עומרי גנדלמן
צילום: גנט טוויטר

לאחר הצמד אתמול: כמה שווה עומרי גנדלמן וכמה הוא מרוויח?

קשר גנט הישראלי סייע לקבוצתו להבטיח נקודה במשחק אמש. שווי השוק שלו בפנים
יובל כרמל |

עושה לנו כבוד: הליגיונר עומרי גנדלמן כבש אמש (שבת) צמד בכורה במדי גנט בליגה הבלגית במשחקה נגד ווסטרלו שנגמר בתוצאה 2:2, כולל שער שוויון דרמטי מהקרן בדקה ה-97.

גנדלמן בן ה-23 סידר לקבוצתו נקודה חשובה, כאשר היא ממוקמת במקום הרביעי, 12 נקודות מאחורי רויאל אוניון שבצמרת. הקשר הישראלי כבר מצא את הרשת במדי הבלגים כשכבש 2  שערים בקונפרנס ליג, כשגנט סיימה את שלב הבתים במקום השני והוגרלה נגד מכבי חיפה בפלייאוף ההעפלה לשמינית הגמר.

גנדלמן נגד מכבי ת"א העונה (גנט טוויטר)

גנדלמן גם מרבה לבשל עבור גנט, כשתרם 5 כאלו עד כה. לשם השוואה, בכל 110 ההופעות שרשם עבור מכבי נתניה, בישל גנדלמן שער אחד בלבד (וכבש 10 שערים).

הקשר שגדל במחלקת הנוער של היהלומים שבר את שיא ההעברות שלהם אי פעם כשנמכר לבלגים עבור 2.4 מיליון אירו ו-15% ממכירה עתידית. גנדלמן קיבל חוזה בקבוצה עם שכר של 450 אלף אירו לעונה.

בנבחרת ישראל הצעירה רשם גנדלמן 14 הופעות בהן כבש 4 שערים, כשבנבחרת הבוגרת רשם הופעת בכורה לפני כשנתיים ולא שיחק מאז. שוויו של הקשר הצעיר מוערך כיום ב-2 מיליון אירו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.