פותחים ארנקים: המכירות הקמעונאיות בבריטניה זינקו לשיא מאז 2006
אולי היה זה מזג האוויר החמים שפקד את בריטניה ביולי, או אולי השמחה על הניצחונות בווימבלדון ובטור דה פראנס, וכמובן ההתלהבות הכללית לרגל לידת הנסיך החדש - מה שבטוח זה שהצרכנים הבריטים חזרו לחנויות ושלפו את הארנקים.
על פי נתונים סקר של איגוד החברות הקימעונאיות (BRC) ו-HSBC סך המכירות הקמעונאיות בבריטניה זינק ביולי ב-3.9%, כאשר המכירות בחנויות הזהות עלו ב-2.2%. קצב הגידול הכולל במכירות הקמעונאיות הוא המהיר ביותר שנרשם בבריטניה מאז יולי 2006.
"הזינוק במכירות הושפע ממזג האוויר החמים ומכך שהסוחרים הבריטים עבדו קשה על מנת להציע מבצעים אגרסיביים ומחירי דיסקאונט כבדים ללקוחות", כך אמרה עם פירסום הנתונים הלן דיקינסון, המנהלת הכללית של BRC שציינה כי מזג האוויר החם האיץ את המכירות בתחום הביגוד והמזון, וכי ארועי הספורט המוצלחים תרמו לטרנד הברביקיו שהתפשט ברחבי המדינה.
לעומת זאת במכירות באתרים המקוונים חלה האטה יחסית והן צמחו ביולי ב-7.9%, כמעט חצי מהצמיחה שנרשמה ביולי הקודם והסתכמה ב-15.6%.