המחליף של מסי? ברצלונה מעוניינת בכישרון העל של ארגנטינה
הארגנטינאי אמנם זכה עם ריבר באליפות המקומית, אך הצהיר כי הוא לא מעוניין להמשיך במועדון בו גדל. קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי וצ'לסי הביעו עניין, אך מי שנראת לרצינית ביותר היא דווקא ברצלונה, שלמרות בעיות פייר פליי תהיה מוכנה לשלם את סעיף השחרור של השחקן, שעומד על 25 מיליון אירו. אם המהלך יצא לפועל, הקטלונים יוותרו על קנייה של ז'ואאו פליקס המושאל, שמדשדש במדי הקבוצה. גם אצ'יברי עצמו מעוניין במהלך, כשהוא מחזיק בחוזה עד דצמבר 2024. השחקן יוכל להימכר בקיץ או לעזוב בחינם בעוד כשנה ולהצטרף לקבצתו של צ'אבי. המאמן הספרדי דיבר על הקשר המוכשר בפומבי, כשקרא לו "כישרון על" ו-"כדורגלן שונה בנוף". עד כה רשם השחקן 6 הופעות במדי ריבר פלייט ובישל שער אחד, כששווי השוק שלו עומד על 12 מיליון אירו - פי 4 לעומת שוויו בקיץ, שעמד על 4 מיליון אירו.Lionel Messi vs. Brazil 🤝 Claudio Echeverri vs. Brazilpic.twitter.com/c63H3Tbr0f
— Roy Nemer (@RoyNemer) November 24, 2023
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
