מייצרת 'באז': חברת ביומד ישראלית טסה 8% ברקע לשיחת מסדרון בכנס חשוב

הכותרות שיצאו מהכנס השנתי של ג'י.פי מורגן לא נוצרו על הבמה אלא בשיחות מסדרונות, כך מעריך אנליסט ביוטק מוערך הממליץ להכניס את פרולור לרשימת המעקב
ערן צחי | (2)

בסוף השבוע האחרון הסתיים בסן פרנסיסקו הכנס השנתי של ג'י.פי מורגן שהינו בין החשובים בעולם בתחום הבריאות המושך אליו חברות ומשקיעים מכל העולם. מידי שנה יוצאת משלחת של חברות ישראליות לכנס במטרה להציג את הפיתוחים שלהן בתקווה שיזכו לחשיפה מול החברות הגדולות בעולם. אולם הפעם ללא ממאמץ מיוחד חברת חברת פרולור ביוטק הישראלית הצליחה לייצר 'באז' סביבה בשיחות מסדרון של משקיעים ואנליסטים, כך כתב בסוף השבוע אנליסט הפארמה אם.אי. גארז'ה (M.E. Garza) באתר 'מארקטוואטש'. בתגובה, מניית החברה זינקה היום במסחר ב-8% במחזור גבוה. "הייתי ממליץ להכניס את המניה לרשימת מעקב השנה. העליות במניה בשבועיים האחרונים נובעים כנראה משמועות על התפתחויות חיוביות בחברה ונראה כי הבאז סביב מניה ימשיך לדחוף אותה מעלה". עוד הוסיף גארזה, "אני מקבל את הרושם כי הולכות להיות התפתחויות בחברה אבל עדיין לא מודבר בהתעניינות של שחקנית פארמה גדולה, זאת כל עוד החברה לא תשחרר נתונים חיוביים".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שיחות מסדרון 15/01/2012 17:29
    הגב לתגובה זו
    החברה שייכת לפורסט היור של חב טבע ,מדובר על הצעת רכש רצינית, מפתחת תרופה בשלב מתקדם ,מי יודע אולי תרכש על ידי טבע ?
  • 1.
    יורד חדש 15/01/2012 16:38
    הגב לתגובה זו
    זה בדיוק סוג ההודעה שיוביל לירידות מי שקונה, חמור בלי אוזניים

הסכם הפצה ראשון לקולפלנט באיטליה - המניה קופצת

גיא בן סימון |
נושאים בכתבה ביומד

הסכם הפצה ראשון לקולפלנט באיטליה. חברת היוטכנולוגיה הישראלית העוסקת בפיתוח, ייצור, ושיווק מוצרים רפואיים מבוססי קולגן אנושי דיווחה היום על הסכם ראשון באיטליה לשיווק המוצר לריפוי פצעים Vergenix בארץ המגף. ההסכם מקנה בלעדיות באיטליה לתקופה של שנתיים, עם זאת ההסכם לא מהותי ושם המפיץ לא נמסר. המסחר במניה חודש בשעה 11:43 והמניה קופצת ב-2.7% במחזור של 700 אלף שקל - פי 2 מהממוצע היומי בחודש האחרון. המוצר המדובר מיועד לטיפול בפצעים כרוניים ובחתכים ניתוחיים, ומגיע בתרכובת של ג'ל להזרקה. הג'ל מבוסס קולגן אנושי של החברה, הוא מוזרק ישירות אל תוך הפצע וממלא אותו, ומאפשר הליך ריפוי עד לכדי סגירה מלאה של הפצע ללא תופעות לוואי כמו דלקות ואלרגיות. יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט: "חתימת ההסכם עם המפיץ האיטלקי מהווה עבורנו נקודת ציון חשובה בתהליך מימוש האסטרטגיה העסקית של החברה. כל זאת לאחר שהמוצר שלנו הוכיח יעילות קלינית בניסויים ולאחר שקיבלנו את אישור ה-CE המאפשר מכירות באירופה. בימים אלו אנו שוקדים על הקמת התשתית השיווקית על ידי קידום הסכמי הפצה נוספים באירופה, בין היתר, בדיאלוגים עם חברות הפצה, והתקשרויות עם רופאים הנחשבים למובילי דעה בתחום הרפואי של ריפוי מתקדם של פצעים. החברה פועלת להתקשרות עם מפיצים נוספים במדינות שונות באירופה, לשם הפצת המוצר".