הוליווד מעבר לגבעה: דורי מדיה ו-The Company יפתחו פיילוטים לארה"ב
חברת דורי מדיה מקימה קרן להפקה ופיתוח פורמטים ישראלים ואמריקאים, בשיתוף עם חברת ההפקה האמריקאיתThe Company בבעלותו של צ'רלי אברסול. בשלב ראשון סוכם על הפקת 4 פיילוטים שיופקו בישראל על ידי דורי מדיה דרסט מדי שנה החל מהשנה. הפיילוטים הנבחרים יופצו בארה"ב על ידי The Company, וברחבי העולם על ידי 'דורי מדיה'.
The Company הוקמה ב-2010 על ידי אברסול ומייק לניגן, ומתמחה בפיתוח, הפקה ואריזה של פורמטים מתוסרטים ולא מתוסרטים בתחום הטלוויזיה והפיצ'רים. לחברה שיתופי פעולה בארה"ב עם ערוצי ברודקאסט ורשתות כבלים. בימים אלה מביאה החברה לשידור את העונה השנייה של הסדרה the profit שמשודרת ב-CNBC, ואת התכנית NFL - character unit בערוץ הרשמי של ליגת ה-NFL.
יוני פארן, מנכ"ל דורי מדיה דרסט, זרוע ההפקה של דורי מדיה, מסר כי "מדובר בפריצת דרך משמעותית שתאפשר בפעם הראשונה ערוץ ישיר לפורמטים מישראל אל חברות ההפקה המובילות בלוס אנג'לס. אנשי תוכן בכירים יגיעו מדי שנה לארץ במטרה לקדם הפקת פיילוטים ישראלים מתוך הבנה שהשוק הישראלי הוא תופעה יוצאת דופן בשוק הפורמטים. אנו שמחים על שותפות זו ואנו בטוחים שהניסיון והידע ש-2 הצדדים יביאו יאפשר פיתוח והפקת פורמטים גדולים לשוק הבינ"ל".
לדברי צ'רלי אברסול, "אנו מברכים על ההזדמנות להרחיב את פעילותנו באמצעות חבירה אל 'דורי מדיה', שותפה בינ"ל מובילה. השותפות הזו יוצרת הזדמנות חסרת תקדים לכל יוצר להגיע לסביבה מוגנת ותומכת מתוך מטרה משותפת להוציא את הפרויקט אל הפועל. באמצעות המיזם המשותף הצלחנו לייצר צינור שיקל על תכניות להגיע לאוויר ויעצור את המגמה במסגרתה מפיקים נאלצים למכור את נשמתם במטרה להגיע לכך שתכניתם תעלה לאוויר".
"שותפות זו מתבססת על יחסי העבודה הטובים הקיימים בין 2 החברות, אותן ביססנו במהלך השנים", אמר נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, "דורי מדיה פועלת בשוק הבינ"ל שנים ארוכות ואני בטוח שהניסיון שצברנו לאורך השנים יהיה נכס אדיר לשותפות הזו."

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.