ניר חפץ חתם על הסכם עד מדינה

יועצו לשעבר של ראש הממשלה הגיע להסכם עם המשטרה. גורם המעורה בחקירה: "הראיות נגד החשודים המרכזיים מתחזקות שבעתיים". 

תפנית בתיק 4,000: מקורבו ויועצו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו חתם היום (שני) על הסכם עד מדינה בפרשת בזק (תיק 4,000), וזאת בניגוד לעמדתו של עורך דינו, ירון קוסטליץ, שצפוי להתפטר מייצוגו של חפץ. קוסטליץ אמר מוקדם יותר: "איני מייצג עדי מדינה". עוד בטרם החתימה על ההסכם, הגיע חפץ לחקירה נוספת במשרדי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית בלהב 433, שם המתינו לו החוקרים עם צוות של רשות ניירות ערך במטרה לבצע השלמות חקירה.  

גורם מעורה בפרטי החקירה אמר כי "הראיות נגד החשודים המרכזיים בפרשה - ראש הממשלה בנימין נתניהו ושאול אלוביץ' - מתחזקות שבעתיים עם החתימה על הסכם נוסף. כשבתיק בהיקפים כאלה מגויס עד מדינה, המשמעות היא שאנשים מבינים שהם בתוך בעיה לא קלה".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    יואליק 06/03/2018 05:48
    הגב לתגובה זו
    החפץ הזה נראה מקילומטר איש לא אמין ...איך ביבי בחר האיש ..??? אולי לא ביבי בחר וזו הבחירה של האשה ...אולי של הבן ....מהרסייך מקירבך יבואו
  • 5.
    להב 433 - החטיבה הפוליטרוקית של משטרת ישראל (ל"ת)
    משה ראשל"צ 05/03/2018 23:00
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    את הסחורה...חחחח (ל"ת)
    כנראה שפילבר לא מספק 05/03/2018 22:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    משטרה מושחתת (ל"ת)
    אבי 05/03/2018 20:34
    הגב לתגובה זו
  • וביבי זכאי וצדיק. נו באמת ? הפרופנדה של ביבי תת רמה (ל"ת)
    שט 05/03/2018 21:31
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ייאי 05/03/2018 19:56
    הגב לתגובה זו
    חושש מנתניהו? גם אם יש עדי מדינה מנדלבליט שומר על זכות השתיקה. גם אם יש לא רק חשדות לכאורה נגד נתניהו אלא אף יש כבר ראיות לכאורה - היומ"ש עדיין שותק. האם לא בכדי הוא התמנה ביוזמת נתניהו מתפקיד אמון כמזכיר הממשלה לתפקיד היועמ"ש? למה השתיקה והשיתוק הזה? שמא היועמ"ש חושש מנתניהו? למה?
  • 1.
    אבי 05/03/2018 18:32
    הגב לתגובה זו
    ותו כדי שישקר ויפליל ראש ממשלה.
דלתא איירליינס
צילום: דלתא איירליינס

השמיים נפתחים: דלתא חוזרת לישראל יחד עם עוד גל של חברות זרות - כל הפרטים

החברה האמריקאית מצטרפת לגל של חברות זרות שבחרו לשוב לפעול בקו לתל אביב; במקביל, גם ענקיות אירופיות ולואו-קוסט חוזרות לשוק הישראלי - תתכוננו לשלם הרבה פחות על הטיסה הבאה שלכם

מנדי הניג |

אחרי חודשים ארוכים שהחברות הישראליות כמעט ושלטו בשמיים, היום אנחנו מקבלים גל של הודעות מחברות תעופה כי הן מחדשות את הקווים לישראל. דלתא איירליינס האמריקאית הודיעה על חידוש הטיסות בקו ניו יורק–תל אביב, עם הפעלה יומית רציפה באמצעות מטוסי איירבוס A330-900neo. המטוסים של דלתא יציעו ארבע מחלקות: מחלקת עסקים Delta One עם מושבים שטוחים ודלת פרטית, מחלקת Premium Select למושבים מרווחים יותר, מחלקת Comfort Plus עם תוספת מקום לרגליים, ומחלקת תיירים רגילה. מבין כולם החזרה של דלתא הכי מפתיעה כי היא הייתה מהראשונות לבטל את הקווים עם תחילת המתיחות וגם דחתה את החזרה למאי ואחר כך גם לסוף הקיץ.

