הערב העצוב של רשת: 6% למהדורה, רק 4% בלב הפריים-טיים
עוד ערב שברשת ירצו לשכוח. בלב ליבו של הפריים טיים, החלק הראשון מבין שניים של "קעקועים" עם אסף גרניט (שיתוף פעולה של רשת עם HOT), רשם 4%, פי חמישה פחות מחתונה ממבט ראשון (קשת) שהניבה 20.2%. הנתון המעניין של הערב: ההפסד של מכבי חיפה למכבי ת"א (ספורט5) רשם רייטינג גבוה של 8%.
ורגע לפני כן, חדשות 13 הסתפקה ב-6%, מול 14.1% פושרים אגב למהדורת חדשות 12.
בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) הניבה 14%, חי בלילה (קשת) קיבלה 8.1%, הצינור (רשת) והיום שהיה (רשת) כמעט לא היו נוכחות במשחק – עם 3.9% ו-2.9% בהתאמה, "תודות" לפריים החלש מאד.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4.4%
העולם הבוקר (רשת) - 2.8%
פרה פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף - 6.5%, שש עם - 7.3%, תוכנית חיסכון - 10.3%
- 8.קעקוע נראה לאדם נורמטיבי כהרס הגוף (ל"ת)צחי 11/05/2022 12:01הגב לתגובה זו
- 7.נתן 11/05/2022 11:04הגב לתגובה זוהיכן נתוני 11 - 14 ?!
- 6.איילה חסון משפיעה לרעה על הרייטינג של כל הערוץ (ל"ת)tuh 11/05/2022 10:14הגב לתגובה זו
- 5.רמי 11/05/2022 10:03הגב לתגובה זוהלוואי ויסגרו.ממציאים חדשות בשביל שיהיו סקופיםהאם אריק שרון מעשן סמים? אתה משתגע...קונה עיתון...באמצע כתוב ..לא
- 4.לא צופה בחדשות 12/13 11/05/2022 10:01הגב לתגובה זוכולם מכירים את סיפור ההתעלמות של התקשורת מהמוזיקה המזרחית במשך שנים. מה 'קרה ב -10 שנים האאחרונות שהכל התהפך ? כסף כמובן. הכל התחיל בימים שהרינגטונים עלו כסף ומנכלי חברות הסלולר הבחינו כי מה שהכניס להם הכי הרבה כסף זה לא שלוםחנוך ואפילו לא שלמה ארצי אלא זמרים מזרחים אפילו האלמונים שבינהם ואז הסכר נפרץ. עדיין מחכה לערוץ שיבין שמהדורת חדשות אובייקטיבית בלי שופרות כמו אברמוביץ/רינה מצליח/נדב אייל וכו יגרוף את כל הקופה
- 3.איך יודעים שהנתונים האלה מדויקים ונכונים? (ל"ת)יוסי 11/05/2022 09:47הגב לתגובה זו
- 2.הציבור לא פראייר 11/05/2022 09:43הגב לתגובה זומדברים ברגליים
- 1.ברור, מי רוצה לראות חדשות של שקרנים? (ל"ת)דויד 11/05/2022 09:35הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.51% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.51% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
