התחזקות לחדשות 2 בשישי ומוצ"ש - על חשבון ערוץ עשר
נינג'ה ישראל (קשת 12) ניצחה את השבת עם 18.4% במגזר היהודי ו-520 אלף צופים באוכלוסייה הכללית - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. אולם הפער בינה לבין האח הגדול (קשת 12) קטן ביחס לשבת שעברה – כש'האח' רשמה אתמול 17.2% (483K). לפני שבוע הפער עמד על 3 נקודות לטובת 'נינג'ה'.
התכנית גב האומה (ערוץ עשר) התחזקה קלות ל-6.4% (158K), ואילו סדרת הדוקו מלחמת וייטנאם (כאן 11) ממשיכה לאבד צופים וירדה הפעם ל-1.5% (37K). לפני שבוע צפו בה 2.4%, ושבוע לפני כן – 3.4%.
'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 9.6%, 'טלוויזיה מהעתיד' (רשת 13) ניפקה 6.5%, שידור חוזר של 'לה פמיליה' (ערוץ עשר) רשם 3.3%, 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) זכתה ב-2.5%, שידור חוזר של 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) קיבל 1.2%, ושידור חוזר של 'הפסיכולוגית' (כאן 11) עם 1%.
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע בקשת הניבה 12% (321K)
מול אותה מהדורה ברשת עם 9.6% (265K)
(בחישוב מצרפי: התחזקות למהדורת חדשות 2 מ-19% ל-21.6% ו-586K).
המגזין (ערוץ עשר) נחלשה ל-5.5% (143K),
'חדשות השבת' (כאן 11) קיבלה 4.3% (108K), ואחריה 'רואים עולם' (כאן 11) עם 3.6% (103K).
יום ו'
2 פרקי הסדרה סברי מרנן (קשת 12) בשידור חוזר קיבלו 9.4% (258K) ו-9.1%. מנגד קיבלו 2 פרקי התכנית אנחנו במפה (רשת 13) 5.2% (161K) ו-4.7%. הפרק הראשון עקף את הלקט של שי בשישי (ערוץ עשר) שהסתפק ב-4.8% (124K). שידור חוזר של טיול אחרי צבא (כאן 11) הניב 1.9% (48K).
- זהו, באמת אחרי החגים: נינג'ה מפגיזה בשיא עונתי בדרך לגמר
- סרט הדוקו 'הסיירת' ומהדורת חדשות עשר עקפו את רשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) קיבל 5.7%, שידור חוזר של 'אביב או אייל' (קשת 12) רשם 4.7%, 'סלבריישן' (רשת 13) ניפקה 3.7%, הסרט 'מלשין' (ערוץ עשר) קיבל 2%, 'חסרת פחד' (כאן 11) ניפקה 0.9%, והסדרה 'פארגו' (כאן 11) הסתפקה ב-0.3%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 3.7%,
ובצמוד אליה - שישי בבוקר גלית ויואב (קשת 12) עם 3.4%.
בוקר אור בשישי (ערוץ עשר) ניפקה 1.8%.
ראש בראש בפרה-פריים:
שידור חוזר של 'נינג'ה ישראל' (קשת 12) קיבל 5.4%,
'מסעדת הפועלים של שגב' (ערוץ עשר) קיבלה 2%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 4.4%.
'הדוח השבועי - ג'ודי ואלירז' (רשת 13) רשמה 3.2%,
ו'ליד המפית' (כאן 11) עם 1.3%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי בקשת קיבלה 8.5% (251K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 6.1% (134K)
(בחישוב מצרפי: התחזקות מ-12.1% ל-14.6% ו-385K).
שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) רשמה ירידה ל-5.1% (134K)
ואילו 'חדשות השבוע' (כאן 11) עם 2.4% (66K).
יום ה'
נינג'ה ישראל (קשת 12) רשמה 18.4% (517K), ואחריה מונית הכסף (קשת 12) עם 15.8%. הן ניצחו את סדרת הדוקו-ריאליטי אמבולנס (רשת 13) עם 8% (229K). לקט של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ עשר) רשם 5% (138K), וצמוד אליו המרדף (כאן 11) עם 5% (131K).
'הכי בעולם' (קשת 12) קיבלה 8.2%, 'מבזק TVBEE' (קשת 12) הניבה 4.9%, שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת 13) ניפק 4.8%, 'הצנרת' (רשת 13) רשמה 4.5%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) ניפקה 3.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) זינקה ל-4.4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 3.8%, שידור חוזר של 'לה פמיליה' (ערוץ עשר) זכה ב-3.3%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) הסתפקה ב-2.1%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 2.9%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.5%,
בפער גדול מחדשות הבוקר (קשת 12) עם 2.3%.
בוקר אור (ערוץ עשר) קיבלה 1.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) רשמה 7.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.2%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 5.8%,
בפער גדול מ'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) עם 2.9%.
'העולם היום' (כאן 11) הסתפקה ב-1.4%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 12.2% (299K),
בפער גדול מהמהדורה ברשת עם 7% (178K)
(בחישוב מצרפי: 19.2% ו-477K).
חדשות עשר הניבה 6.7%, אבל עקפה את רשת במספר הצופים עם 208K.
חדשות הערב (כאן 11) רשמה 3.9% (99K)
ואילו מהדורת חדשות ערוץ 20 הסתפקה ב-0.5% (12K).
- 5.רעות 20/10/2018 08:00הגב לתגובה זוהיא אינה עתונאית, חסרה תכונות של עתונאית וכל שהיא עושה זה לדברר באופן חסר בושה ומביך ביותר את שרי המדינה. מעולם לא ראינו על המסך בשום תכנית כתבת עלובה כזאת , פחדנית, עומדת עם עיניים נפחדות כשאמנון אברמוביץ משמיע את דבריו החכמים והרציונליים והיא נזעקת להגן על הבוסים שלה בממשלה. קשה להבין מי לוחץ מלמעלה ללהשאיר "כתבת" ברמה ירודה כל כך שאינה מבינה את תפקידה
- 4.חדשות "כאן" = סיפור עצוב (ל"ת)טרגדיה 27/08/2018 21:58הגב לתגובה זו
- 3.אחד העם 26/08/2018 20:43הגב לתגובה זושבאמצע השבוע אני צופה רק ב"עשר". למה ? בגלל שאיני יכול לסבול את ההגשה של איילה חסון .
- עדי 20/10/2018 08:07הגב לתגובה זואבל אמנון אברמוביץ ואחרים בתכנית מבטאים ביקורת עניינית ומדויקת, אז למרות עליבותה של וייס הנפחדת, אני מעדיפה את ערוףץ 2 בתקוה שיום אחד מישהו יבין שאנשים כמו וייס מסבים נזק כבד לעתונות ומסייעיםבאופן מאוס לשלטון בלי בושה,ואולי גרוע מכל בלי הבנה של תפקיד העתונות. מעל המרקע.
- 2.ירון 26/08/2018 13:33הגב לתגובה זואיפה נתוני ערוץ 20 בפריים טיים בחמישי?
- 1.למרות 2 הדחות נינג'ה נצחו.רק מצביע על רדידות עריכת האח. (ל"ת)צופה 26/08/2018 10:18הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
