Bizzabo קונה את Kilk בתחום המכשור הלביש ב-13.5 מיליון דולר
Bizzabo המפתחת מערכת הפעלה לחוויות בכנסים עסקיים תרכוש את חברת Klik ממונטריאול, בתמורה ל-13.5 מיליון דולר. החברה הנרכשת פיתחה טכנולוגיה לבישה חכמה (smart wearables).
למעשה, הפיתוח של קליק הוא מכשיר זעיר בגודל של מטבע, המתחבר אל תגי השם של אורחים בכנסים ומאפשר תקשורת דו כיוונית, כולל בקרת כניסה ״ללא מגע״, החלפת פרטי קשר, העברת משובים, איסוף פרטי קשר למציגים ועוד. לקוחותיה של Klik כוללים חברות כמו Airbnb, MIT ועוד.
עוד הסבירה קליק כי הטכנולוגיה תסייע למארגני אירועים למדוד ולהגביר את האינטראקציות בין המשתתפים, המציגים ונותני החסויות במרחב הפיזי. הרכישה תאפשר ל-Bizzabo לחבר את החוויה הפיזית והווירטואלית ולגשר על פער איסוף המידע שקיים בכנסים הפיזיים, טוענים בצד הרוכש.
״שמנו לעצמנו כמטרה לעצב את מערכת ההפעלה כך שמארגני אירועים יוכלו להתמקד ביצירת חוויות משמעותיות ופרסונליות עבור הלקוחות שלהם - משתתפי האירועים, נותני החסויות, המציגים והדוברים״, אומר ערן בן-שושן, מייסד שותף ומנכ״ל Bizzabo. ״עם הטכנולוגיה החדשנית והצוות המנוסה של Klik אנחנו מאיצים את המרוץ לייצר חזון וסטנדרט חדש לחוויות באירועים מכל הסוגים״.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הצוות של Klik יצטרף ל-Bizzabo במשרדי החברה החדשים שיפתחו במונטריאול, קנדה. זהו המשרד החמישי של ביזאבו לאחר שבשנה האחרונה פתחה משרד בלונדון כדי להרחיב את פעילותה באירופה.
חברת הסייבר Wiz משלימה סבב השקעה בהיקף של 200-300 מיליון דולר
חברת הסייבר Wiz של אסף רפפורט משלימה בימים אלה סבב גיוס של 200-300 מיליון דולר, לפי שווי גבוה מ-10 מיליארד דולר, זאת אחרי שלפני שנה גייסה החברה 300 מיליון דולר לפי שווי של כ-10 מיליארד דולר. עד היום גייסה וויז כ-900 מיליון דולר. הפעם מדובר ככל הנראה בסבב סקנדרי, במסגרתו מוכרים חלק מהמשקיעים הוותיקים בחברה חלק מהחזקותיהם למשקיעים חדשים, כך שלמעשה אין מדובר בגיוס כספים לתוך קופת החברה. לפני כשבועיים הודיעה Wiz מודיעה על רכישת הסטארט אפ הישראלי Gem Security (ג'ם סקיוריטי) בסכום של 350 מיליון דולר. ג'ם מציעה יכולות Cloud Detection and Response (CDR) - זיהוי ותגובה בזמן אמת למתקפות בענן, שמאפשרות לארגונים וצוותי ניטור ובקרה (SOC) לקצר את משך התגובה בעת מתקפה על תשתיות הענן. וויז, שפועלת בתחום אבטחת הענן ופיתחה פלטפורמת Cloud Native Application Protection Platform (CNAPP), גייסה עד כה כ-900 מיליון דולר, כאשר קצב המכירות שלה ARR בשנה האחרונה עמד על 350 מיליון דולר.
