כפר המוזיקה קוקה קולה חוזר בהשקעה של 10 מיליון שקל

100 אלף בני נוער צפויים לחגוג בחוויית הקיץ האולטימטיבית בהשתתפות מעל 50 אמנים והרכבים מוסיקלים; לראשונה מופע כפול על במה אחת; איגי וקסמן תנהל רשת חברתית שתושק לקראת הארוע
אפרת אדיר |

ארוע הקיץ "כפר המוזיקה קוקה-קולה" חוזר זו השנה החמישית ברציפות, בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון שקל.

לראשונה, תשיק קוקה-קולה באתר mymusic רשת אינטרנטית חברתית, סביב עולם המוזיקה. הרשת תנוהל על ידי איגי וקסמן ותכלול בלוגים אישיים של האומנים, בלוגים של בני הנוער ובלוג מיוחד שיתקשר את מאחורי הקלעים של כפר המוזיקה.

המופע מציג מדי שנה את האמנים המובילים והמרכזיים לצד אומנים חדשים, המקבלים הזדמנות לחשיפה בפני קהל רחב. כפר המוזיקה קוקה-קולה יתקיים בחוף ניצנים החל מה-7 באוגוסט ועד ל-14 באוגוסט והוא צפוי לארח כ-100 אלף מבקרים.

התוכן האומנותי יציע שילובים ייחודיים של אמנים תחת הקונספט: NON STOP MUSIC, וייערכו מדי ערב, מופע שקיעה, שני מופעים על הבמה המרכזית ובמת לילה.

חידוש נוסף שייכנס לתוקף השנה הוא כרטיס כניסה לכפר המוזיקה הנשלח ישירות לטלפון הסלולרי. שיטת הכניסה לארוע מבוססת על איסוף דציבלים באמצעות קודים המצויים מתחת ללשוניות הפחיות ובתחתית הפקקים של בקבוקי קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, דיאט קוקה- קולה לימון ודיאט קוקה-קולה נטול קפאין. כל קוד שווה דציבל, 15 דציבלים מאפשרים הזמנת כרטיס כניסה.

פעילות כפר המוזיקה תלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום דחף 1 שיעלה בערוצי הטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט ובמדיות נוספות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה