Smoyz פיצחה את השיטה? קמפיין Kotex זוכה לסיקור נרחב מסביב לעולם
תחת הכותרת של Woman's inspiration day, מהלך הניו מדיה (הפעם באמת, לא כמס שפתיים) בפינטרסט, של סוכנות Smoyz למותג ההיגיינה הנשית Kotex זוכה לאחרונה לחשיפה רחבה מסביב לעולם. הקמפיין שעלה לאחרונה לאוויר אף מוכתר כקמפיין ה
מה הביא ל-Smoyz את הסיקור הנרחב: חברת הניו מדיה מצאה טקטיקה מעניינת לגשת לרשת החברתית המאיצה ולזקק מהפוטנציאל הרב שקיים בה מהלך יצירתי. הסוכנות זיהתה 50 נשים מובילות דעה שהפגינו שימוש פעיל בפינטרסט. Smoyz עקבה מקרוב אחר תחומי העניין של 50 הנשים שנבחרו. בהתאם ל'פינים' שננעצו בלוחות שלהן פילחו ב-Smoyz את ההעדפות של הנשים והכינו לכל אחת 'קופסת הפתעות' ייחודית.
הקייס סטאדי של מהלך Smoyz בפינטרסט
לדברי Smoyz כל אחת מהנשים שזכתה למתנה, שיתפה את חבריה בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ופינטרסט בהפתעה המשמחת, מה שהוביל ל-2284 אינטראקציות מצד גולשים נוספים וסך כולל של 694,853 חשיפות.
יעל לינן-צוכמן (30) המנכ"ל והבעלים של Smoyz על התובנה מאחורי הקמפיין: "תחום ההגייניה הנשית מאופיין במעורבות צרכנית נמוכה ולכן רצינו לייצר באזז בצורה הכי אורגנית שיש. ביקשנו ליצור רגע אינטימי בין המותג לנשים. הקונספט היה "תרגישי חופשי לבטא את עצמך" ומתוך כך חיפשנו את המקום שבו ההשראה היא העניין וכך הגענו לפינטרסט, שם בלחיצת כפתור אתה מציג את כל מה שמעניין אותך".
על המהלך עצמו אומרת לינן-צוכמן: "יצרנו פרופיל זמני של Kotex, ולאחר שאיתרנו את הנשים פנינו אליהן באמצעותו. לדוגמא, איתרנו קונדיטורית שהעלתה תמונות של עוגות ושאר דברים מהתחום שעניינו אותה, ופנינו אליה מטעם העמוד. ציינו שאנחנו אוהבים את הפעילות שלה וצירפנו לפנייה לינק שלמעשה הוביל אותה ל'קופסת ההפתעות' שלה, ובתוכה דברים שירגשו אותה ונבחרו בקפידה במיוחד עבורה. אם היא עשתה Re-pin היא בעצם סימנה לנו שהיא מעוניינת במתנה ואז היא קיבלה אותה הביתה".
ערן שיאון, מנהל תחום הדיגיטל בחוגלה-קימברלי ישראל אמר לאייס: "אנחנו חוקרים ולומדים פלטפורמות חדשות כל הזמן. פעילויות לא קונבנציונאליות דוגמת Inspiration Day Kotex, הן הדרך הטובה ביותר ללמוד ולהכיר את הצרכניות שלנו".
- 6.עינת מיתר 27/03/2012 14:42הגב לתגובה זויעלי התותחית, כל הכבוד על מהלך מדהים!
- 5.ירין 25/03/2012 16:42הגב לתגובה זואתם מציינים בעצם קמפיין זהה לחלוטין. אכן כל הכבוד למשרד הפרסום שמוכר את אותו החמור ועוד לאותו לקוח
- 4.שרון 25/03/2012 14:29הגב לתגובה זוזה מסוג הקמפיינים שנעשים מראש בשביל יח"צ וככזה - הוא מוצלח. סיפור טוב.""רגע אינטימי עם המותג" כמובן לא היה ולא יהיה פה. בטח לא בפינטרסט.
- 3.כל הכבוד גברת צוכמן!!![ובנות סמוייז] (ל"ת)מיכאל 25/03/2012 13:23הגב לתגובה זו
- 2.ליאור 25/03/2012 13:17הגב לתגובה זוכל פעם ממציאים את הגלגל מחדש
- 1.הסמויזיות מלכות! (ל"ת)יעל 25/03/2012 13:00הגב לתגובה זו
- ללא ספק!!!! (ל"ת)ליאור 25/03/2012 13:17הגב לתגובה זו