איש השיווק של אפריל הוא רוני פלד, מנהל השיווק והפרסום בבנק דיסקונט
שוק כרטיסי האשראי הוא שוק דינאמי הכולל גם כרטיסים חוץ בנקאיים, מותגי קמעונאות ומועדוני צרכנים. תופעת ריבוי הכרטיסים החלישה את הקשר בין הצרכן לבנק, מה שהגביר את פוטנציאל הוויתור על כרטיס האשראי הבנקאי.
רוני פלד הוביל מהלך שאמור היה לשנות את המצב: להפוך את כרטיס האשראי של הבנק לגורם מרכזי לשימור לקוחות קיימים, כמו גם לגיוס לקוחות חדשים.
ההטבות שמקנה כרטיס האשראי חולקו לשלושה תחומים: מפתח לקניות בבתי עסק שבהם ההנחה ניתנת אוטומטית, מפתח לתרבות - הנחות למופעים ואירועים (בדומה להטבות הניתנות לוועדי עובדים) ומפתח לחנייה - המאפשר חניה חינם בתל אביב ובערים אחרות משעות אחר הצהריים ובסופי שבוע.
תוצאות המהלך:
מספר המצטרפים עומד על יותר מ-280 אלף לקוחות, 30% מהמצטרפים לחיסכון מפתח דיסקונט הם לקוחות מחזיקי כרטיס חוץ בנקאי, 33% הם לקוחות חדשים שהצטרפו לבנק במהלך השנתיים האחרונות, ל- 40% מהמצטרפים לחסכון מפתח הם לקוחות שעד היום לא הייתה להם תוכנית חסכון בדיסקונט.
לדברי וועדת השיווק, במהלכים האלה הצליח פלד להגדיר מחדש הצלחה בקטגוריית כרטיסי האשראי. רוני פלד משמש שנתיים בתפקידו כמנהל השיווק והפרסום בבנק דיסקונט. קודם לכן היה מנהל התקשורת השיווקית בבנק בו הוא עובד 29 שנים.
- 2.דני 05/05/2011 09:50הגב לתגובה זוחבל שהבנק שאני עובד איתו "בנק לאומי" לא עושה דברים דומים. החברים הקרובים שלי היו בלאונרד כהן ואלטון ג'ון ובזכות המפתח שילמו מאות שקלים פחות על הכרטיסים, ואני אכלתי אותה.
- 1.אחד התותחים אם לא ה. מניסיון. (ל"ת)דני 04/05/2011 19:02הגב לתגובה זו
- חג'ג' 05/05/2011 09:21הגב לתגובה זובנק דיסקונט הוא דוגמא ומופת להתנהלות שיווקית ירודה ואוטיסטית. למה לבזבז עשרות מיליונים על כרטיס שהוא אולי מפתח לשימור לקוחות? מי אמר שיש בכלל בעיה של נטישה? מה הקו האסטרטגי שלהם? מזרחיות? אותנתיות? את מי זה מעניין בבנק שלו? בנק דיסקונט סולו (בלי החברות הבנות) מפסיד כסף! איך אפשר לתת פרס למנהל השיווק של הבנק הכי גדול הכי קטן במשק? איך אפשר לתת פרס למנהל שיווק שלא מציג שום אסטרטגיה שיווקית, שום בעלות על טריטוריה רלוונטית, שום ביצועים כספיים חיוביים? הפרס הזה ככל הנראה מכור, או שלמישהו נדפק השכל מכל המצות של פסח.

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי
במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור
מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות
הממושך בעזה.
מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94% , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור, בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.
זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.
אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים.
- אלביט מערכות חושפת את Frontier: מערכת AI חדשה להגנת גבולות
- דירוג 100 הביטחוניות 2025: אלביט ורפאל עלו, תע״א באותו המקום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת
עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה.

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי
במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור
מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות
הממושך בעזה.
מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94% , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור, בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.
זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.
אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים.
- אלביט מערכות חושפת את Frontier: מערכת AI חדשה להגנת גבולות
- דירוג 100 הביטחוניות 2025: אלביט ורפאל עלו, תע״א באותו המקום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת
עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה.