מנכ"ל ננו דיימנשן לקראת כנס המשקיעים של Bizportal: "מצפים לצמיחה"

מנכ"ל החברה על החולשה במניה: "אני בטוח בחוזקה של החברה וביכולתה להציג צמיחה/ התחייבתי לרכוש מניות מהמשכורת שלי 6 חודשים"
תוכן מקודם | (6)

חברת ננו דיימנשן הדואלית (סימול: NNDM) תציג מחר (ב') בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal. החברה, הנסחרת בבורסה בתל אביב ובנסדא"ק, עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מדפסות תלת מימד לעולם האלקטרוניקה. ברבעון האחרון של שנת 2017 החלה החברה למכור בעולם את מוצר הדגל, מדפסת התלת מימד DragonFly2020 Pro.

"באמצעות מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro אנו שואפים לשנות את שוק פיתוח האלקטרוניקה ולאפשר לחברות לשלוט על תהליכי הפיתוח שלהן. מדפסת החברה מאפשרת למהנדסים להדפיס בתלת מימד מתכות מוליכות ופולימרים במקביל לטובת ייצור מעגלים אלקטרוניים, סנסורים, אנטנות, התקני חיבור יצוקים, ומוצרים חדשניים נוספים. בכך ניתן לקצר את תהליכי הפיתוח, להגן על הקניין הרוחני, להעמיק את החדשנות ולייעל את תהליכי הפיתוח", מציין עמית דרור, מנכ"ל החברה.

היכן עומדת החברה היום?

"התחלנו במכירות מסחריות ברבעון האחרון של 2017, ואנו עדים לצמיחה הנובעת מתשתית המכירות ורשת המפיצים הרחבה שאנו בונים ומצפים להגדיל את הצמיחה באופן עקבי רבעון אחר רבעון. המכירות המסחריות של מדפסת התלת מימד DragonFly2020 Pro נתמכות כעת ע"י 10 מפיצים ברחבי העולם, לרבות שני מפיצים מובילים בארה"ב. לאחרונה הודענו על הרחבת הנוכחות באזור האסיה - פסיפיק עם מכירות נוספות של מדפסת התלת ממד, מפיצים חדשים ומינוי דירקטור מכירות בהונג קונג".

בשני הרבעונים הראשונים בהם החלה החברה את מכירותיה המסחריות, הציגה הכנסות כוללות של מעל 1 מיליון דולר. ברבעון הראשון של 2018, ביצעה החברה גיוס הון ציבורי בארה"ב במסגרתו גייסה כ-13.8 מיליון דולר. בין משקיעי החברה נמנים הגופים המוסדיים הפניקס ואילים קרנות נאמנות.

האם ניתן לומר שהמכירות מתקדמות בקצב איטי יחסית?

"ננו דיימנשן מובילה היום את החדשנות בתחום additive manufacturing והינה השחקן הראשון שנכנס לשוק זה עם פתרון לאלקטרוניקה מתקדמת בצורה מסחרית. כחברה המביאה מוצר חדשני, ראשון מסוגו בתחום, ישנם תהליכים שיווקיים הנדרשים על מנת להגדיל את המודעות למוצר החדש בקרב קהלי היעד שלנו. בשנה האחרונה, אף בטרם התחלת המכירות המסחריות, השקענו משאבים רבים, הכוללים פתיחת מרכזי תצוגה (בארה"ב וישראל), בניית תשתית איכותית של מפיצים מרחבי העולם, שותפים אסטרטגיים, השתתפות בתערוכות ועוד. חשוב להבין שאנו מוכרים מוצר טכנולוגי מתוחכם מאוד בעל תג מחיר של כ-250 אלף דולר ליחידה. לקוחותינו הפוטנציאליים נוהגים להתנסות במוצר לפני הרכישה, אנו עדים לכך ברמת עניין הולכת וגוברת במרכזי התצוגה של החברה. בנוסף, החברה מציגה גידול מתמיד בבסיס לקוחותיה, עם יותר ויותר חברות וארגונים מובילים הרוכשים את המדפסת. אנו מצפים להמשיך להציג גידול בקצב המכירות ולהעמיק את נוכחות החברה בשוק".

