"שכר של מיליארד אירו": ויניסיוס קיבל הצעת עתק מסעודיה - ירוויח יותר מרונאלדו?
כוכב ריאל מדריד קיבל הודעה כי בכוונת המועדון אל אהלי לשלם את סעיף השחרור שלו בסך מיליארד אירו ובכך לשבור את שיא של כל הזמנים. אם זה יקרה, הוא ירוויח יותר מהכוכב הפורטוגלי. הבעיה: הוא בן 24 והשיא עוד לפניו
ויניסיוס ג'וניור, כוכב ריאל מדריד, מככב בכל מה שקשור לליגה ולמפעלים האירופים. הוא הפך לאחד השחקנים האהובים על אוהדי ריאל, אבל בשנה הבאה, כך על פי דיווחים חדשים, הוא עשוי לעבור ליעד אחר.
ויניסיוס ג'וניור עומד במרכזה של סערה בארצו, כאשר על פי דיווחים הלילה – הוא זכה להצעה "כמעט בלתי נתפסת" מצד אל אהלי הסעודית, שעלולה לעשות היסטוריה בעולם הספורט. המועדון הסעודי יהיה מוכן לשלם את סעיף היציאה לריאל מדריד - מיליארד אירו. אם זה יקרה, היא תשבור את שיא ההעברות של כל הזמנים ויוצע לשחקן שכר גבוה משל כריסטיאנו רונאלדו, שמרווי חבאל נאסר כ-200 מיליון אירו "בלבד" לעונה.
ככל הידוע, קרן ההשקעות של ממשלת ערב הסעודית (PIF) לא מתכוונת לחסוך בהוצאות כדי להנחית את הכוכב הברזילאי. ייתכן ויוצע לו שכר גבוה פי 13 ממה שהוא מרוויח כיום בריאל מדריד – ככל הנראה מיליארד אירו לחמש שנים.
ויניסיוס בן 24 בסך הכל ולכן קשה לדעת האם בשלב כזה של הקריירה, כשהשיא עוד לפניו, הוא יסכים לעבור לערב הסעודית. רונאלדו ומסי הסכימו לעבור לערב הסעודית וארה"ב משום שהם בשלהי הקריירה שלהם. כאן, הסיפור שונה. ויניסיוס ויועציו שוקלים כעת את היתרונות והחסרונות של עזיבת הבלאנקוס ואת המהלך בכלל. במדריד כבר הבהירו כי השחקן לא ישוחרר, אלא אם יתקבל הסכום שבסעיף השחרור שלו.
- ריאל מדריד חילקה רכבי יוקרה: כמה שווים הרכבים של ויניסיוס ואמבפה?
- קונים? הרכבים של שחקני ריאל מדריד מוצעים למכירה - זה המחיר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ויניסיוס (טוויטר ריאל מדריד)
כזכור, רונאלדו עבר לאל נאסר בדצמבר 2022. זה קרה אחרי לא מעט שמועות בעניין, כשהכוכב הפורטוגלי קיבל חוזה לשנתיים וחצי. ההתחלה לא הייתה קלה והיו שמועות לפיהן הוא יעזוב את המדינה, אך בהמשך הוא התאקלם.
הוא הרוויח 200 מיליון אירו לעונה, שבאותו שלב שחקנים כמו ליאו מסי וניימאר הרוויחו בפריז סן ז'רמן סביב 75 מיליון אירו. שבעה חודשים אחר כך, לפני קצת יותר משנה, מסי שנחשב לכדורגלן בעל ההון הגבוה ביותר, עבר למיאמי וקיבל חוזה בסיס של 20.4 מיליון דולר, אך בתוספת מענקים שיכולים לשלש את שכרו.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
- 5.ג'וני 14/08/2024 13:44הגב לתגובה זושאין מחיר לתהילה ופרסום? אמבפה ויתר על מיליארד דולר מקבוצה סעודית. גם וינסיוס יוותר העיקר להישאר רלוונטים ומפורסמים
- 4.יאללה מכבי 14/08/2024 08:43הגב לתגובה זועוד רגע גם הישראלים יילכו וידרשו 10 מיליון אירו חלאס הגזמתם
- 3.הרסו את הכדורגל. איכס. (ל"ת)אסף חליבה 14/08/2024 08:39הגב לתגובה זו
- 2.רפי סימן 14/08/2024 08:34הגב לתגובה זואולי יהיה מספר 2 או 3
- 1.אופיר 14/08/2024 08:17הגב לתגובה זוהספורט נעלם
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
