מי עדן עולה בקמפיין ל"מי עדן אקטיב" בהשקעה של 3 מיליון שקל

הקמפיין עולה באמצעות באומן בר ריבנאי וממשיך את אסטרטגיית "השקשוק"
משה בנימין |

חברת מי עדן, יוצאת בקמפיין פרסומי להשקת סדרת מי עדן אקטיב – מים מינרליים בטעמים.

בקמפיין הייחודי, נעשה שימוש נוסף בשפת "השקשוקים" של מי עדן, שזכתה לפרסים ולאהדה בעולם ומתבססת על העובדה, כי 70% מגופינו הוא מים ולכן כל תנועה של הגוף מלווה בשיקשוק מים.

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "באומן-בר-ריבנאי" יעלה בטלוויזיה, קולנוע ובשילוט חוצות בהיקף של כ- 3 מיליון שקל. בהמשך יעלה הקמפיין גם באינטרנט.

לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "קמפיין "מי עדן אקטיב" ממשיך את השפה התקשורתית של מי עדן המתבססת על העובדה כי כ-70% מגופנו הם מים. גם מי עדן אקטיב מתבססים בעיקר על המים המינרליים הטבעיים של מי עדן, בתוספת רכיב ייחודי המעניק אנרגיה חיובית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה