הסכם למיי סייז: Trucco תשתמש בטכנולוגית המדידה של החברה

הטכנולוגיה הנמצאת בשלבי פיתוח תוצע ללקוחות האונליין ובחנויות של Trucco הספרדית
אבי שאולי | (4)
נושאים בכתבה מיי סייז

חברת מיי סייז התקשרה בהסכם שיתוף פעולה עם המותג TRUCCO. חברת האופנה הספרדית תשתף פעולה לצורך הטמעת טכנולוגיית המדידה של מיי סייז במערכת המידע הממוחשבת לצורך בחינת יעילות טכנולוגיית המדידה של החברה במכירות ושביעות רצונם של הלקוחות. Trucco הקימה במהלך 30 השנים האחרונות למעלה מ-240 חנויות בכ-20 מדינות באירופה, סין, אסיה פסיפיק, דרום אמריקה, המזרח התיכון וישראל (המותג משווק במשביר לצרכן בארץ). חברת My Size מפתחת מספר מוצרים טכנולוגיים, המיועדים לשימוש בטלפונים חכמים, וצפויים לאפשר למשתמש למדוד את מידותיו לשם התאמת פרטי ביגוד ורכישתם באינטרנט ללא מדידה בפועל של הפריטים לפני רכישתם וקבלתם. רונן לוזון , מנכ"ל חברת My Size, ציין "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Trucco. הפיילוט הנוכחי יאפשר לנו ליישם בפעם הראשונה את הטכנולוגיה שפיתחנו ולבחון אותה בשיתוף עם רשת הלבשה מובילה. אנו ממשיכים בתהליכי הפיתוח ובמקביל בוחנים הזדמנויות נוספות לשיתוף פעולה עם גופים מובילים בתחום". החברה החלה בהליכי פיתוח ראשוניים של מספר מוצרים משלימים המבוססים על הטכנולוגיה של החברה, אשר תאפשר את איסוף הנתונים הפיזיים של המשתמש באמצעות מכשור אלקטרוני נייד (לרבות טלפונים חכמים, מחשבי לוח ומכשירים ניידים אחרים). מוצרים אלו צפויים להוות, בכפוף להמשך פיתוחם, יחד עם טכנולוגיית החברה, פתרון מלא יותר למשתמש (במסגרת רכישות באתרי אינטרנט).

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    גלי 17/11/2014 22:16
    הגב לתגובה זו
    אולי יש תקווה
  • 3.
    אפי 17/11/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
    האם ניתן להזמין בגדים מספרד לישראל דרך האפליקציה?
  • 2.
    כל הכבוד! נשמע חיבור מעניין (ל"ת)
    תל אביבית 17/11/2014 09:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קובי 16/11/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    אני עוקב אחרי החברה הזו, ומה שמייחד אותה זו ההתמדה והעקביות. אין ספק שההצלחה תאיר להם פנים. בהצלחה.
תומר ראבד
צילום: אוראל כהן
דוחות

בזק רושמת זינוק של 48% ברווח הנקי הודות ליס; מעלה תחזית שנתית

בזק ממשיכה במומנטום עם צמיחה במנועי הצמיחה האסטרטגיים, כולל עלייה בכל מדדי ה-ARPU ומעדכנת בשנית את תחזיותיה השנתיות כלפי מעלה; מדווחת על צמיחה של כ-3.1% בהכנסות הליבה של הקבוצה וצמיחה של כ-11.3% ב-EBITDA המתואם

תמיר חכמוף |
נושאים בכתבה בזק דוחות כספיים

בזק בזק 1.9%  סכמת רבעון שני עם תוצאות חזקות בליבת הפעילות ועלייה בשורת הרווח, כשחלק מהשיפור נובע מסעיף חד פעמי מהותי בצורת עדכון בהערכת השווי של יס שהוסיף כ-147 מיליון שקל לרווח הנקי. הרווח הנקי המתואם עמד על 427 מיליון שקל, גבוה מתחזיות הקונצנזוס, בעוד ההכנסות וה‑EBITDA המתואם היו קרובים לציפיות. השיפור בפרמטרים התפעוליים, ובראשם צמיחה בהכנסות הליבה ועלייה ב‑ARPU בכל המגזרים, ממשיך לתמוך בעדכון התחזיות כלפי מעלה.

תוצאות החברה

ההכנסות הסתכמו בכ-2.14 מיליארד שקל, ירידה של כ-2.6%. הכנסות הליבה עלו בכ-3.1% לכ-1.95 מיליארד שקל, בעיקר כתוצאה מצמיחה בהכנסות הליבה של כל מגזרי הקבוצה העיקריים. הכנסות הליבה במחצית הראשונה של שנת 2025 הסתכמו בכ-3.93 מיליארד שקל, עלייה של כ-2.7%.

