pinterest

Smoyz פיצחה את השיטה? קמפיין Kotex זוכה לסיקור נרחב מסביב לעולם

אתרים ובלוגים שעוסקים בפרסום סיקרו את המהלך של בוטיק הניו מדיה ל-Kotex, במסגרתו שלחה החברה ל-50 נשים מובילות דעה 'קופסת הפתעות' שהורכבה לאחר פילוח של תחומי העניין שלהן. צפו בקייס סטאדי של המהלך
משה בנימין | (7)

תחת הכותרת של Woman's inspiration day, מהלך הניו מדיה (הפעם באמת, לא כמס שפתיים) בפינטרסט, של סוכנות Smoyz למותג ההיגיינה הנשית Kotex זוכה לאחרונה לחשיפה רחבה מסביב לעולם. הקמפיין שעלה לאחרונה לאוויר אף מוכתר כקמפיין הפינטרסט הראשון בעולם.

מה הביא ל-Smoyz את הסיקור הנרחב: חברת הניו מדיה מצאה טקטיקה מעניינת לגשת לרשת החברתית המאיצה ולזקק מהפוטנציאל הרב שקיים בה מהלך יצירתי. הסוכנות זיהתה 50 נשים מובילות דעה שהפגינו שימוש פעיל בפינטרסט. Smoyz עקבה מקרוב אחר תחומי העניין של 50 הנשים שנבחרו. בהתאם ל'פינים' שננעצו בלוחות שלהן פילחו ב-Smoyz את ההעדפות של הנשים והכינו לכל אחת 'קופסת הפתעות' ייחודית.

הקייס סטאדי של מהלך Smoyz בפינטרסט

לדברי Smoyz כל אחת מהנשים שזכתה למתנה, שיתפה את חבריה בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ופינטרסט בהפתעה המשמחת, מה שהוביל ל-2284 אינטראקציות מצד גולשים נוספים וסך כולל של 694,853 חשיפות.

יעל לינן-צוכמן (30) המנכ"ל והבעלים של Smoyz על התובנה מאחורי הקמפיין: "תחום ההגייניה הנשית מאופיין במעורבות צרכנית נמוכה ולכן רצינו לייצר באזז בצורה הכי אורגנית שיש. ביקשנו ליצור רגע אינטימי בין המותג לנשים. הקונספט היה "תרגישי חופשי לבטא את עצמך" ומתוך כך חיפשנו את המקום שבו ההשראה היא העניין וכך הגענו לפינטרסט, שם בלחיצת כפתור אתה מציג את כל מה שמעניין אותך".

על המהלך עצמו אומרת לינן-צוכמן: "יצרנו פרופיל זמני של Kotex, ולאחר שאיתרנו את הנשים פנינו אליהן באמצעותו. לדוגמא, איתרנו קונדיטורית שהעלתה תמונות של עוגות ושאר דברים מהתחום שעניינו אותה, ופנינו אליה מטעם העמוד. ציינו שאנחנו אוהבים את הפעילות שלה וצירפנו לפנייה לינק שלמעשה הוביל אותה ל'קופסת ההפתעות' שלה, ובתוכה דברים שירגשו אותה ונבחרו בקפידה במיוחד עבורה. אם היא עשתה Re-pin היא בעצם סימנה לנו שהיא מעוניינת במתנה ואז היא קיבלה אותה הביתה".

ערן שיאון, מנהל תחום הדיגיטל בחוגלה-קימברלי ישראל אמר לאייס: "אנחנו חוקרים ולומדים פלטפורמות חדשות כל הזמן. פעילויות לא קונבנציונאליות דוגמת Inspiration Day Kotex, הן הדרך הטובה ביותר ללמוד ולהכיר את הצרכניות שלנו".

Smoyz הוקמה לפני כשנתיים ומעסיקה כיום כ-10 עובדים בנוסף לבעלים יעל לינן-צוכמן. בין לקוחותיה נמנים חוגלה עם מותגי קלינקס, ניקול, קוטקס והאגיס, אלדו ספרינג ועוד. לפני מספר חודשים חתמה הסוכנות את שמה על מהלך נוסף שזכה לחשיפה נרחבת. במהלך, עבור קלינקס איתרה הסוכנות משתמשי פייסבוק שציינו בסטטוסים כי הם חולים ונשארו מצוננים בבית ודיוורה אליהם ישירות לבית מארזים של מותג הטישו. המהלך נבחר על ידי האתר Ads of the world לאחד ממהלכי הדיגיטל הטובים של 2011.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    עינת מיתר 27/03/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    יעלי התותחית, כל הכבוד על מהלך מדהים!
  • 5.
    ירין 25/03/2012 16:42
    הגב לתגובה זו
    אתם מציינים בעצם קמפיין זהה לחלוטין. אכן כל הכבוד למשרד הפרסום שמוכר את אותו החמור ועוד לאותו לקוח
  • 4.
    שרון 25/03/2012 14:29
    הגב לתגובה זו
    זה מסוג הקמפיינים שנעשים מראש בשביל יח"צ וככזה - הוא מוצלח. סיפור טוב.""רגע אינטימי עם המותג" כמובן לא היה ולא יהיה פה. בטח לא בפינטרסט.
  • 3.
    כל הכבוד גברת צוכמן!!![ובנות סמוייז] (ל"ת)
    מיכאל 25/03/2012 13:23
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ליאור 25/03/2012 13:17
    הגב לתגובה זו
    כל פעם ממציאים את הגלגל מחדש
  • 1.
    הסמויזיות מלכות! (ל"ת)
    יעל 25/03/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
  • ללא ספק!!!! (ל"ת)
    ליאור 25/03/2012 13:17
    הגב לתגובה זו