אקזיט נוסף - סלנו נמכרת לרנסנס היפנית תמורת 315 מיליון דולר
Renesas היפנית נכנסת לישראל עם רכישה ראשונה של הסטארט-אפ Celeno תמורת 315 מיליון דולר. Renesas היא ספקית מובילה של פתרונות מתקדמים של מוליכים למחצה ורכישת סלנו (Celeno Communications), המספקת פתרונות Wi-Fi חכמים תרחיב ותשלים את סל המוצרים שלה.
תמורת הרכישה כולל סכומים שישולמו לפי עמידה במספר יעדים לפי התנאים הסופיים של ההסכם. הרכישה מרחיבה באופן משמעותי את סל פתרונות הקישוריות של Renesas אליהם יתווספו טכנולוגיות ה-Wi-Fi והתוכנה המובילות בתעשייה של Celeno.
Celeno מציעה מגוון של פתרונות לתקשורת אלחוטית ובהם מערכות על שבב לתקשורת Wi-Fi ופתרונות תוכנה עבור שווקים כגון: רשתות ביתיות עתירות ביצועים, בניינים חכמים, השוק הארגוני, התעשייתי ועוד. המערכת על שבב של סלנו היא הקומפקטית ביותר הקיימת בשוק לרשתות Wi-Fi 6 ו-6E ומספקת קצב תעבורה יוצא דופן ואבטחה משופרת עם שיהוי נמוך וצריכת הספק נמוכה.
אחת הטכנולוגיות של סלנו היא Doppler Imaging , טכנולוגיית דימות מבוססת Wi-Fi בעלת רזולוציה גבוהה שנותנת פתרון לטיפול באוכלוסייה המבוגרת ולמטופלים בבית לצד מערכות אבטחה ביתיות, מערכות נהיגה בטוחה ולמפעלים דיגיטליים ומקושרים.
- יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס
- כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הטכנולוגיה של סלנו מציגה את האנשים והאובייקטים במרחב, עוקבת אחריהם ומנתחת את תנועתם ומיקומם באמצעות רשת Wi-Fi סטנדרטית ומבטלת את הצורך במספר גדול של מצלמות או חיישנים בסביבות ביתיות ובבניינים מסחריים.
Renesas נחשבת לספקית הגדולה בעולם של מיקרו-מעבדים, מציעה מגוון רחב של מעבדי MCU/MPU/SoC בעלי צריכת זרם נמוכה, חיישנים וטכנולוגיות לניהול הספק. היכולות המוכחות של Celeno בתחומי ה-Wi-Fi והתוכנה משלימות בצורה מיטבית את היכולות של Renesas. המיזוג בין שתי החברות יוצר סל פתרונות משולבים ומקיף מקצה לקצה המתמודד עם השווקים הצומחים במהירות של אפליקציות לקישוריות בהספק נמוך כמו: IoT, תעשייה, תשתיות ותעשיית הרכב.
"העסקה שהכרזנו עליה היום מדגישה את המחויבות המתמשכת שלנו לשפר ביצועים ויעילות במערכות אלקטרוניות", אמר היידטושי היבאטה, נשיא ומנכ"ל Renesas. "בהמשך לרכישת חברת Dialog שהרחיבה את סל פתרונות הקישוריות שלנו, ההצטרפות של Celeno מספקת לנו יכולות נוספות בתחום קישוריות ה-Wi-Fi ובאמצעותם נוכל לספק פתרונות לקישוריות מקצה לקצה הן לנתבים והן למכשירי קצה מחוברים. Renesas נמצאת עתה בעמדה חזקה לנצל את ההזדמנויות הרבות הנובעות מהצמיחה המהירה של תחום הקישוריות והביקוש שיוצר העולם המקושר".
- אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
- מה קורה בהייטק הישראלי - מפטרים או מגייסים? הנה התשובה
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מה קורה בהייטק הישראלי - מפטרים או מגייסים? הנה התשובה
"הרכישה היא מהלך משמעותי הן ללקוחות שלנו והן לעובדים שלנו. העומק והעוצמה שלנו המשולבים עם סל הפתרונות המשובצים המובילים של Renesas יאפשרו לנו לבנות ביחד תחומי צמיחה חדשים שנוכל לכוון אליהם את מאמצינו", מסר גלעד רוזן, נשיא ומנכ"ל Celeno. Renesas" תספק לנו יכולות גם בתחומי השיווק והמכירות שיביאו את מוצרינו למגוון רחב יותר של לקוחות".
- 1.בהצלחה לחברת סלנו ולעובדיה !! (ל"ת)זכרוני 28/10/2021 10:20הגב לתגובה זו
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
הונאה ברשת (AI)המלחמה בהונאות: TrueScontrol סטארט-אפ ישראלי יקבע אם האתר אמין; למה זה חשוב?
על רקע ההונאות והאכזבה משירותים ומוצרים שמקבלים ברשת האינטרנט, פותח מנגנון שיספק קוד אימון לאתרים ולאנשי מקצוע; המטרה: לצמצם את ההונאות בתחום הזה ולייצר לעסקים אמינים גושפנקא אובייקטיבית שתוכר על ידי הציבור
בעשור האחרון הכלכלה הדיגיטלית צמחה בקצב מואץ, אך במקביל צמחה גם תופעה שפוגעת ישירות בשורה התחתונה של עסקים שמשתמשים בדיגיטל: הונאות שגורמות לשחיקת האמון ברשת.
צרכנים נחשפים לאינספור אתרים, בעלי מקצוע ושירותים מקוונים אך מתקשים לדעת מי מהם אמין, מוסמך ובעל זהות ברורה. התוצאה היא לרוב היסוס, נטישת עסקאות ופגיעה בהכנסות של העסקים האלו. על הרקע הזה הוקם הסטארט־אפ הישראלי TrueScontrol שמבקש להתמודד עם הבעיה דרך מתן ביטחון לגולשים.
מנהלי החברה, גל חזיזה ושחר ישראל בוטבול מסבירים כי התופעה של בריחת לקוחות מעסקים בגל חוסר אמון הובילה אותם להבין שהציבור רוצה קוד אימון ולא להסתמך על הבטחות וה"יהיה בסדר" המוכר. הם רוצים לדעת שהעורך דין, יועץ מס, מכונאי, טכנאי מחשבים הוא אמין ואת זה הם מתכוונים לספק להם דרך TrueScontrol.
הם יצרו שכבה אוטומטית עם תוספת של אימות אנושי מול בעלי האתר ונותני השירותים וכך הם מעבדים והופכים את המידע שהתגבש אצלם למדד אמון.
- יועץ מס זייף מסמכי מילואים כדי לחמוק מתשלום מס- יצא ל"שרת" בעזה מהבית
- רשות ני"ע מזהירה: כך תזהו הונאות השקעה בעידן ה-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אובדן אמון = אובדן הכנסות
מחקרים רבים מצביעים על קשר ישיר בין רמת אמון לבין החלטות רכישה. אתרים שאינם נתפסים כאמינים סובלים משיעורי נטישה גבוהים, יחס המרה נמוך ופגיעה במוניטין לטווח ארוך. זה נכון לכל סוגי האתרים, גם אתרי תוכן וגם אתרים של אנשי מקצוע. בעולמות שבהם השירות ניתן מרחוק כמו: מסחר מקוון, ייעוץ, רפואה, משפטים והנדסה, חוסר הוודאות הופך לחסם כלכלי של ממש. עסקים לגיטימיים נאלצים כיום "להוכיח את עצמם" שוב ושוב רק משום שהצרכן אינו יודע להבדיל בינם לבין גורמים מתחזים וכאן הפתרון של TrueScontrol יכול לספק להם מענה טוב.
