
צילום: istock
דו"חות ספוטיפיי - מספר המשתמשים גדל, ההכנסה למשתמש ירדה
חברת שירותי המוזיקה והפודקאסטים מציגה גידול של 31% במספר המשתמשים הפעילים באופן חודשי, אך מספר מנויי הפרימיום מאכזב. ברבעון האחרון ביצעה החברה רכישות חוזרות בהיקף של 186.9 מיליון דולר
ספוטיפיי, ספקית שירותי המוזיקה הדיגיטלי של שירים ופודקאסטים, מרכזת הערב עניין ברקע לדו"חות שפרסמה היום החברה לפני תחילת המסחר. מניית החברה הגיבה בירידה של 0.3% לאחר עלייה של קרוב ל-40% מתחילת השנה הנוכחית. החברה מדווחת כי מספר המשתמשים הפעילים באופן חודשי (“MAUS”) הסתכם בכ-232 מיליון משתמשים, עלייה של 29% בחישוב שנתי, וגבוה מהתחזיות הקודמות של החברה שעמדו בטווח של 222-228 מיליון משתמשים. מתוך נתון זה, כ-108 מיליון משתמשים מוגדרים כ"משתמשי פרימיום", עלייה של 31% בחישוב שנתי, אך קצת נמוך מהצפי בשוק. מבחינה גיאוגרפית, כ-36% מהמנויים של החברה מגיעים מהשוק האירופאי, וכ-28% מצפון אמריקה.
פילוח משתמשי החברה לפי אזורים גיאוגרפיים
- 1.שימו לב ל 02/08/2019 02:24הגב לתגובה זושימו לב לתשואת אג"ח ישראל 10 שנים *כרגע 1.153%