רגע לפני מכירתה לסלקום: הרווח של נטוויז'ן עלה ב-12% לרמה של 27 מש"ח

מספר לקוחות החברה המחוברים באמצעות האינטרנט המהיר הסתכם ב-613 אלף, זאת לעומת 609 אלף בסוף הרבעון הקודם. ניר שטרן: "המכירה לסלקום תאפשר למנף את יכולתנו התחרותית בשוק התקשורת"
תומר קורנפלד |

מניותיה של חברת נטוויז'ן אינן מעניינות כל כך את הציבור בתקופה האחרונה מאחר וחברת האינטרנט נמצאת בשלבים מתקדמים לקראת מכירתה לחברת סלקום תמורת 1.5 מיליארד שקל. עם זאת, תוצאותיה הכספיות שמפרסמת הבוקר החברה יכולות לספק הצצה על הנכס אותו רוכשת סלקום.

הכנסותיה של נטוויז'ן ברבעון הראשון עלו בשיעור קל של פחות מ-1% והסתכמו ב-315 מיליון שקל. נכון לסוף יוני, מספר לקוחות החברה המחוברים באמצעות האינטרנט המהיר הסתכם ב-613 אלף, זאת לעומת 609 אלף בסוף הרבעון הקודם. צמיחה נרשמה גם בתחום הטלפוניה הביתית עם צמיחה של כ-10% - מצבת מנויי החברה גדלה ל-68,500.

בשורה התחתונה הציגה נטוויז'ן רווח של 27 מיליון שקל, גידול של 12% לעומת הרבעון המקביל. תוצאות אלו באות למרות שברבעון השני הפרישה החברה 8 מיליון שקל ליישוב תביעה משפטית מול שני עובדים שלה. הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA) ברבעון שחלף הסתכם ב-68 מיליון שקל, עלייה של 7% לעומת הרבעון המקביל.

ניר שטרן מנכ"ל 013 נטוויז'ן: "אני מאמין שלאחר שהעסקה עם סלקום תושלם, הדבר ייאפשר לנו עם הזמן לשפר ולמנף את יכולתנו התחרותית בשוק התקשורת, להעשיר את סל מוצרי התקשורת שלנו ולהציע מגוון רחב של מוצרים חדשניים ומשתלמים הפונים למגזרים שיווקים חדשים הן בקרב הלקוחות הפרטיים והן בקרב הלקוחות העסקיים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה