הגרסה הישראלית של 'חברות' תתמודד בתחרות Rockie Awards - מול 'המפץ הגדול'
העונה השנייה של הסדרה חברות מועמדת בקטגוריית הקומדיה בתחרות ה-Rockie Awards 2016 של פסטיבל BANFF Media, ראש בראש בסדרה המצליחה של CBS - המפץ הגדול. הפסטיבל שייערך ביוני בטורונטו זו השנה ה-37 נחשב לאחד האירועים הגדולים ביותר בעולם המדיה.
'חברות' (ובשמה הבינ"ל Little Mom) היא סדרה קומית על 4 חברות טובות, 3 אמהות ורווקה, שמנסות לשרוד את החיים, הבעלים, הילדים, הדייטים והסקס. הסדרה מופצת על ידי דורי מדיה ונמכרה להפקה לרשת TF1 הצרפתית, ABC Studios בארה"ב, ערוץ TET TV ברוסיה ובאוקראינה, סין ופולין שהפיקו גם עונה שנייה.
יוצרי הסדרה הם ליאת שביט, הבמאי שי בן עטר, המפיק יואב גרוס וליטל שוורץ, שגם מככבת בה. בערוץ 10 הזמינו עונה שלישית שנמצאת כעת בשלבי הפקה.
היא מגיעה ל-Rockie Awards 2016 אחרי שכבר זכתה ב-2014 בתחרות ה-Rose D'or ובתחרות ה-Accolade לסדרת הקומדיה המצוינת ב-2013. בתחרות הקנדית המועמדים נבחרים מדי שנה על ידי יותר מ-350 אנשי תעשיית הבידור והתקשורת.
- "שוק התוכן מצליח אבל המדינה חייבת להזרים כסף - כמו בהייטק"
- עוד עסקה לחו"ל: הסרט "הרפסודה" נמכר לשידור ב-HBO Max
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.ג'ונטרה וולטרה. סדרה אדירה (ל"ת)כל הכבוד מגיע ביותר 15/05/2016 22:54הגב לתגובה זו
- 1.גייד 12/05/2016 08:11הגב לתגובה זוהמפץ הגדול יותר מצחיק פי 100000000 מחברות
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