עושה רושם שהחברה מתקדמת יפה, חברת המחקר אדיסון סיפקה לחברה המלצת "קנייה" במחיר 2.98 שקל, אך הדבר לא בא לידי ביטוי במניית החברה הסובלת ממומנטום שלילי, איך אתה מסביר את זה?

"החברה נמצאת במסלול הנכון להרחבת המיסחור ולשיתופי פעולה נוספים עם גופים מובילים בתעשייה, כפי שעשינו עם חברת SOLIDWORKS, Dassault Systèmes. כמנכ"ל החברה, המעורב בכל התהליכים הפנימיים בחברה, אני רואה מקרוב ויום יום את עבודה המאומצת הנעשת על מנת להצעיד את החברה קדימה. מדובר בתהליכים שלפעמים קשה לתקשר אותם מול המשקיעים, ואני מאמין שאת פירותיהם נציג למשקיעים במהלך הרבעונים הבאים".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לצערי רמה נמוכה של מגיבים.שוק ההון לא מתאים לכם. (ל"ת)
    אזרח 10/06/2018 20:34
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יאללה עוד 500% ואני מחזיר את ההפסדים... (ל"ת)
    א 10/06/2018 20:29
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יוסי 10/06/2018 17:34
    הגב לתגובה זו
    לא חושב שאחרי כל השינויים בהנהלת החברה (תראו את המצגות האחרונות איך כבר אין סמנכ"ל פיתוח, אין סמנכלי"ת חומרים וכימיה וכו') שזה סתם מרצונו הטוב של המנכ"ל לוותר על המשכורת אלא ניסיון נואש אחרון. נחיה ונראה
  • 2.
    מקווה שיסביר למשקיעים למה הפסידו במניה כמעט 100% (ל"ת)
    משקיע 10/06/2018 15:27
    הגב לתגובה זו
  • ציפו להרבה קיבלו מעט (ל"ת)
    אילן 10/06/2018 16:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חמו 10/06/2018 14:04
    הגב לתגובה זו
    בכל חברה נורמלית כבר היו מגלגלים אותו מהמדרגות. חוץ מהחברה שבה שרם יושב הדירקטוריון.

למה קמהדע הישראלית מקדימה את הענקיות בפיתוח נוגדנים לקורונה, ואיזה מוצרים נוספים יש לחברה בקנה?

פימי ראתה פוטנציאל גדול בקמהדע והשקיעה בה ובינתיים קמהדע מספקת את הסחורה – האם זו רק ההתחלה?    

