Discure הישראלית גייסה 16 מיליון דולר
חברת Discure הישראלית, שפיתחה שתל ביו-חשמלי לטיפול במחלת דיסק ניוונית (Degenerative Disc Disease), השלימה סבב גיוס (A) של 16 מיליון דולר. הסבב כלל השקעת SAFE (Simple Agreement for Future Equity) של 5 מיליון דולר. כספי הגיוס ישמשו למימון המחקר הקליני באירופה ובצפון אמריקה לטיפול במחלת דיסק ניוונית, שהיא ההתוויה הרפואית הראשונה של החברה, ולהרחבת צוות העובדים בארץ ובעולם.
את סבב הגיוס הנוכחי הובילו קרנות הון-הסיכון BOLD Capital Partners, Supernova Invest ו-Sanara Capital, בהשתתפות רשתות בתי חולים בארה"ב, רופאים אורטופדיים ומשקיעים קיימים.
יובל מנדלבאום, מנכ״ל Discure: ״מדובר בהבעת אמון בחזון, בפתרון החדשני ובאפקט הפוטנציאלי של Discure על אוכלוסיית חולים עצומה, שכרגע אין עבורה פתרון אמיתי מעבר לשימוש מתמשך במשככי כאבים. ההשקעה הנוכחית תאפשר לנו לממן את הניסוי הקליני שייערך באירופה ובצפון אמריקה ולהאיץ את פעילות החברה. Discure שמה לה למטרה לשנות את הפרדיגמה בטיפול בניוון דיסקים בעמוד השדרה. המטרה היא לעבור מגישת ה"פלסטר" שמתמקדת במיסוך הכאב, לגישה שמטפלת במקור הבעיה, ומשיבה את הדיסק למצבו הבריא, תוך שיקום התאים והרקמה התומכת ובכך לאפשר לאינספור חולים לחזור לחיות את חייהם במלואם, ללא מגבלות של כאב ואובדן טווח תנועה."
ניל בהדקמקר, קרן BOLD Capital Partners: “אנו נרגשים להשקיע בסבב A של Discure. הקרן מתמקדת בחברות פורצות דרך שפותרות בעיות מהותיות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. מחלת דיסק ניוונית וכאבי הגב הנלווים לה הם תוצאה טבעית של הזדקנות, והיא פוגעת הן באנשים הסובלים ממנה והן בכלכלה. Discure היא החברה הראשונה שיכולה לא רק להקל על הכאב אלא גם לשקם את הדיסק, להסב את מהלך המחלה לאחור ולהחזיר את הפונקציונאליות לעמוד השדרה ולחולה. כמו כן, התרשמנו מהמומחיות, המיקוד והמסירות של הצוות של Discure ואנו גאים ללוות אותם במסע שלהם״.
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
