עומר אצילי
צילום: אל עין טוויטר

אצילי לחיפה? בקפריסין לוחצים; זה הסכום ששחר מוכן לשלם

השחקן קיבל הצעה מאומוניה ניקוסיה וסוכנו טוען שהירוקים לא פנו אליו, אבל שיחה נערכה ושחר מוכן להציע כ-500 אלף אירו לעונה בחוזה לשנתיים עד שלוש. אצילי מוכן להתפשר כדי להגיע, אבל סוגיית המס מצריכה פתרון
איציק יצחקי | (1)

סוכנו של עומר אצילי, רונן קצב, טוען ביממה האחרונה כי מכבי חיפה לא פנתה אליו לגבי עומר אצילי. מנגד, הירוקים טוענים כי הם פנו לשחקן והגישו לו הצעה. מבדיקה שערכנו עולה האמת נמצאת באמצע: קצב קיבל הצעה בעל פה ולא הצעה בכתב, כששחר מוכן להציע לשחקן חוזה לשנתיים או שלוש שנים בגובה 450-500 אלף אירו.

ההפסד של מכבי חיפה אתמול גרם לקבוצה הבין שעם אצילי, הסיכוי לנצח במאבק את מכבי תל אביב גבוה בהרבה, מה גם שחיפה ששרי לא חוזר העונה והקבוצה עדיין לא החתימה רכש נוצץ, עם מספרים מוכחים.

בסביבתו של אצילי הבהירו אתמול כי הוא מחזיק בהצעה מאירופה, אבל אם מכבי חיפה תגיש הצעה מתאימה, הוא לא יהסס לחזור וישמח לשתף פעולה עם ברק בכר. ככל הידוע, בכר אף שוחח לאחרונה עם אצילי בניסיון להבין מה הסיטואציה הנוכחית והאם הוא מעוניין לחזור למכבי חיפה. אצילי השיב כי זו אופציה טובה עבורו, אבל הדברים תלויים בשכר. כפי שפרסמנו כאן בעבר, סוגיית המס היא הסוגייה העיקרית בסיפור הזה. אם הסוגייה לא תיפתר, חיפה עשויה להציע לו 600 אלף אירו, בחוזה עם תנאים דומים לזה שקיבל דיא סבע.

הסיבה לשכר הגבוה ששחר מוכן לשלם היא שאצילי יעבור ללא תמורה. אם היה נדרש לשלם עבור הכרטיס חצי מיליון אירו, שחר היה משלם ומציע שכר נמוך יותר. העובדה שאצילי מגיע כשחקן חופשי מאל עין, וגם יקבל סכום כספי כפיצוי, גורמת לו להתפשר. הסיכום בין הצדדים הושג הלילה (בין חמישי לשישי) ולכן מכבי חיפה מנסה להאיץ לסיכום.

יש כאן סוגיית מס. עומר אצילי (שלומי גבאי)

בקפריסין דווח אתמול שאצילי יעבור בקרוב לאומוניה ניקוסיה. בסביבתו של השחקן טוענים כי הוא מתלבט וממתין להצעה האחרונה של מכבי חיפה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בן 26/07/2024 10:30
    הגב לתגובה זו
    איפה אני ואיפה הם..
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.