מגייסת מזומנים: יורקוויל תשקיע בווקסיל בהיקף של עד 3 מיליון ד'

הסכם ההשקעה יהיה במנגנון ה-REPA, ולא יכלול מכירה בחסר של מניות. סמנכ"ל הכספים: "ההסכם יאפשר להאיץ את פיתוח מוצרי ווקסיל"
חן דרסינובר | (1)

חברת ווקסיל ביו מגייסת מזומנים באמצעות קרן ההשקעה יורקוויל. חברת הביומד, המפתחת חיסונים טיפוליים למחלת הסרטן ומחלות זיהומיות, הודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם השקעה עם קרן ההשקעות יורקוויל האמריקנית במנגנון REPA בהיקף כספי של עד 3 מיליון דולר. מנגנון ה-REPA יאפשר לווקסיל לקבל מימון שוטף, כנגד הקצאת מניות, שתבוצע לפי מחיר עבר בלבד (הידוע לחברה מראש ולפי תיזמון החברה בלבד). ווקסיל מדגישה כי המנגנון אינו כולל מכירה בחסר של מניות ומכאן שהוא אינו צפוי ליצור לחץ על מחיר המנייה. בנוסף, ווקסיל מעדכנת כי קיבלה הלוואה המירה למניות בהיקף של כ-300 אלף דולר. ווקסיל תקצה ליורקוויל כ-359 אלף אופציות של ווקסיל, מסידרה 1, במחיר מימוש של 4.6 שקל הניתנות למימוש עד ל-31 באוקטובר 2016. ג'וליין לוי, נשיא וסמנכ"ל הכספים של ווקסיל, הגיב לחתימה על הסכם ההשקעה. לדבריו, "אנו שמחים לדווח על הסכם שיאפשר לנו להאיץ את פיתוח מוצרי החברה בינהם החיסון הטיפולי IMMucin לטיפול בסרטן המילאנומה הנפוצה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חברה עם עתיד מובטח - במחיר רצפה ! (ל"ת)
    === וקסיל === 14/07/2013 15:44
    הגב לתגובה זו

הסכם הפצה ראשון לקולפלנט באיטליה - המניה קופצת

גיא בן סימון |
נושאים בכתבה ביומד

הסכם הפצה ראשון לקולפלנט באיטליה. חברת היוטכנולוגיה הישראלית העוסקת בפיתוח, ייצור, ושיווק מוצרים רפואיים מבוססי קולגן אנושי דיווחה היום על הסכם ראשון באיטליה לשיווק המוצר לריפוי פצעים Vergenix בארץ המגף. ההסכם מקנה בלעדיות באיטליה לתקופה של שנתיים, עם זאת ההסכם לא מהותי ושם המפיץ לא נמסר. המסחר במניה חודש בשעה 11:43 והמניה קופצת ב-2.7% במחזור של 700 אלף שקל - פי 2 מהממוצע היומי בחודש האחרון. המוצר המדובר מיועד לטיפול בפצעים כרוניים ובחתכים ניתוחיים, ומגיע בתרכובת של ג'ל להזרקה. הג'ל מבוסס קולגן אנושי של החברה, הוא מוזרק ישירות אל תוך הפצע וממלא אותו, ומאפשר הליך ריפוי עד לכדי סגירה מלאה של הפצע ללא תופעות לוואי כמו דלקות ואלרגיות. יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט: "חתימת ההסכם עם המפיץ האיטלקי מהווה עבורנו נקודת ציון חשובה בתהליך מימוש האסטרטגיה העסקית של החברה. כל זאת לאחר שהמוצר שלנו הוכיח יעילות קלינית בניסויים ולאחר שקיבלנו את אישור ה-CE המאפשר מכירות באירופה. בימים אלו אנו שוקדים על הקמת התשתית השיווקית על ידי קידום הסכמי הפצה נוספים באירופה, בין היתר, בדיאלוגים עם חברות הפצה, והתקשרויות עם רופאים הנחשבים למובילי דעה בתחום הרפואי של ריפוי מתקדם של פצעים. החברה פועלת להתקשרות עם מפיצים נוספים במדינות שונות באירופה, לשם הפצת המוצר".