לייטריקס הישראלית תשתף פעולה עם משפחת קרדשיאן של הטיקטוק
אם אתם מעל גיל 25 סביר להניח שלא שמעתם על משפחת ד'אמיליו האמריקאית, שנחשבת למשפחה המפורסמת בטיקטוק. אך כנראה שהילדים שלכם מכירים כל סרטון שלהם - ועכשיו הם הופכים לשותפים של סטארט-אפ ישראלי.
חברת ההיי-טק הישראלית לייטריקס (Lightricks), שמפתחת כלי מובייל לעריכה, עיצוב ועיבוד של תמונות ווידאו עבור יוצרי תוכן, תשתף פעולה עם בני המשפחה הבולטת ביותר בטיקטוק, משפחת ד'אמיליו.
בני המשפחה מצטרפים לחברה כשותפים, שגרירים ובעלי מניות. ההורים היידי ומארק ובנותיהם דיקסי וצ'ארלי – האחות הצעירה הנחשבת לכוכבת הטיקטוק הגדולה בעולם - יצטרפו כיועצים אסטרטגיים.
בספטמבר החברה השלימה סבב גיוס רביעי של 130 מיליון דולר לפי שווי של 1.9 מיליארד דולר, והודיעה שמרבית ההון שגויס יופנה למהלכים שיבססו את החברה כפלטפורמה ו-one stop shop להשראה, יצירתיות ומונטיזיציה עבור יוצרי תוכן. Lightricks תמשיך להאיץ את צמיחתה על-ידי פיתוח כלים נוספים, רכישת חברות, שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן מוערכים, השקת מהלכים עסקיים חדשים ויצירת תוכן מקורי.
- יותר מ-1,500 הייטקיסטים ישראליים הצטרפו למועדון המיליונרים בדולרים
- הרפורמה במס להייטק היא צ'ופר לקרנות הון סיכון - וממש לא להייטק עצמו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
משפחת ד'אמיליו הוזמנה על ידי החברה, לביקור בישראל. בין היתר, המשפחה תפיק יחד עם צוותי הפרודקט והקריאייטיב תוכן ייעודי ויספקו פידבק באופן קבוע על מהלכים בתוך החברה בתחומים אלה.
לצ'ארלי ד׳אמיליו בת ה-17 יש כ-135 מיליון עוקבים בטיק טוק, והיא הוכתרה כ"מלכת הטיק טוק" על ידי הניו יורק טיימס. בשנת 2020 הופיעה ברשימת 30under30 של פורבס וברשימת 40under40 של מגזין פורצ'ן והייתה האדם הצעיר ביותר שהופיע ברשימה זו אי פעם.
דיקסי ד׳אמליו החלה קריירת שירה והוציאה סינגל שזכה למעל ל- 86.1 מיליון האזנות בספוטיפיי, היידי היא צלמת ומאמנת אישית ומארק הוא פוליטיקאי ואיש עסקים. למשפחת ד׳אמיליו יש תוכנית טלוויזיה - The D'Amelio Show אשר משודרת בחברת הסטרימינג HULU.
- פורטיסימו רוכשת את MyVisit - מערכת לניהול תורים
- איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
בנוסף, החברה הודיעה על חשיפת LinkInBio – כלי מיוחד עבור יוצרים שפועלים במספר פלטפורמות, אשר מתעל את כל הנכסים הדיגיטליים שלהם למקום אחד, כך שעוקבים יוכלו לראות את כלל הפעילויות הדיגיטליות שלהם במבט אחד, ויאפשר ליוצרים לבצע בקלות יותר מוניטיזציה לתוכן שלהם. בני משפחת D'Amelio יצרו עיצובים ייעודיים, שהעוקבים שלהם יוכלו לאמץ לטובת העמודים האישיים שלהם. כמו כן, בני המשפחה ישתמשו באופן בלעדי ב-LinkInBio של Lightricks בכל עשרות החשבונות שלהם ברשתות החברתיות.
בנוסף, הד׳אמיליוס ו- Lightricks חושפים היום את The247 - מגזין מקוון עבור יוצרי תוכן חדשים וותיקים, שבו יוכלו לקבל השראה ועצות מיוצרי תוכן מובילים. במגזין יפורסמו תכנים יחודיים של הד׳אמיליוס, שיחלקו עם מעריצים ועוקבים תובנות, עצות והצצה למאחורי הקלעים של תהליכי יצירת תוכן.
"משפחת דאמיליו היא פורצת דרך ומעוררת השראה בקרב יוצרים בכל העולם", אמר ד"ר זאב פרבמן, ממייסדי Lightricks ומנכ"ל החברה. "אנו נרגשים שהד׳אמיליוס מצטרפים לצוות האסטרטגי של Lightricks ויסייעו לנו לבנות את הכלים והמשאבים הנדרשים ליוצרי תוכן ובניית המותג האישי שלהם. ביחד עם משפחת ד׳אמיליו, נעבוד על תהליכי הפיתוח והקריאייטיב של המוצרים שלנו ונקדם יחד אסטרטגיה אשר שמה את היוצרים במרכז״.
משפחת ד׳אמיליו: "אנו נלהבים ליצור ולעורר השראה בקרב יוצרים, המעוניינים לשתף את התכנים שלהם עם שאר העולם. במסגרת הצטרפותנו ל-Lightricks אנו יכולים לתמוך בדור הבא של יוצרי תוכן ולהצית אצלם רעיונות חדשים ולהחיות אותם. אנחנו מתרגשים לקחת חלק ולתמוך בפיתוח ובעיצוב הכלים הללו, אשר יעצימו יוצרי תוכן ויגרמו להם ללכת בעקבות התשוקות שלהם ולמצוא השראות חדשות ליצירות שלהם".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
