מניית נייס מזנקת ב-3%: מרחיבה את השת"פ עם סיסקו

פתרונות ה-SmartCenter של נייס יוטמעו בשלושה מוצרים חדשים של סיסקו
אריאל אטיאס |

מניית נייס מטפסת היום (ב') לאחר שחברת הטכנולוגיה הישראלית הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם ענקית התוכנה סיסקו והטמעת פתרונות ה-SmartCenter שלה בשלושה מוצרים חדשים של סיסקו.

ההיצע החדש של נייס משלב את פתרונות סיסקו עם פתרונות נייס להקלטת אינטראקציות, ניהול איכות, ניתוח אינטראקציות מערוצי תקשורת רבים, ניהול כח אדם ואופטימיזצית תהליכים בזמן-אמת. המוצרים יוצגו בועידת שיתוף הפעולה השנתית של סיסקו אשר תתקיים במלון בילטמור בפיניקס, אריזונה, ב-16-17 בנובמבר, 2010.

סיסקו ונייס משתפות פעולה מאז שנת 2000. נייס משמשת כמפתחת פתרונות עבור חברת סיסקו ונוטלת חלק בתוכנית רשת המפתחים של סיסקו (CDN). בנוסף לשילובים החדשים, מקושרים פתרונות נייס גם למנהל התקשורת האחודה של סיסקו ולמוצרי מוקדי השירות הארגוניים האחודים.

פלטפורמת הקלטת המדיה של סיסקו להקלטת האינטראקציות של הלקוחות תקושר עם הפתרונות של NICE SmartCenter לניהול איכות, ניתוח אינטראקציות מערוצי תקשורת רבים ואופטימיזצית תהליכים בזמן-אמת. Cisco SocialMiner מאפשר הקלטה בזמן-אמת של עדכונים במדיה החברתית, ניהול קמפיין במדיה החברתית וניתוב העדכונים לצוות המתאים לטפל בהם.

נייס פועלת לשילוב פתרונות אנליטיים כדי לסווג את האינטאקציות באופן אוטומטי על פי נושאים ולספק ניתוחי עומק של בעיות כגון חוסר שביעות רצון ממוצר או שירות. ניתוח זה יעניק לארגונים תובנות חדשות על הדרכים בהן ניתן להביא להשפעה חיובית על חווית הלקוח ובסופו של דבר על השורה התחתונה של הארגון.

אודי זיו, נשיא קבוצת מוצרי האנטרפרייז בנייס אמר כי, "אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם סיסקו. תנופתה של סיסקו בשוק מוקדי השירות גוברת ואנו מצפים בכליון עיניים לספק לשיתוף הפעולה עם לקוחות של סיסקו פתרונות יחודיים אשר יסייעו בהגדלת ההכנסות, העצמת חוויית הלקוח, שיפור התאימות לרגולציה ואופטימיזציה של תפעול מוקד השירות אשר תניב אופטימיזציה של דינמיקת הקשר בין הלקוח לארגון."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה