פאודה
צילום: אוהד רומנו באדיבות yes

אקזיט מהסרטים: יוצרי "פאודה" מכרו את חברת ההפקה ב-50 מ' ד'

ליאור רז ואבי יששכרוף מכרו את חברת ההפקה פאראוויי רוד לחברת קנדל מדיה שבראשה עומדים שני בכירים לשעבר בדיסני. עפ"י הערכות, רוב העסקה היא במניות

אלכסנדר כץ | (4)

חברת קנדל מדיה הודיעה היום (יום ג') על רכישת חברת ההפקה פאראוויי רוד שבבעלותם של יוצרי פאודה, ליאור רז ואבי יששכרוף. על פי דיווחים בארה"ב, שווי העסקה עומד על כ-50 מיליון דולר, אולם הערכות גורסות כי רוב העסקה אינה במזומן, אלא במתן מניות לרז ויששכרוף. 

חברת פאראוויי רוד הפיקה את פאודה, שבעונה הראשונה הייתה שייכת ל-yes, ובהמשך נכנסה להפקה כשותפה גם נטפליקס. החברה הפיקה עבור נטפליקס את "פגע וברח", אולם לאחר העונה הראשונה הוחלט לא להפיק עונה נוספת. בהודעה שפורסמה נמסר כי העונה הרביעית של פאודה שתשודר בהמשך השנה ב-yes, תעלה במקביל גם בנטפליקס, ואילו בית ההפקה עובד בימים אלו על שתי הפקות נוספות – הסרט "המצור על בית לחם" שנמצאת בהפקה ופיצ'ר ריגול עבור ערוץ שואו-טיים האמריקאי.

קנדל מדיה האמריקאית נמצאת בבעלותם של שני בכירים לשעבר בקבוצת WALT DISNEY (סימול: DIS), טום סטאגס וקווין מאייר. מי שעומד מאחוריה היא חברת ההשקעות האמריקאית בלקסטון, שפתחה בשנה שעברה נציגות בישראל תחת ניהולה של מנכ"לית לאומיטק לשעבר, יפעת אורון.

הפריחה של חברות הסטרימינג השונות, מחייב אותן למצוא תכנים ומהר. החברות השונות, ובראשן נטפליקס ודיסני, הפכו לרוכשות התוכן הגדולות בעולם, כך שהן גם רוכשות בתי הפקה שכבר מייצרים תוכן ומחזיקים בספריית תוכן.

מאייר וסטאגס מסרו בתגובה כי "ליאור ואבי הם מספרי סיפור ברמה בינלאומית, שמייצרים תוכן מרתק שפונה לקהל רחב. השניים הם סוג השותפים שאנחנו ובלקסטון מחפשים לתמוך בהם, ואנחנו מתרגשים לעבוד איתם".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    עיראקי מחושב 11/01/2022 21:54
    הגב לתגובה זו
    יצרו פיצוץ
  • 3.
    מה הבעיה ? שימכרו את המניות ויהיה להם $ (ל"ת)
    בן 11/01/2022 21:06
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תותחי על אלופים (ל"ת)
    אנונימי 11/01/2022 20:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קיבלו כסף או נייר אלקטרוני? (ל"ת)
    לממש 11/01/2022 20:22
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״