות בירידה בארה"ב. החברה מפסידה למתחרות כמו צ'יפוטלה (שחלק ממניותיה שייכות לרשת מקדונלד'ס עצמה). אשתקד, הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-4.76 מיליארד דולרים ירידה של 15% לעומת השנה שקדמה לה.
מאמציה של החברה לחוד, רוב האנליסיטים צופים המשך ירידה במכירות ובהכנסות גם השנה לנוכח שינוי טעמו של הצרכן האמריקני.
- 1.חבקוק השומרוני. 12/03/2015 07:14הגב לתגובה זולא זול ולא נעליים.