עם פתיחת הקו, דלתא מצטרפת לשורת חברות אמריקאיות שכבר שבו לפעול בישראל: יונייטד חזרה ביולי עם שתי טיסות יומיות בקו ניוארק-תל אביב, ואמריקן איירליינס חזרה לפעילות סדירה במתכונת מצומצמת. גם אייר קנדה, שעיכבה את חזרתה, הודיעה על הפעלה מחודשת של הקו מטורונטו החל מה-9 באוקטובר. במקביל, ארקיע מרחיבה את פעילותה בקו ניו יורק–תל אביב עם ארבע עד חמש טיסות שבועיות, לאחר שהשיקה אותו בפברואר.

אבל לא רק צפון אמריקה חוזרת גם אירופה, אסיה והמפרץ מחדשים טיסות. אייר פראנס כבר מפעילה טיסה יומית מפריז, בריטיש איירווייס חזרה בקו מהית'רו, ו-KLM ההולנדית תחזור לפעילות סדירה בסוף ספטמבר, עם עצירת ביניים בלרנקה כדי להימנע מלינת צוותים בישראל. גם לופטהנזה, אוסטריאן, בריסל איירליינס ולוט הפולנית שבו לפעול, ו-SWISS השווייצרית תצטרף ב-25 בספטמבר. אג'יאן היוונית, אייר אירופה הספרדית ונאוס האיטלקית כבר חזרו, ובולגריה אייר חזרה לפעול בסוף יולי.

חברות רבות מהבלקן, הקווקז ואסיה המרכזית גם הן על הקו: טארום ופליי וואן הרומניות, ג’ורג’יאן איירליינס, אזרבייג'ן איירליינס, אוזבקיסטן איירליינס, אייר סמרקנד, צנטרום אייר ורד ווינגס הרוסית כולן חזרו או חוזרות לפעילות במהלך יולי-אוגוסט. גם TUS Airways הקפריסאית, Blue Bird היוונית, סייפרוס איירווייז והיי סקיי ממולדובה, חידשו את הקווים כבר בסוף יוני.

מהמפרץ הפרסי, פליי דובאי ואיתיחאד היו מהראשונות לשוב שתיהן חזרו לפעול בסוף יוני. גם אתיופיאן איירליינס ואייר סיישל מאפריקה כבר באוויר. מהכיוון המזרחי, היינאן הסינית מפעילה טיסות לשנגחאי ושנזן, ואייר באלטיק תחזור לפעילות סדירה ב־4 בספטמבר.

פרסם ביטחון ישראל (דוברות משרד הביטחון)פרסם ביטחון ישראל (דוברות משרד הביטחון)

תעשייה אווירית, רפאל, אלביט מערכות - מי קיבלה יותר פרסים?

פרסם ביטחון ישראל הוענק לשישה פרויקטים-מהלכים, לרבות ביצוע ומימוש היכולות לחיסולו של נסראללה; מהם הפרויקטים ומי החברה שזכתה להכי הרבה פרסים?

מנדי הניג |

פרס ביטחון ישראל הוענק בבית הנשיא במעמד נשיא המדינה, שר הביטחון, הרמטכ"ל ומנכ"ל משרד הביטחון, לצוותים של משרד הביטחון, צה"ל, המוסד, השב"כ והתעשיות הביטחוניות על פרויקטים טכנולוגיים פורצי דרך שהשפיעו באופן משמעותי על הלחימה במלחמת ׳חרבות ברזל׳.

 

בין הפרויקטים הזוכים: נגמ"ש האיתן, יכולות ייחודיות שהובילו לחיסולו של נסראללה, מטוסי המשימה "שביט", "עיטם" ו"אורון".

נגמ"ש האיתן: הפרס הוענק למנהלת המרכבה והרק"מ (מנת''ק) ולמנהל הרכש הביטחוני (מנה"ר) במשרד הביטחון, למחלקת אמל"ח ולבית הספר לניוד מבצעי בזרוע היבשה, לחיל הרפואה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה ולחטיבת הנח"ל, על פיתוח ויצור "האיתן", רק"ם גלגלי 8X8 מותאם מבצעית לצרכי לוחמי החי"ר ומאפשר הפעלה במתארי לחימה רוויי איומים באופן שלא היה עד כה. נגמ"ש "האיתן" ביצע את טבילת האש הראשונה שלו בהצלחה במהלך מלחמת 'חרבות ברזל', לקח חלק משמעותי בתמרון היבשתי, אפשר את הצלתם של מאות לוחמים פצועים והשתתף בחילוצם של חטופים מעזה. "האיתן" מפיתוח משרד הביטחון משלב טכנולוגיה מתקדמת ופורצת דרך והוא תוצאה של עבודה ושיתוף פעולה ארוך שנים בפיתוח, ייצור והטמעה של משרד הביטחון, צה"ל והתעשיות הביטחוניות.