ה-EBITDA הסתכם בכ-1.01 מיליארד שקל, עלייה של כ-11.8%. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-1.01 מיליארד שקל (שיעור EBITDA מתואם של כ-47.4%), עלייה של כ-11.3%. ה-EBITDA המתואם במחצית הראשונה של שנת 2025 הסתכם בכ-1.93 מיליארד שקל, עלייה של כ-5.5%.

הרווח הנקי הסתכם בכ-426 מיליון שקל, עלייה של כ-48%. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-427 מיליון שקל, עלייה של כ-46%. הרווח הנקי המתואם במחצית הראשונה של שנת 2025 הסתכם בכ-746 מיליון שקל, עלייה של כ-26%.

ה-EBITDA המתואם והרווח הנקי המתואם הושפעו בעיקר משינוי בהערכת השווי של יס.

התזרים החופשי הסתכם בכ-230 מיליון שקל, עלייה של כ-29%, אשר נבעה בעיקר מפערי עיתוי בהון החוזר. התזרים החופשי במחצית הראשונה של שנת 2025 הסתכם בכ-492 מיליון שקל, ירידה של כ-24% לעומת התקופה המקבילה.

עדי צפדיה, מנכ"ל גילת; קרדיט: Gilat Satellite Networksעדי צפדיה, מנכ"ל גילת; קרדיט: Gilat Satellite Networks
דוחות

גילת מכה את התחזיות - המניה מזנקת

חברת הלווינות הישראלית הכתה את הצפי: הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו ב-105 מיליון דולר לעומת תחזית של 100.98 מיליון, והרווח למניה עמד על 0.17 דולר לעומת תחזית של 0.04 דולר; גם התחזיות השנתיות עודכנו כלפי מעלה.

מנדי הניג |

חברת הלווינות הישראלית הדואלית גילת גילת 12.33%  מפרסמת את תוצאותיה לרבעון השני של 2025: ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-105 מיליון דולר, גבוה מהתחזיות שעמדו על 100.98 מיליון דולר. הרווח למניה לפי כללי GAAP הגיע ל-0.17 דולר, לעומת תחזית של 0.04 דולר למניה. לשם השוואה, ברבעון המקביל ב-2024 הרווח למניה עמד על 0.02 דולר בלבד, וההכנסות הסתכמו ב-76.6 מיליון דולר.

המניה מגיבה לתוצאות בזינוק של כ-10% ונסחרת לפי שווי שוק של כ-1.57 מיליארד שקל. למרות ירידה של 1.6% בחודש האחרון, המניה מציגה תשואה חיובית של כ-10.6% מתחילת השנה, וזינוק של כ-59% ב-12 החודשים האחרונים.

הרווח הנקי לרבעון הסתכם ב-9.8 מיליון דולר, עלייה של 654% לעומת 1.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי עלה ל-5.7 מיליון דולר, גידול של 103% לעומת 2.8 מיליון דולר ברבעון השני של 2024. 

במונחים מתואמים (Non-GAAP), הרווח התפעולי הגיע ל-9.3 מיליון דולר, עלייה של 27% ביחס ל-7.3 מיליון דולר אשתקד, והרווח הנקי עמד על 12 מיליון דולר, או 0.21 דולר למניה בדילול מלא זינוק של 114% לעומת 5.6 מיליון דולר ו-0.10 דולר למניה ברבעון המקביל. ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-11.8 מיליון דולר, עלייה של 17% לעומת 10.1 מיליון דולר בשנה הקודמת, ובנטרול הפסד של 1.5 מיליון דולר מפעילות Stellar Blu, הנתון המתואם עומד על 13.3 מיליון דולר צמיחה של 32%.

מעדכנת תחזית ללמעלה

לאור תוצאות הרבעון והתחזקות בצבר ההזמנות, הנהלת החברה עדכנה כלפי מעלה את התחזיות לשנה כולה. ההכנסות לשנת 2025 צפויות לנוע בטווח של 435 עד 455 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת של 415 עד 455 מיליון דולר. תחזית ה-EBITDA המתואם עודכנה לטווח של 50 עד 53 מיליון דולר, לעומת 47 עד 53 מיליון קודם לכן. העדכון מגלם צמיחה של כ-46% בהכנסות וכ-22% ב-EBITDA, בנקודת האמצע של התחזיות.