פרארי 12 צ'ילינדרי - האגדה ממשיכה
קבוצת סמלת, יבואנית דגמי פרארי לישראל הודיעה על תחילת שיווק של דגם הפרארי 12 צ'ילינדרי, עם מנוע בתצורת V בעל 12 צילינדרים (באיטלקית דו-דיצ'י צ'ילינדרי - 12 צילינדרים) בגירסאות קופה וספיידר (עם גג נפתח). ה-12 צ'ילינדרי ממשיכה שושלת ארוכה של רכבי ספורט טהורים מבית פרארי שהחלה עוד בשנת 1947.
ה-12 צ'ילינדרי מצוייד במנוע בנפח 6.5 ליטר בתצורת V עם 830 כ"ס ו-67.8 קג"מ המשודכים לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת 8 הילוכים, הנעה אחורית ודיפרנציאל מוגבל החלקה.
קרדיט צילום: יצרן.
את המיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש מסיימת ה-12 צ'ילינדרי ב-2.9 שניות, בדרך למהירות סופית של 340 קמ"ש. ל-200 קמ"ש תגיע הדו דיצ'י צ'ילינדרי בתוך 7.9 שניות, וכל זה תחת עמידה בתקני זיהום האוויר העדכניים.
העיצוב החיצוני של הרכב מציג אלמנטים שידברו לליבו של חובב ההגה עם איזכורים לדייטונה משנות ה-70' ומשחקי לד המזכירים את פגושי הכרום של שנות ה-60'. בדו דיצ'י צ'ילינדרי עושה פרארי שימוש גם בתעלות אוויר דינמיות בחלק האחורי ליצירת כח הצמדה אופטימלי.
- עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון
- פרארי מציגה צמיחה בהכנסות ושמירה על רווחיות חרף האטה עולמית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כמו בכל דגמי פרארי גם כאן ניתן להתאים את הרכב לבקשות הספציפיות של הרוכשים, עם מבחר חומרים, מושבים ועוד, לרבות שימוש בסיבי פחמן בחלקים שונים.
בסמלת מדווחים כי טרם ההכרזה על שיווק הדו-דיצ'י צ'ילינדרי, נרשמו כבר שבע הזמנות לרכב שמחירו הרשמי טרם פורסם אולם כבר ידוע שהוא יהיה מעל שלושה מיליון שקלים.
קרדיט צילום: יצרן.
- 2.טסלה 24/05/2024 11:51הגב לתגובה זופרארי זה הדבר האמיתי,לא ממליץ אך יושב בפרארי המנייה והנה מה טוב
- 1.כל טסלה עם נתונים טובים יותר. חחח. (ל"ת)אלון מאסק 23/05/2024 21:21הגב לתגובה זו
- אייל 23/05/2024 21:43הגב לתגובה זוטסלה שלי יש לה אותו רעש כמו האופניים החשמליות שלי אנמי ולא מרגש. בשביל ריגוש משלמים על פרארי. לנציה אלפא.
- הנוסע 24/05/2024 14:10מעדיף בכל יום רכב חשמלי שבנוי מחומרים איכותיים (טסלה לא בקטגוריה, חומרים סבירים מינוס)
טויוטה קורולה 'יפנית'. צילום יצרןנחשף - טויוטה קורולה 'יפנית' במחיר של 160.0 אש"ח
על פי דיווחי 'יוניון מוטורס' יבואנית דגמי טויוטה למשרד החבורה, נרשמה הקורולה ההיברידית אשר תיובא מיפן במחיר של 159,990 ש"ח.
בשלב זה רמת גימור יחידה - לימיטד, עם עשר כריות אוויר ומערכת בטיחות TSS 3.0
מאגר נתוני משרד התחבורה טומן בחובו הרבה מידע מעניין. מידע כזה נרשם אתמול על ידי יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל. הטויוטה קורולה, אחת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל מאז ומעולם, נעדרת מהשוק המקומי מזה כמעט שנתיים, עקב החרם הטורקי על ייצוא סחורות לישראל. יוניון מוטורס שכבר הודיעה רשמית על כוונתה לשווק בישראל את הטויוטה הקורולה ההיברידית ממפעלי טויוטה ביפן, רשמה אתמול את הקורולה 'היפנית' ששיווקה יחל בשבועות הקרובים.