קמהדע במונחים מקומיים היא חברה גדולה ומצליחה. היא בין החברות הישראליות הבודדות שהצליחו לקבל אישור מה-FDA לתרופות שפיתחה. . בראייה עולמית מדובר בחברה קטנה יחסית, אז איך זה שהחברה הישראלית הקטנה עשויה לעקוף את ענקיות התרופות במציאת פתרונות לקורונה? זאת כנראה הטכנולוגיה. בשיחה עם מנכ"ל החברה, עמיר לונדון,לקראת כנס המשקיעים  הוא מסביר מה הסוד של החברה ומהם מנועי הצמיחה העתידיים שלה       הפתרון שלכם לטיפול בוירוס הקורונה - שימוש בפלזמה של חולים כדי להפיק נוגדנים - נעשה במקביל גם בחברות אחרות, מה הייחוד שלכם?
  • לקמהדע תהליך ייצור ייחודי המאפשר לטהר הנוגדנים לקורונה מפלסמה בקצב מהיר יחסית. החברה משתמשת לפיתוח וייצור המוצר בניסיון המצטבר רב-השנים שלה ובטכנולוגיית האימיונגלובולינים המתקדמת שלה, המאושרת ע"י ה FDA.
  האם מדובר בפתרון שייתן מענה כולל לאוכלוסייה המקומית במקרה של גל שני?
  • הטיפול מיועד בשלב זה לחולים קשים ובינוניים. איננו מעריכים כי הטיפול יהיה מיועד לכלל האוכלוסיה.
  • היקף הייצור וזמינות הטיפול לחולים תלויה בעיקר בכמות הפלסמה שנאספת ממבריאים ובקיבולת הייצור של קמהדע.
  להרשמה לכנס לחצו כאן   דיווחתם על שת"פ עם חברה אמריקאית כדי לשכפל את הפתרון גם בארה"ב - איך אתם מתקדמים שם?
  • קמהדע חתמה על הסכם שיתוף פעולה גלובלי במוצר נוגדן הקורונה עם חברת קדריון, שהינה גם השותפה שלנו במוצר נוגדן הכלבת לארה"ב.
  • קדריון אחראית על איסוף הפלסמה ממחלימים בארה"ב, והאיסוף הנ"ל החל.  המוצר עבור השוק האמריקאי ייוצר ע"י קמהדע מפלסמה שנאספת בארה"ב.
  • במסגרת תהליך פיתוח המוצר עבור השוק האמריקאי קמהדע וקדריון מתכננות להפגש עם ה- FDA להגדרת מתווה הפיתוח הנדרש
  מהם המוצרים הנמכרים של החברה, מה פוטנציאל המכירות שלהם?
  • לקמהדע פרוטפוליו של מוצרים מבוססי פלסמה הנמכרים במעל 25 מדינות, כולל שני מוצרים מאושרי FDA:
    • Glassia - חלבון AAT המיועד לטיפול במחלת ריאות כרונית הנובעת מחסר בחלבון.  היקף המכירות של קמהדע מהמוצר ב 2019 עמד על 73 מיליון דולר. שוק מוצרי ה AAT בעירוי (בעיקר בארה"ב ואירופה) העומד כיום על כ-1 מיליארד דולר בשנה, גדל בשנים האחרונות בכ- 6-8% לשנה. מכירות המוצר על ידי חברת טקדה (השותפה המסחרית של קמהדע למוצר זה בארה"ב) בשוק האמריקאי גדלו במהלך שנים אלו בשיעורים דומים. במהלך 2021 צפוי שינוי במודל הפעילות של קמהדע מול טקדה כאשר ייצור המוצר מתוכנן לעבור לאחריות טקדה אשר תשלם לקמהדע תמלוגים בעבור מכירות המוצר, בהיקף מוערך של 10-20 מיליון דולר לשנה בשנים 2022 עד 2040. 
    • KedRAB - נוגדן לטיפול באנשים שנחשפו לחיה הנגועה בכלבת. המוצר נמכר בארה"ב ע"י חברת קדריון שהינה שותפתה של קמהדע למוצר. מכירות המוצר ע"י קדריון בשוק האמריקאי ב 2019 עמדו על כ 31 מיליון דולר, המהווים כ 20% מכלל השוק. היקף מכירות זה כפול מהמכירות בשנה הקודמת 2018, שהיתה שנת ההשקה של המוצר בארה"ב. מכירות קמהדע לקדריון ב 2019 עמדו על כ 16 מיליון דולר. קמהדע צופה המשך גידול בנתח השוק ובמכירות של המוצר בארה"ב בשנים הקרובות. 
  • מלבד שני המוצרים המובילים הללו קמהדע מכרה ב 2019 בשווקים בינלאומיים אחרים עוד כ -10 מיליון דולר של מוצרי נוגדנים ייחודיים. לחברה פוטנציאל להגדלת מכירות אלו תוך הרחבת פריסתה הבינלאומית.
  • החברה מייצגת ומשווקת בישראל פרוטפוליו של מוצרים המיובאים על ידה לישראל משותפים בינלאומיים בהיקף מכירות שעמד ב 2019 על כ 30 מיליון דולר, שהיווה גידול של כ- 25% יחסית לשנה הקודמת. החברה צופה המשך צמיחה בפעילות זו בשנים הבאות בעיקר תודות להרחבת פרוטפוליו המוצרים.