הקורולה 'היפנית' תגיע לישראל עם תקינה צפון אמריקאית חלף הקורולה 'הטורקית' בתקינה האירופאית.
מהנתונים שנרשמו במשרד התחבורה עולה כי הקורולה 'היפנית' תגיע עם מערכת בטיחות מקיפה TSS 3.0 ( Toyota Safety Sense ), 10 כריות אוויר, אורות גבוהים אוטומטיים, בלימה אוטומטית ועוד וציון אבזור בטיחות 6.
למיטב הבנתנו הקורולה ההיברידית תגיע בשלב זה ברמת אבזור יחידה - לימיטד, כלומר בניגוד לקורולה הטורקית ששווקה בשלוש רמות גימור, כשהבסיסית ביותר SUN יועדה לציי רכב, הקורולה החדשה תגיעה מאובזרת ללקוחות פרטיים וציי רכב. עם זאת, בהחלט תיתכן בהמשך גירסה משונמכת לציי רכב. בנוסף, הדגם העדכני משלב גם יכולות עדכוני OTA המאפשר עדכוני גירסה ושדרוגי תוכנה ללא צורך להגעה למרכז שירות.
- הקורולה חוזרת לשוק - ממפעלי טויוטה ביפן
- דלק רכב משלימה עסקה, כלמוביל מתרחבת לחו"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקורולה 'היפנית' תצוייד במנוע 1.8 ליטר והנעה היברידית, מהדור האחרון של טויוטה, כפי שראינו בטויוטה קורולה קרוס ובטויוטה CHR (שגם היא נעדרת מהשוק עקב החרם הטורקי).
המחיר - 159,990 ש"ח
BYD Atto2. צילום יצרןה BYD Atto2 בישראל -התחרות מתגברת בג'יפונים הקטנים
שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Atto2 הקרוסאובר הקטן במשפחת Atto.
חשמלי מלא במחיר 149.0 אש"ח, וטווח 430 ק"מ
גירסת פלאג אין ל Atto2 צפויה להצטרף בשבועות הקרובים
'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל הודיעה על תחילת השיווק של ה BYD Atto2.
ה BYD Atto2 הוא קרוסאובר בסגמנט B-Suv אולם מידותיו ממקמות אותו בקצה העליון של הסגמנט.
למי שפספס, לצד הסגמנט הלוהט של הקרוסאוברים C-SUV בו מככבים דגמים חשמליים לצד דגמים היברידיים, פלאג אין ובנזין, מתפתחת תחרות חדשה ועזה על ליבו של הלקוח בסגמנט שנקרא לו B+SUV . אם בסגמנט B-SUV נמצא קרוסאוברים קומפקטיים דוגמת סיאט ארונה, פיג'ו 2008 וקיה סטוניק, בסגמנט B+ נמצא כבר קרוסאוברים שנושקים במידותיהם לסגמנט C-SUV, בעיקר בהתייחס לבסיס הגלגלים של הרכב, אותו מרחק בין הגלגלים הקדמיים לאלו האחוריים. בסיס הגלגלים מעיד לא מעט על המרווח הפנימי.
ה BYD Atto2 מציג תכנון מתקדם של היצרנית העושה שימוש בפלטפורמה החשמלית העדכנית של החברה me-Platfor הכוללת טכנולוגיית CTB (Cell To Body) בה הסוללה מוטמעת בשלדה ומסייעת גם ליציבות וגם לקשיחות השלדה.
- הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
- אריה הים של BYD מסתער על אקספנג G6 וטסלה מודל Y
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עם אורך כולל של 4.31 מטר, רוחב של 1.83 מטר, גובה של 1.675 מטר ובסיס גלגלים של 2.62 מטר, ה BYD Atto2 הוא דוגמא מצוינת לצמיחה במידות הקרוסאוברים הקטנים, והוא יתחרה ראש בראש עם דגמי ג'אקו 5, MG ZS, דגמי צ'רי FX וטיגו 4, ואחרים המציגים מימדים דומים וגדולים יחסית.
